فروش اقساطی سایپا تحویل فوری سند به نام 1403 | kamapress

شاهین با نمایی اسپرت بسیار جذاب تر از دیگر اعضای خانواده سایپا به نظر می رسد. چراغ های جلوی کشیده و سه بعدی، جلو پنجره متفاوت، رینگ های آلومینیومی و… البته شاید چراغ های دو تکه عقب، نتوانند نظر مثبت همه متقاضیان را جلب کنند اما باید گفت که همین امر هم توانسته جلوه به خصوصی به این خودرو بدهد. به علاوه، تیم ما آماده پاسخگویی به سوالات شما و ارائه مشاوره حرفه‌ای در مورد خرید اقساطی خودرو می‌باشد. همچنین، تحویل فوری خودرو باعث می‌شود که بدون تأخیر به خودروی جدیدتان دست یابید.

خرید خودرو

با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، سایپا به منظور رقابت در بازار جهانی نیز اقداماتی را به فروش اقساطی سایپا 1412 عمل آورده است. امروزه، با توجه به جدیدترین محصولات سایپا، این کمپانی به عنوان یکی از خودروسازان برجسته در منطقه خاورمیانه شناخته می‌شود و با تکیه بر تجربه و توانمندی‌های خود به توسعهٔ صنعت خودرو در ایران کمک می‌کند. طرح فروش چانگان، سراتو و شاهین نیز طرفداران بسیاری دارد که معمولا این افراد مرجع مطمئنی برای خرید اقساطی سایپا پیدا نمی‌کنند. زیرا کمتر مرکزی پیدا می‌شود که خودروهای گران قیمت را به شکل اقساطی و با امتیازات ویژه عرضه کند.

  • شما مجبور هستید تمام درآمد خود را به صورت روزانه، هفتگی و ماهانه خرج کالاهای ضروری کنید و قاعدتا هیچ پولی از درآمدتان برای پس‌انداز باقی نخواهد ماند.
  • سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم.
  • در جدول زیر، جدیدترین قیمت محصولات سایپا در سال 1399 را براساس دعوتنامه های صادر شده برای مشتریان این شرکت، مشاهده می کنید.
  • در طرح جدید فروش محصولات گروه خودروسازی فردا موتورز، سه خودرو FMC 511، FMC T5 و SUBA M4 با شرایط اقساطی ۱۲ ماهه و موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری قابل خریداری است.
فروش اقساطی سایپا تحویل فوری سند به نام 1403 | kamapress

علاوه بر این، قرارداد بین خریدار و شرکت به صورت کاملا شفاف و بر اساس عرف بازار تنظیم می‌شود. آرشا خودرو تلاش ‌کرده که قیمت واقعی خودرو را در قرارداد ذکر کرده و قیمت بر اساس حباب قیمتی موجود در بازار محاسبه نشود. صفحه اقتصاد – شرکت سانیار موتور پارسیان با انتشار اطلاعیه ای شرایط فروش اقساطی خودرو شاسی بلند تیگارد X35 ویژه اسفندماه 1402 را اعلام کرد. سانیار موتور به عنوان نماینده رسمی برند تیگارد در ایران، در جدیدترین اطلاعیه فروش خود، از عرضه شاسی بلند محبوب این شرکت با نام تیگارد X35 به دو صورت نقد یا اقساط و با موعد تحویل حداکثر 120 روز کاری خبر داد. شرکت مدیران خودرو فروش اقساطی محصولات خود را ویژه اسفندماه 1402 با تسهیلات 60 ماهه از فردا سه شنبه آغاز خواهد کرد. بخشنامه ذیل از تاریخ 15 اسفندماه 1402 ساعت 9 صبح در نمایندگی های مجاز این شرکت فعال خواهد شد.

اولاً خریدار باید توانایی پرداخت مبلغ اولیه پیش پرداخت را داشته باشد. این مبلغ معمولاً یک قسمت کوچکی از کل قیمت خودرو است و از طریق پرداخت نقدی یا اقساط اولیه قابل پرداخت است. ثانیاً، خریدار باید دارای مدارک لازم برای احراز هویت و نشان دادن توانایی مالی خود باشد. این مدارک می‌تواند شامل کارت ملی، شناسنامه، گواهی درآمد و تضمینی مثل سپرده بانکی یا ضامن معتبر باشد. همچنین متقاضیان خرید اقساطی سایپا باید برخی از شرایط قرارداد را قبول کنند. این شرایط شامل نرخ سود، مدت زمان بازپرداخت و تعهداتی مانند بیمه خودرو و نگهداری منظم از خودرو است.

پیش فروش نوروز 1403 سایپا با 3 خودرو + شرایط و قیمت

براساس اطلاعیه جدیدی که شرکت سایپا منتشر کرده است، به دلیل عدم تکمیل ظرفیت فروش خودروها در طرح جوانی جمعیت، این خودروساز اعلام کرده که ظرفیت مازاد را برای مشتریان طرح فروش عادی درنظر گرفته است. لازم به توضیح است مشتریان می توانند قبل از تاریخ فوق به سایت مراجعه و پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نمایند. این ماشین زیبا و دوست داشتنی در ابتدا رهام نام داشت که در آخرین مرحله از تولید به شاهین تغییر نام پیدا کرد. در نهایت اگر شما هم متقاضی سواری با این خودرو هستید، باید بدانید که شاهین از سال 1400 روانه بازار شده است و امروزه نام آن در طرح فروش اقساطی خودرو داخلی قرار دارد. قیمت محصولات در طرح خرید اقساطی سایپا از سایا خودرو منصفانه است و حاشیه سود در نظر گرفته شده کاملا منطبق با عرف بازار خواهد بود. بنابراین، خرید محصولات سایپا با قیمت مناسب نه تنها در پایتخت ممکن است، بلکه با کمک شرکت‌های فروش اقساطی خودرو، این فرصت به ساکنان شهرستان‌ها نیز ارائه می‌شود.

لیست محصولات سایپا