قیمت موس کامپیوتر ️ مقایسه مشخصات و خرید ماوس بی سیم و با سیم زومیت

کلید میانی در نرم‌افزارهای گرافیک رایانه‌ای سه‌بعدی، وظیفه انتقال نقطه دید را بر عهده دارد. واژه mouse (مَوس maʊs) که برخی مواقع موس یا ماوس نیز تلفظ می‌شود. علت نامگذاری مَوس این است که این دستگاه بسیار شبیه به موش (mouse) است. مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید.

  • پس می‌توان گفت که حتی خرید موس بی سیم ساده هم می‌تواند چالش‌های خاص خود را داشته باشد.
  • وقتی که می‌خواهید یک سیستم کامپیوتر رومیزی ببندید یا یک لپ‌تاپ جدید بخرید، احتمالا خیلی در رابطه با خرید ماوس فکر نمی‌کنید.
  • اما ماوس‌های پس از آن، که در ابتدا دارای یک گوی فلزی در زیر خود بودند، برای عملکرد بهتر نیاز به یک زیرموشی داشتند.
  • موس مایکروسافت، اپل و ایسوس در جایگاه دوم قرار می‌گیرند.
  • یک ماوس سیمی به طور مستقیم از طریق یک پورت USB به لپ‌تاپ یا کیس کامپیوتر شما متصل می‌شود و اطلاعات را از طریق یک کابل، مخابره می‌کند.
  • در بازار امروز کشور می‌توان انواع موس ارزان و موس‌های گران‌قیمت را پیدا کرد.

این گونه گیمر برای اجرای بازی با سرعت بالا راحت تر است و سرعت واکنش گیمر نیز بالاتر می رود. از آنجا که گیمرها ساعات طولانی در روز با این دستگاه کار می کنند، این وسیله طوری طراحی شده است که دست گیمر و مچ او راحت باشد و اصلا اذیت نشود. وقتی که می‌خواهید یک سیستم کامپیوتر رومیزی ببندید یا یک لپ‌تاپ جدید بخرید، احتمالا خیلی در رابطه با خرید ماوس فکر نمی‌کنید. آیا تمام ماوس‌ها مثل هم هستند؟ به هیچ وجه اینطور نیست. ماوس یکی از پرکاربردترین قطعات سخت‌افزاری کامپیوتر شما است. شما نباید یک یک ماوس قدیمی و بدرد نخور که سال‌ها پیش خریده‌اید، استفاده کنید.

خرید انواع ماوس

در انتخاب ماوس خوب دقت کنید ماوس خوب و با کیفیت جزء لازمات هر کامپیوتری می باشد ماوسی انتخاب کنید که بتوان با ان در کنار کار کردن هم به بازی کردن هم بپردازید. شما نیز می توانید با مراجعه به مجموعه ای هم چون مجموعه ی ما بهترین ماوس را خریداری کنید که خیالتان از این بابت جنس ماوس راحت باشد و هیچ گاه دچار سردر در باره خرابی ماوس خود نداشته باشید. متاسفانه ماوس های بلوتوثی قطعی زیادی دارند و برای کسانی که  از موس کامپیوتر زیاد استفاده میکنند گزینه چندان مناسبی نیست.

تعویض این قطعه می‌تواند کمک زیادی به کار کردن و بازی کردن شما کند و آسیب رسیدن به مچ و انگشت شما جلوگیری نماید. در اینجا یک راهنمای جامع خرید ماوس برای شما آورده‌ایم. با وجود اینکه اکثر ماوس‌های نوری و لیزری نیازی به زیرماوسی ندارند، برخی از کاربران برای راحتی بیشتر یا لرزش کمتر اشاره‌گر، از زیرماوسی استفاده می‌کنند. برخی ماوس‌های لیزری و نوری معمولاً با سطوح شفاف یا بازتابنده مشکل دارند. از کاربردهای دیگر زیرماوسی می‌توان به مواردی اشاره کرد که بیم آن برود که سطح میز دچار خراش و آسیب شود یا زمانی که نقوش روی سطح میز موجب حرکت غیردقیق ماوس گردند. این محصولات با توجه به کاربردی که دارند و استفاده ای که از آنها می شود، به چند نوع تقسیم می‌شوند و شما باید با توجه به نیاز و کیفیت آن ها انتخاب خود را انجام دهید و سپس به خرید ماوس بپردازید.

ماوس لاجیتک مدل G502 HERO – مشکی (اصالت)+_

با این وجود توصیه ای که برای شما داریم این است که موس بی سیم یا باسیمی که به لپ تاپ متصل کرده اید را جداسازی کنید و سپس لپ تاپ را ریستارت کنید تا مشکل شما برطرف شود. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد خرید موس کامپیوتر را دارید، اما با توجه به تنوع زیاد مدل‌ها و قیمت‌ها با خرید این وسیله ارزشمند به مشکل برخورده‌اید، اصلا نگران نباشید. ما در این مقاله شما را با انواع موس کامپیوتر آشنا کرده و به شما یک سری نکات مهم را که هنگام خرید موس کامپیوتر باید به آن‌ها توجه داشته باشید را آموزش می‌دهیم.

قیمت موس کامپیوتر ️ مقایسه مشخصات و خرید ماوس بی سیم و با سیم زومیت