جک دورسی (در X) می گوید که او دیگر در هیئت مدیره Bluesky نیست

جک دورسی (در X) می گوید که او دیگر در هیئت مدیره Bluesky نیست

به نظر می رسد جک دورسی از هیئت مدیره بلوسکی خارج شده است. همانطور که مشاهده شد ، مدیر عامل سابق توییتر و پیش از این برجسته ترین حامی Bluesky، آ،ین به روز رس، زندگی خود را در X به اشتراک گذاشت، جایی که او در حال پست بود. زیاد به تازگی. در پاسخ به کاربری که پرسیده بود “آیا هنوز در صفحه bsky هستید”، فقط “نه”. همین است، دیگر هیچ. Engadget برای اظهار نظر با این شرکت تماس گرفته است و در صورت شنیدن پاسخ، این داستان را به روز می کند.

این شبکه اجتماعی غیرمتمرکز به ،وان پروژه ای توسط تیمی در توییتر آن زمان در سال 2019 آغاز شد، اما در نهایت به خودی خود منحل شد. این فقط در ماه مارس پس از حدود یک سال دعوت به عموم باز شد. در حالی که جک دورسی یکی از اعضای هیئت مدیره آن بوده است، بلوسکی توسط جی گرابر، مدیرعامل آن از سال 2021 هدایت می شود. از زم، که ایلان ماسک شرکت را تصاحب کرد، اما اکنون به نظر می رسد که او به عقب برگشته است. و در روز شنبه، “به شرکت ها تکیه نکنید تا حقوق خود را به شما بدهند. خودتان با استفاده از فناوری آزادی از آنها دفاع کنید. (شما در یکی هستید).”

این شرکت هنوز جدایی دورسی را اعلام نکرده است و نام او همچنان عضو هیئت مدیره آن است. به نظر می رسد دورسی ماه ها پیش حساب Bluesky خود را حذف کرده است. TechCrunch یادداشت.

منبع: https://www.engadget.com/jack-dorsey-says-on-x-that-hes-not-on-the-bluesky-board-anymore-183902317.html?src=rss