شرکت آسانسور امیدیار طراح و مجری آسانسور و پله برقی

شرکت آسانسور امیدیار طراح و مجری آسانسور و پله برقی کاهش تکان ها در هنگام تغییر سرعت و افزایش ضریب توان به دلیل اتصال با واسطه از طریق بانک خازنی اینورتراز مزایای تابلو‌‌‌‌های فرمان اینورتری است که به تابلو‌‌‌‌های درایودار شناخته می‌شوند. شرکت اهورا آسانسور در کوتاه‌ترین زمان ممکن باکیفیت‌ترین خدمات را طبق استاندارهای روز به شما ارائه می‌دهند. پله‌های برقی دارای انواع مختلفی هستند که هرکدام برای نصب در جاهای مختلف مناسب هستند. تیم فنی مهندسی اهورا آسانسور متشکل از تیم مهندسین جوان و متخصصین برق ، مکانیک ، برنامه نویسی و طراحان آسانسور و پله برقی ، با بیش از دو دهه سوابق درخشان در صنعت آسانسور و پله برقی در ایران و اقلیم کردستان عراق. ترخیص کار قطعات آسانسور با تحقیق و بررسی در مورد مدارک مورد نیاز و مراحل ترخیص قادر است تا پله برقی و قطعات آسانسور شما را در کوتاهترین زمان ممکن ترخیص کرده و در محل کار شما تحویل دهد. پله برقی ها چگونه کار می کنند؟ از نقطه نظر مکانیکی، پله برقی یک سیستم حمل و نقل عمودی ساده و در عین حال جذاب است.

در آسانسور‌‌‌‌های هیدرولیک به خاطر اینکه کادر وزنه وجود ندارد و سیستم جک هیدرولیکی باید تمامی کابین و مسافران را جا به جا کند نیاز به موتور‌‌‌‌های قوی تری هست. در این آسانسورها یک موتور سه فاز غوطه ور در روغن به همراه یک شیرالکتریکی مخصوص که اصطلاحاً پاور یونیت نامیده می‌شوند وظیفه تامین فشار روغن برای جک هیدرولیک را داراست. برای راه اندازی موتور به خاطر وجود موتور‌‌‌‌های قوی تر در صورت استفاده از درایو یا سافت استارتر نیاز به هزینه بسیار بالاتری است پس لذا معمولاً برای شروع به کار موتور پمپ هیدرولیک از سیستم رایج ستاره – مثلث استفاده می‌شود. اما این موتور و فشار تنها در حرکت به سمت بالا مورد نیاز است و برای حرکت کابین به سمت پایین نیازی به روشن کردن موتور و مصرف توان نیست و تنها با بازکردن یک شیر و خالی کردن روغن جک کابین به آرامی به سمت پایین حرکت می‌کند.

یک بازرگان موفق کسی است که قبل از خرید قطعات پله برقی و آسانسور، در مورد کشورهای تولیدکننده و تحقیق و بررسی کند تا ببیند خرید از کدام کشور به نفع اوست و از طریق این خرید و واردات و ترخیص آسانسور از گمرک سود نصیب و خواهد شد. ساختمان‌ها یا کاربری‌هایی وجود دارند که از پله‌برقی در بیشتر اوقات شبانه روز توسط عموم استفاده می‌شود و معمولاً در خارج از ساختمان با پوشش کامل قراردارند یا در مسیر استفاده عموم در داخل ساختمان‌هایی هستندکه همواره مسیر رفت و آمد است. از جمله این کاربری‌ها می‌توان به پل‌های عابر پیاده، ایستگاه‌های دورافتاده و غیراصلی مترو، بخش‌هایی از ساختمان‌های عمومی که دسترسی بین دو سطح خیابان‌ها از طریق آنها انجام می‌گیرد، اشاره نمود. آسانسورها باید به نحوی جایگذاری شوند که فاصله پیاده‌روی مسافران برای سوارشدن به هر کابین، حداقل ممکن باشد. حداکثر فاصله پیاده‌روی از در ورودی ساختمان یا در آپارتمان‌ها برای سوارشدن به آسانسورها در هر طبقه ۴۰ متر است. باید توجه داشت که ورود و خروج آسانسورها به طبقات و بالعکس باید به‌راحتی و بدون تداخل حرکتی صورت گیرد و فضای کافی جهت انتظار درهای ورودی و خروجی در نظر گرفته شود.

