سئو چیست؟ مفهوم سئو از نظر متخصصین ایرانی و بین المللی آکادمی وبسیما

بسیاری از مواقع سئوکاران از عدم اطلاعات و دانش افراد استفاده می‌کنند و پروسه سئو را برای دریافت مبلغ بیشتر به تعویق می‌اندازند. همیشه تلاش کنید حتی اگر سئو سایت خود را به افراد دیگر می‌سپارید، اطلاعات متوسطی در زمینه سئو داشته باشید تا از پروسه سئو سایت خود به طور کامل آگاه باشید. در این دوره ما تمرکز خود را بر آموزش سئو برای مدیران دیجیتال مارکتینگ گذاشته‌ایم. بنابراین سایت‌های بهینه سازی شده با رعایت فاکتورهای سئو شانس بیشتری برای قرارگیری در رتبه‌های بالا را نسبت به سایت‌های غیر بهینه سازی شده دارا است. در این بخش، به راهبردهای اختصاصی برای بهینه‌سازی فروشگاه‌های آنلاین می‌پردازیم.

اسکیما (schema) چیست و چه تاثیری در سئو سایت دارد؟

البته این تغییرات مثبت، درصورتی پیش خواهد آمد که به طور صحیح از کدهای اسکیما استفاده شده باشد. درغیر اینصورت حتی می‌تواند به حذف صفحه سایت از نتایج جستجوی کاربر منجر شود. تولید محتوا چیست و چه تاثیری در سئو دارد؟ اکثر افراد از بلاگ متنی به عنوان محتوا یاد می‌کنند. درحالی که این نظریه به طور کامل صحیح نیست و محتوا یک صفحه می‌تواند شامل متن، تصویر، فیلم و پادکست است که برای راهنمایی کاربران در سایت قرار می‌گیرد.

  • ممکن است در یک حوزه با رقابت کم در ۳ ماه بتوان به نتیجه رسید و در یک حوزه با رقابت شدید نیاز اختصاص بیش از یکسال وقت و انرژی روی سئوی سایت باشد.
  • تگ عنوان و متا دیسکریپشن عناصر HTMLی هستند که با استفاده از آنها میتوانید عنوان و توضیحاتی را برای یک صفحه بنویسید.
  • خوشحالیم که بعد از گذشت نه سال، تمامی اتفاقات مثبت مان را با شما شریک باشیم.
  • در پایان شرکت در دوره های آموزشی میتواند سرعت و کیفیت یادگیری شما را افزایش دهد.

تکه کد کنونیکال به وب کرولر ها کمک می کند تا به هنگام مواجهه با صفحات تکراری، یک آدرس را به عنوان url ترجیحی شناسایی کنند. به طور معمول در سایت های وردپرسی، کنونیکال هر صفحه، خود آدرس با حروف کوچک هستند. دسته ای از کد هاست که نشان دهنده خطا در دریافت اطلاعات از یک صفحه است. ارور های 4xx معمولا از درج اشتباه آدرس یا  تغییر آدرس بدون ریدایرکت ناشی می شود.

تا 70% تخفیف همه دوره‌ها

مانند متا توضیحات، می توان کلمات کلیدی هر صفحه را در این بخش اضافه کرد. برای جلوگیری از کیورد استافینگ، گوگل چندین سال است از این متا به عنوان فاکتوری را رتبه بندی خود استفاده نمی کند. CTR در هر مفهوم بازاریابی متریک متفاوتی است اما در سئو و بخصوص ابزار سرچ کنسول گوگل، از تقسیم میزان کلیک بر دیده شدن (ایمپرشن) بدست می آید. به عنوان مثال اگر وبسایت شما در 100 جستجو دیده شده باشد و 10 ورودی داشته باشد، میزان CTR 10 درصد است.

• استفاده از کلید واژه‌های ترند و محبوب شده در اینترنت که باعث می‌شود سایت سریع تر به موتور های جست و جو شناسایی شود. همیشه تصورات اشتباه، کار دست انسان‌ها می‌دهند و برداشت اشتباه از وقایع مشکلات زیادی را برای ما به وجود می‌آورند. اینجاست که شروع می‌کنیم و در ذهن خود وقایع را آن‌طور که دلمان می‌خواهد می‌بافیم؛ در صورتی که واقعیت، از تصورات ما فرسنگ‌ها فاصله دارد. در مورد سئو هم مثل هر چیز دیگری یک سری سوءتفاهمات وجود دارد که صلاح دیدیم در این قسمت در مورد رایج‌ترین‌هایشان توضیح دهیم. اگر تنها هفتۀ اول سال را ورزش کنید و دیگر تا آخر سال ورزش نکنید آیا انتظار دارید که آن یک هفته ورزش تا انتهای سال برای شما کفایت کند؟ واضح است که خیر! برای اینکه تا آخر سال بدنی سالم و متناسب داشته باشید باید ورزش کردن را به صورت مستمر ادامه دهید.

سئو چیست؟ مفهوم سئو از نظر متخصصین ایرانی و بین المللی آکادمی وبسیما