لیست قیمت و خرید ماژول تلویزیون شهری در ابعاد و تراکم مختلف- دیاکو | asilight

واحد اندازه‌گیری شدت نور در ماژول تلویزیون شهری کانال یا شمع است که با نماد CD نمایش داده میشود. تلویزیون شهری یا ویدیووال نوعی المان تبلیغاتی است که شامل کابینت های یک متر در یک متر کنار یکدیگر می شوند .هدف از تولید این محصول نمایش تبلیغات ویدئویی با کیفیت در سطح شهر در خیابان های پرتردد، میادین، پارک ها، مراکز خرید و پاساژها می باشد. در دنیای امروز تلویزیون شهری یکی از قدرتمندترین و پرطرفدارترین ابزار تبلیغاتی با زیبایی و مدرنیته است. کسب و کارها می توانند در ارائه خدمات و محصولات خود به مشتریانی که توانایی استفاده از انواع ابزارهای تبلیغاتی را دارند موفق باشند. به همین دلیل نمایشگاه های سطح شهر می توانند تاثیر مثبت بالایی در موفقیت برندسازی کسب و کار داشته باشند. هماهنگی با انواع گوشی‌های هوشمند و سیستم عامل‌های مختلف با قابلیت ارسال دستورات لازم از سمت کاربر به برد کنترل.

فروش عمده چیپ لامپ ال ای دی ، ماژول برق مستقیم ،

لیست قیمت و خرید ماژول تلویزیون شهری در ابعاد و تراکم مختلف- دیاکو | asilight ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. مقاومت این ماژول نسبت به ماژول های outdoor در برابر فرسایش کمتر است. این ماژول یک ورودی تغذیه دارد و هر ماژول متوسط 0.5 آمپر جریان مصرف میکند.

اگر محصولی که می خواهید را پیدا نکردید و یا با قیمت آن مشکل داشتید، حتما با ما تماس بگیرید. تحولی بزرگ در ارائه خدمات وردپرس فارسی شعار وبسایت ابزار وردپرس است. ابزار وردپرس یکی از مراجع قالب وردپرس و افزونه وردپرس می باشد که با ارائه محصولات اورجینال و استاندارد فعالیت خود را آغاز کرده است. پشتیبانی ابزار وردپرس بصورت تمام وقت پاسخگوی مشکلات کاربران می باشد.یکی از خدمات متمایز وبسایت ابزار وردپرس درخواست سفارشی سازی برای کمک به وبمستران می باشد.

ماژول فولکالر P20 هاب 8

شدت نور 8500 کندولا و تراکم پیکسل بدون شک تصویری خیره کننده را به نمایش می گذارد. فروش ، پخش ، نصب و اجرای انواع تابلو روان – بهترین قیمت تابلو روان امروزه نمایشگرهای… تلویزیون شهری ) جزو مدرنترین ابزارهای تبلیغاتی می باشند و روز به روز با تنوع بسیار زیاد از نظر…

فروش قطعات تلویزیون شهری، پخش قطعات تابلو روان، ماژول تابلو روان را با بهترین قیمت و پشتیبانی تضمینی از ما تلویزیون شهری بخواهید. ماژول تابلو روان در رنگ های مختلف آبی، سبز، سفید، فول کالر، قرمز و هفت رنگ به فروش میرسد…. فروش قطعات ساخت تابلو روان و تلویزیون شهری شامل انواع ماژول LED , پاور تابلو روان , برد کنترلر , مادربورد تصویری, قاب تابلو روان, کابینت تلویزیون شهری , پیچ ماژولی تابلو روان , کابل فلت تابلو روان , … در حال حاضر به دلیل استقبال زیاد مصرف‌کنندگان از تلویزیون شهری، فروش ماژول فول کالر افزایش‌یافته است.

  • از کنار هم جای گرفتن بلوک هایی در سایزهای کوچک در کنار یکدیگر تشکیل میگردد که به هر کدام از این بلوک ها همانطور که قبلا هم گفتیم ماژول LED گفته میشود.
  • از مهم ترین ویژگی های تابلو روان می توان به سادگی رابط کاربری و نیز انعطاف پذیری بالا اشاره کرد.
  • وظیفه تبدیل برق 220 ولت به برق 50 ولت که برای تابلو مورد نیاز است، بر عهده پاور می باشد.