درمجتمع های بزرگ که دارای آسانسورهای متعدد می باشند معمولا تیم نگهدار مقیم حضور دارند که برحسب قرارداد نیم وقت یا تمام وقت در محل کار حضور پیدا می کنند. این تیم ها نیز عینا عملیات بازرسی دوره ای و رفع خرابی های احتمالی را انجام داده و سوابق را به شرکت منعکس می نمایند. پله برقی ها به دلیل اینکه باید بطور مداوم کار کنند ، دائما در حال مصرف انرژی هستند ، در حالی که آسانسورها فقط در هنگام کار ، برق مصرف می کنند. پیش از آنکه همه چیز درباره برق اضطراری آسانسور را مورد بررسی قرار دهیم باید به نکته‌ای اشاره کنیم. اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که از ارتفاع، هواپیما، پله برقی و…

آنچه در این مقاله آمده است؛ نگاهی گذرا به اصول اولیه‌ای است که طراحان باید در بدو امر طراحی و انتخاب پله‌برقی بدان توجه نمایند. حفاظت از حریق در محفظه های زمینی ( موتورخانه و چاهک) پله برقی در طبقات ممکن است بوسیله تعبیه اسپرینکلر(آب فشان) های خودکار یا پوشاندن آنها با پرده های نسوز صورت گیرد. برای جلوگیری از افزایش بیش از حد دمای کارکرد، بایستی در محفظه نصب موتور و چرخدنده ها ،دریچه هائی برای تهویه هوا درنظر گرفته شود. هرگاه پله برقی بعنوان عامل اصلی جابجائی مسافر بین طبقات انتخاب شود، پیشنهاد می گردد که در مجاورت پله برقی، راه پله ای نیز در نظر گرفته شود . همچنین ممکن است لازم باشد که آسانسور ویلچربری در مجاورت پله برقی درنظر گرفته شود تا معلولین بتوانند از آن شرکت آتیس استفاده نمایند. درنهایت، رعایت هارمونی پله برقی با دکوراسیون داخلی محل نصب نیز بایستی مورد توجه قرار گیرد.

شرکت آسانسور و پله برقی امیدیار با هدف ارتقاع و ارایه خدمات متفاوت در زمینه مشاوره، طراحی، فروش، نصب و خدمات پس از فروش این صنعت در سال 1386 شروع به فعالیت نموده است. شرکت آسانبرکاران عرشیان بر اساس پروانه بهره برداری مجوز تولید 375 دستگاه انواع پله برقی را در سال 1398 از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت نموده است. هم اکنون کارخانه این شرکت در 10 کیلومتری دامغان به سمنان مشغول فعالیت می باشد. کلیه امور ساخت و تولید تحت لیسانس شرکت CANNY و استانداردهای جهانی است. با توجه به سیاست های وزارت صنعت، معدن و تجارت بخش زیادی از قطعات پله برقی و آسانسور از شرکت CANNY خریداری و با توجه به پروژه های ساخت داخل تحت لیسانس آن شرکت مونتاژ می گردد و کلیه خدمات پس از فروش نیز به همین منوال انجام می شود. در آسانسور با موتورخانه، اجزای اصلی راه اندازی آسانسور مانند تابلو برق سه فاز، تابلو فرمان آسانسور در مکان کوچک( اتاقکی) موتورخانه قرار گرفته اند.

