اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟ + نحوه رزرو | allescape

اتاق فرار یا اسکیپ روم چیست؟ + نحوه رزرو | allescape

اتاق فرار ماموریت غیرممکن یک بازی مهیج با درجه سختی بالا برای کسانی است که خود را در این بازی حرفه‌ای می‌دانند. مجموعه دژاوو در پاییز ۹۸ با هدف طراحی بازی‌های فکری و هیجانی تحت عنوان اتاق فرار شکل گرفت. این مجموعه در حال حاضر دو بازی فعال در تهران و یک بازی در ایلام دارد. هریورماه ۱۳۹۷ توسط تیم اسکیپ روم دات‌آی‌آر طراحی و اجرا شده است.

  • اتاق فرار روانی، کاری از مجموعه انیگما است و از نظر خیلی از کاربران، یکی از ترسناکترین اتاق فرارهای تم اسکیپ روم ایران محسوب می‌شود.
  • در این میان مراکز زیادی برای ایزوله شهر ایجاد شده که مبتلایان را به آن‌ها منتقل می‌کنند.
  • اگر علاقه به یک فضای پیچیده و کمی چالشی برای هر فردید، این اتاق فرار به‌شدت به شما پیشنهاد ‌می‌شود زیرا نه‌تنها شما از نظر گروهی بلکه از نظر انفرادی نیز می‌توانید خود را محک بزنید.
  • همچنین با مطالعه نظر‌ها و کامنت‌های هر اتاق، انتخاب برای شما راحت‌تر خواهد شد.
  • ما هر دو نشانی را برای شما در زیر توضیحات این اتاق قرار می‌دهیم تا نسبت به مکان خود به هرکدام که راحت‌ترید، مراجعه کنید.

اتاق فرار OCEAN’S SIX برگرفته از سری فیلم‌های OCEAN’S ELEVEN است و سبکی ماجراجویانه و هیجان‌انگیز دارد. در این اتاق فرار شما در نقش سارقینی باهوش وارد ماجرا می‌شوید و قرار است الماسی ۹ قیراطی به ارزش تقریبی ۱۶ میلیون دلار را بدزدید. پس از گذار از دوران مازهای فرار فیزیکی، در سال ۱۹۸۸ بازی ویدئویی John Wilson’s Behind Closed Doors، چالش فرار را متحول کرد و یک بازی جدید به گیمرها هدیه داد. بازی Crimson Room نیز در سال ۲۰۰۴ به‌عنوان اولین بازی ویدئویی اتاق ‌فرار معرفی شد. این بازی‌ها پایه‌های بازی اتاق فرار واقعی به سبک امروزی به شمار می‌آیند.

اسکیپ روم یا اتاق فرار کجاست؟

تایم فور فان اولین وب‌سایت تخصصی در زمینه اتاق‌های فرار در ایران است که در سال ۱۳۹۷ به‌عنوان یک استارتاپ فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه تا به امروز توانسته است تأثیر زیادی بر رونق بازی اسکیپ روم داشته باشد. از بخش‌های مختلف این وب‌سایت می‌توان به بخش رزرو بلیط، دسته‌بندی‌ها، شهر‌ها، کامنت‌ها و مجله اتاق‌های فرار اشاره کرد. در این سایت می‌توانید با تمامی اتاق‌های فرار موجود در ایران بر اساس سبک و ژانر و محل فعالیت آن‌ها آشنا شوید. همچنین با مطالعه نظر‌ها و کامنت‌های هر اتاق، انتخاب برای شما راحت‌تر خواهد شد.

۶. اتاق فرار رویا

ایده این بازی هم از روی خرافات، باورها و عقاید قدیمی و بعضاً سنتی برداشته و الهام گرفته شده است. سر به نیست، از جمله اتاق فرارهایی است که در آن باید به تمامی جزئیات توجه کنید. در این بازی، حتی در هر اتاق، موسیقی ویژه و خاصی پخش می‌شود که طبق توضیحات بازی، دقیق گوش دادن به آن‌ها، شما را بهتر هدایت می‌کند و راحت‌تر می‌توانید پیش بروید. در این اتاق فرار می‌توانید میزان ترس را بین متوسط و زیاد کنترل کنید و پس از هماهنگی بازی را شروع کنید. سر به نیست، یک بازی طبقاتی و پرهیاهوست که برای بهتر بازی کردنش باید به تمامی نکات توجه کنید.

۷- از وسایل بازی مراقبت کنید

وارد فضا شوید، نشانه ها را بیابید و به دنبال معماها بگردید و در مدت زمان مشخص شده خودتان را در دامی که به آن قدم گذاشته اید برهانید. لطفا همیشه حداقل 15 دقیقه زودتر از شروع سانس در مجموعه حضور داشته باشید. بله، همکاران ما در صورت نیاز از اتاق کنترل با شما در ارتباط خواهند بود و به سؤالات شما پاسخ خواهند داد. در زمان هایی که حالتون خوب نیست، سعی کنید برای احترام به سایر هم تیمی هایتان تا حد امکان درخواست پایان بازی را ندهید.