شیر پروانه ای تفلونی-شير پروانه اي كامل تفلون-شير پروانه اي ديسك تفلون-شير پروانه اي سيت تفلون | کسری سارانشیر پروانه ای تفلونی-شير پروانه اي كامل تفلون-شير پروانه اي ديسك تفلون-شير پروانه اي سيت تفلون | کسری ساران

  • براساس نحوه قرارگیری اجزای تشکیل دهنده، شیرهای پروانه ای به چند دسته تقسیم می شوند.
  • اعمال فرآیند به وسیله این عملگر به صورت پنیوماتیکی یا فشار هوا، برقی و دستی انجام می پذیرد.
  • شیر پروانه ای عموما برای جلوگیری از جریان سیال در لوله به کار می رود.
  • بر این اساس، در صنایع مختلفی نظیر صنایع دارویی، شیمیایی و مواد غذایی، ردپای این محصول به خوبی به چشم می خورد.
  • به همین دلیل، عاقلانه است که هنگام اجرای لوله کشی و نصب خود شیر، بهترین روش را در نظر بگیرید.
  • نوع ساده محرک‌ها وجود دارند که مکانیکی هستند و با دست باز و بسته می‌شوند.
  • برای کسب اطلاعات فنی از انواع شیر پروانه ای ویفری می‌توانید از فضای فنی و مهندسی سایت اینرژی استفاده کنید. گروه اینرژی مجری مستقیم عرضه تجهیزات فنی و مهندسی و ابزار دقیق در سراسر کشور از طریق خدمات فروش آنلاین است. کارشناسان اینرژی آماده هستند تا به شما برای تحلیل فنی و بررسی کاربرد شیر پروانه ای ویفری در مدل‌های گوناگون محصول برندهای متنوع بازار خدمات مشاوره‌ای لازم را ارائه نمایند.

    شیر پروانه ای استیل

    این شیرها به ‌راحتی در مسیر هر نوع سیال بسته می‌شوند و تأثیر ناچیزی در افت فشار خط عبوری سیال دارند. شیر پروانه ای یا butterfly valve  (باترفلای ولو) ،یکی از انواع شیرآلات صنعتی می‌باشد که کاربردش در قطع و وصل جریان سیالات است. روش انتخاب صحیح این محصول به نوع سیال، فشار کاری، دمای کاری، نوع اتصال، فضا و محیط محل نصب بستگی دارد. با توجه به این شرایط، از متریال های مختلف در شیر پروانه ای استفاده می شود. بالای 70 درصد از خرابی های شیر پروانه ای مربوط به سیت آن می باشد به همین دلیل علاوه بر اهمیت انتخاب متریال بدنه و دیسک، متریال سیت از اهمیت بیشتری برخوردار است.

    حساب کاربری من

    باترفلای ولو یکی از پر کاربردترین شیرآلات صنعتی می باشد که به راحتی توسط اپراتور و یا عملگر با چرخش دیسک مسیر سیال عبوری را باز و بسته یا کنترل می کند. Butterfly valve مطابق استاندارد API و DIN شرکت های سازنده را ملزم به رعایت استاندارد مربوطه می کند که به یکپارچه سازی شرکت های تولید کمک می کند. شیر پروانه ای از خانواده شیرآلات صنعتی به نام دریچه‌ای چهارگانه است. شیر هنگامی که دیسک به حالت یک ربع می‌چرخد، به‌طور کامل باز یا بسته می‌شود. هنگامی که دریچه بسته است، دیسک طوری چرخانده شده است تا به طور کامل مسیر عبور سیالات را مسدود کند. هنگامی که شیر کاملا باز است، دیسک با یک ربع چرخش ۹۰ درجه‌ای در حالتی موازی با جریان سیال قرار می‌گیرد و تقریبا لوله را به صورت کامل باز می‌کند.

    شایان ذکر است که ولو پروانه ای، در خطوط هوا، بازها، اسیدها، آب گرم و آب سرد کاربرد زیادی دارد. همچنین این محصول در خطوط کم فشار نیز مورد استفاده قرار می شیر یکطرفه صنعتی گیرد. کربن استیل آلیاژی است که از ترکیب درصد خاصی از کربن با آهن ساخته می شود.

    منتشر شده در
    دسته‌بندی شده در اخبار