هزینه ترخیص پله برقی و قطعات آسانسور از گمرک

مجتمع تجاری، اداری و تفریحی ارگ مهر هنر 6 دستگاه پله برقی و 2 دستگاه آسانسور در این پروژه اجرا خواهد شد. حضور در پروژه های حساس، بلند مرتبه، بیمارستانی، تجاری، آموزشی، فرودگاهی و دولتی نشان از اطمینان همه ی مشتریان از قبیل شرکت های آسانسوری و سازندگان و مهندسین صنعت ساختمان به آریان آسانسور می باشد. شرکت آریان آسانسور دارای نمایندگی های متعدد از شرکت های معتبر تولیدی در سطح جهان می باشد که میتوان به نمایندگی رسمی بلولایت چین، ارکل ترکیه، Hpmont چین و … اشاره کرد. پله برقی های تجاری در فروشگاه های بزرگ، معابر عمومی، ایستگاه های مترو، مجتمع های تجاری و ادارات دولتی و غیره نصب می شوند. اگر چند دهه قبل از شخصی در مورد پله برقی ، سوال میکردید ، به سختی میتوانست اطلاعاتی در مورد آن در اختیار شما قرار دهد ، اما امروزه این پله های متحرک آنقدر همه گیر شده اند که حتی کسانی که در مناطق روستایی و دور افتاده یک کشور زندگی می کنند ، می دانند که چگونه باید از پله برقی استفاده کنند.

  • پیش از تولید این تجهیزات، پلکان راه مناسبی برای جابه جایی بوده اما امروزه به دلیل ساخت ساختمان های مرتفع تر نسبت به گذشته و ازدحام افراد و همچنین بیماری های مختلف جسمی امکان طی کردن پلکان های طولانی ممکن نیست و اسانسور یک جایگزین سریع‌تر و مفید‌تر برای آن ها می باشد.
  • شرکت آسانبرکاران عرشیان با بهره گیری از مهندسی مجرب و همکاری با شرکت CANNY با عنایت به همکاری های مشترک نسبت به طراحی و مهندسی پله برقی های مورد نیاز جهت ساخت داخل اقدام میکند.
  • هر دو مورد پله‌برقی و آسانسور در راستای یک هدف عمل می‌کنند؛ جابه‌جایی افراد و محموله‌های مختلف از طبقه‌ای به طبقه دیگر.
  • تولید سیستم­های ALPHA دو سرعته و ، SMART ، 3VF وهیدرولیک و دو سرعته، ERU (سیستم نجات اضطراری بصورت تلفیقی یا جداگانه) حاصل فعالیت­های چندساله­ ی شرکت آسانسور پار است.
  • در هنگام توقف آسانسور به علت بالا بودن اندازه حرکت(تکانه) کابین گاهی اوقات موتور به صورت ژنراتوری کار می‌کند و نیاز است که انرژی تولید شده توسط موتور در جایی تخلیه شود.
  • مواردی که ذکر شد به عنوان اصلی ترین و مهم ترین تولیدات شرکت صنایع مهندسی هیدروفرکو به شمار می آید و تمامی این تولیدات از استاندارد های روز جهانی برخوردار هستند.
پله برقی های فوق سخت کار تولید شرکت آسانسور و پله برقی بهران آسانبر در مکان هایی معدودی که نیاز به جا به جایی مداوم و سنگین دارند مانند معابر عمومی پرتردد، ایستگاه مرکزی مترو، ایستگاه قطار، ، فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های مرکزی نصب و استفاده می شوند . مهندس فرخی از مدیران ارشد شرکت صنایع مهندسی هیدروفرکو یکی از باتجربه ترین فعالان صنعت آسانسور بوده که به عنوان اولین تولید کننده جک های سه و چهار استیج در ایران شناخته می شود. با تولید انواع جک های سه و چهار استیج توسط شرکت صنایع مهندسی هیدروفرکو دیگر نیازی به واردات آن ها از کشور های خارجی و خروج ارز از کشور نمی باشد و حتی می توان این محصولات ساخت داخل را به کشور های خاورمیانه نیز صادر نمود. پله‌برقی‌ها بیشترین ظرفیت جابه‌جایی عمودی را در بین دستگاه‌ای مشابه نظیر آسانسور دارا می‌باشند. استفاده از این وسیله در امکن عمومی متروها، پایانه‌های مسافری، فروشگاه‌ها و مرکز تجاری مزیت‌های رقابتی و ارزش افزوده بسیاری را به دنبال دارد. در مرکز تجاری می‌توان هدایت جمعیت به سمت طبقات بالاتر یا پایین‌تر از همکف را در دو حالت با پله‌برقی و بدون پله‌برقی به راحتی مقایسه نمود.

شرکت آسانسور و پله برقی امید پیمای بهروز