کتاب‌های کمک درسی سال دوازدهم کتابچی | ketabko

دانش آموزان پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم می توانند در ایام و جشنواره های مختلف تا 50 درصد تخفیف برای تهیه کتاب های مورد نیاز خود از سایت مدابوک دریافت کنند. با تمرین و حل مسئله بیش‌تر، اعتماد به نفس دانش آموزان افزایش پیدا می‌کند. مکمل‌های کتب ‌درسی به درک بیش‌تر محتوای آموزشی کمک می‌کنند و علاوه بر تقویت مهارت‌های تست‌زنی، بهترین منبع برای آمادگی هر‌چه بیش‌تر شرکت در آزمون‌های نهایی به شمار می‌روند. این پایه تحصیلی به قدری مهم و حیاتی و فشرده است که دانش آموز یا داوطلب کنکوری با بهره برداری مناسب از آن می‌تواند آینده تحصیلی، کاری و شخصی بسیار خوبی را داشته باشد. در سال های اخیر، رقابت در کنکور بسیار نزدیک شده و افرادی در این آزمون موفق می شوند که به بهترین منابع دسترسی داشته باشند و بتواند مطالعه ی خود را عمیق و همراه با منابع مناسب انجام دهند. سایت کتاب کنکور، با ارائه ی مجموعه ای از وسیع ترین و غنی ترین منابع کنکور از پیش دبستان تا کنکور، توانسته است به نیاز دانش آموزان به خوبی پاسخ دهد.

سلامت و بهداشت دوازدهم سری فرمول بیست 20 گاج

هدف اصلی از تألیف کتاب‌های کار فراهم کردن تمرین بیشتر برای کار در کلاس است و برای هیچکدام از آثار این دسته پاسخنامه لحاظ نشده. ابتدا لازم است تا شما بر روی مباحث متوسطه اول (فعل ماضی، مضارع و…) مسلط شوید و سپس به سراغ مطالب متوسطه دوم بروید تا بفهمید عربی آنچنان هم سخت نیست. همکاران ما در واحد فروش و خدمات پس از فروش آماده دریافت سوالات، نظرات و انتقادات شما هستند.

خوشحالیم که یک بار دیگر توانستیم بزرگترین نظرسنجی کتاب های پایه های دهم، یازدهم، دوازدهم و کنکور را با همکاری سایت آلاء برگزار کنیم. در این نظرسنجی بیش از رای در دروس مختلف تا 20 مهرماه ثبت شد که نشان دهنده آن است که نتیجه این نظرسنجی قابل اتکا است. شایان ذکر است که کتاب های اول هر درس با تخفیف 25% و کتاب های دوم با تخفیف 22% تا پایان مهر در سایت چی بخونم به فروش خواهند رسید.

بانک کتاب بیستک

کتاب‌های کمک درسی سال دوازدهم کتابچی | ketabko وجود کادرهای تست و پاسخ به همراه نکات مربوط به آن، به یادگیری بهتر دانش آموزان کمک زیادی می کند. در بانک کتاب کنکور، شما می توانید تحلیل و بررسی کتاب های انتشارات مختلف را به وسیله‌ی رتبه های برتر دو رقمی و سه رقمی کنکور مطالعه نمایید و بهترین انتخاب را انجام دهید. اگر سطح خوبی در درس عربی اختصاصی ندارید، پیشنهاد می کنم از کتاب میکرو گاج استفاده کنید.

  • ایستگاه‌هایی با عنوان درس و نکته در کتاب وجود دارند که در این نکات با مفاهیم بسیاری از درس می‌توانید خرید کتاب کمک درسی دوازدهم تجربی آشنا شوید.
  • با توجه به اهمیت امتحانات نهایی و اینکه زمان باقی‌مانده تا کنکور در این پایه نفس‌های آخر خود را می‌کشد باید از این دوران به نحو احسن استفاده کرد؛ پس برنامه‌ریزی ماهرانه‌تری برای این پایه باید در نظر گرفته شود.
  • این دو کتاب هر دو درسنامه کاملی دارند و همه مطالب را به صورت ترکیبی بیان کرده اند.

درسنامه کتاب ساده و قابل فهم است و پایه ای‌ترین قسمت هارو آموزش داده و لحن آن صمیمی می‌باشد. درسنامه جامع و کامل بوده و مثال‌های به کار برده شده نسبت به تمرین‌های کتاب درسی تالیف شده‌اند. کتاب های کار و تمرین، منظور فراهم آوردن تمرین بیشتر برای کار در کلاس و منزل تألیف شدند. تمرین‌ها و مثال‌های کتاب‌های درسی محدود و سطحی‌اند و کتاب‌های کار دوازدهم ریاضی با فراهم کردن یک بانک سوال متنوع برای مبحث‌های مختلف، سعی دارند تا این مشکل را برطرف سازند.

کتاب های کار و تمرین دوازدهم تجربی