چسب لمینت | taknamco

چسب لمینت | taknamco انتخاب گسترده ما از مواد اولیه با کارایی بالا برای چسب لمینت برتر می تواند پایداری محصولات شما را بهبود بخشد و فرآیندهای تولید شما را به لطف زمان پخت سریع تر بهبود بخشد. بسیاری از گرید های چسب های لمینت غیر حلالی این مجموعه از کاربردهای لمینت با سرعت بالا پشتیبانی می کنند که به افزایش کارایی و کاهش هزینه ها کمک شایانی می نماید. با زمان پخت سریع و نگه‌داشتن قوی، عملیات لمینت را با سرعت بالا فعال کرده در عین حال میزان ماندگاری در دستگاه نسبت به چسب های مشابه بسیار بیشتر هست. این محصول یک چسب پلی یورتان دو جزیی بدون حلال و شفاف ، طراحی شده جهت مصارف لمینت و بسته بندی صنایع غذایی و دارویی است . در صنعت بسته بندی، لفاف سازه ای چند لایه است که معمولاً با چسباندن فیلم انعطاف پذیر با لایه نازکی از چسب ساخته می شود.

  • در سال های اخیر برای چسب های بدون حلال ، این زمان انتظار می تواند به طور قابل توجهی توسط نوآوری های شیمیایی کاهش یابد ، با این حال ، حتی امروز نیز به طور کلی حداقل بعضی از روزهای زمان ذخیره سازی است.
  • امروزه سطح آگاهی در خصوص تطابق محصولات با مقررات مربوط به سلامت مواد غذایی افزایش یافته است.
  • این پارچه بسیار بادوام تر از لاستیک طبیعی می باشد و مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل محیطی دارد و تا پنج برابر اندازه واقعی خود کش می آید در حالی که هیچ آسیبی به بافت آن وارد نمی شود.
  • دی ایزوسیانات های آروماتیک باقی مانده از واکنش پلیمریزاسیون چسب، به مواد غذایی مهاجرت نموده و توسط رطوبت مواد غذایی به PAA هیدرولیز میشوند.
  • با زمان پخت سریع و نگه‌داشتن قوی، عملیات لمینت را با سرعت بالا فعال کرده در عین حال میزان ماندگاری در دستگاه نسبت به چسب های مشابه بسیار بیشتر هست.
رزین های آکریلیک کاربردهای گوناگونی در صنایع مختلف اعم از رنگ ، پوشش های عایق ، ساخت قطعات، نساجی  و نیز بعنوان چسب دارند . این  محصولات  بر اساس ترکیب، با لیست محصولات تأیید شده قابل استفاده در بسته بندی های ساده مطابقت دارد. از آنجایی که بسته بندی به گونه ای طراحی شده است که فاقد ترکیبات حمل و نقل آمین باشد. در اینجا شاهد نقش مهم صنعت بسته بندی در جلوگیری از تماس مضر مواد سرطان زا با مواد غذایی از طریق بسته بندی هایی هستیم که تولید می‌کند.

نانو پوشش محافظ بدنه و شیشه خودرو

بسته بندی انعطاف پذیر با چسب های لمینیت اساساً چند فیلم است که با چسب به هم وصل یا لمینت متصل شده اند. در سطح جهان بسیاری از شرکت های تولید کننده کالاهای مصرفی و سازمان های نظارتی و قانون گذار به بحث ایمنی و سلامت مواد غذایی بسیار حساس شده اند. مواد بکار رفته در بسته بندی مواد غذایی باید یک نیاز اساسی را برآورده سازند. و آن عدم انتقال هیچگونه ترکیبات خطرناک برای سلامت انسان به داخل ماده غذایی داخل بسته بندی میباشد. علاوه بر محدود بودن قدرت استفاده کنندگان از چسبهای واکنش دهنده پلی یورتان ، با مشکل دیگری نیز روبرو هستند و آن خطر آلودگی مواد غذایی بسته بندی شده با اجزای چسب لمینت سمی است. چسبهای معمولاً حلال و مخصوصاً بدون حلال حاوی مقداری از ایزوسیاناتهای معطر مونومر ، به عنوان مثال دی فنیل متان دی ایزوسیانات (MDI) هستند.

چسب لمینت حلالی SBLMP+NEW

یکی از موضوعات مورد توجه سلامت و ایمنی بسته بندی مواد غذایی است. این نگرانی از پتانسیل تشکیل ترکیبات معطر آمین اولیه در تماس با رطوبت غذا ناشی می شود. جواب این است که برخی از محصولاتمام را حتما باید به این روش تولید نموده و امکان تولید بت سایر روشها وجود ندارد.

بسته بندی انعطاف پذیر که با چسب های لمینیت انجام می شود هر روزه  روند رو به رشدی را به خود تجربه کرده است. زیرا آنها جایگزین بسته بندی های انعطاف پذیر از جمله قوطی ها و ظروف کاغذی می شوند. چسب های مورد استفاده در لمینت های انعطاف پذیر باید بالاترین استانداردها را از نظر عملکرد و سازگاری با الزامات داشته باشند.

چسب پلی یورتان600 گرمی ABC