تعمیر اجاق گاز؛ مواردی که نیاز به تعمیر یا سرویس دارند گروه تولیدی برفاب | سناپویان

تعمیر اجاق گاز؛ مواردی که نیاز به تعمیر یا سرویس دارند گروه تولیدی برفاب | سناپویان در گذشته که اجاق گازها مجهز به ترموکوپل نبودند خطراتی مانند نشت گاز و انفجار و آتش‌سوزی به وسیله اجاق گاز آمار بالایی داشت. تا اینکه طراحان به این ایده رسیدند که بعد از خاموش شدن ناگهانی و ناخواسته شعله بتوان به شکلی ایمن جریان گاز را به صورت اتومات قطع کرد تا از نشت گاز و خطرات ناشی از آن پیشگیری شود. هنگامی که یک دکمه کنترل مشعل در زیادترین حد خود باشد، دوره مشعل باید آبی بسوزد و داخل آن یعنی در قسمت وسط مشعل ارتفاع شعله باید در حدود ۲۰ میلیمتر و به رنگ آبی متمایل به سبز باشد. اگر شعله مطابق مشخصاتی که گفته شد نباشد، مخلوط گاز و هوا احتیاج به تنظیم دارد. برای این منظور با آچار مناسب مهره تنظیم کننده گاز را در جهت حرکت عقربه‌های ساعت بچرخانید تا جریان گاز افزایش یابد و برای کاهش دادن جریان گاز مهره مزبور را عکس حرکت عقربه‌های ساعت بچرخانید.

عیب یابی و تعمیر اجاق گاز

امروزه اجاق گاز یکی از ضروری ‌ترین وسایل منازل است و زندگی بدون آن، به ویژه در شهرهای بزرگ با دشواری همراه است. اجاق‌ گازهای پادیسان، از انتخاب های بسیار عالی هستند که پیش روی شما قرار دارند. در همین زمینه با مرور چندین سال هم اکنون حداقل در منازل و ساختمان های اداری و یا غیر اداری برای پختن غذا و یا گرم کردن آن و یا به عنوان مثال برای خوردن یک چای داغ برای جوش آوردن آب کتری از یک اجاق گاز استفاده میشود. کارشناسان مرکز دکتر آچار به صورت شبانه روزی و 24 ساعته پاسخگوی سوالات همراهان عزیز و گرامی می باشند. بله، شما می‌توانید شخصا اقدام به تهیه قطعات نمایید ولی آچاره به هیچ عنوان ضمانتی در قبال سالم بودن و نحوه کارکرد این قطعات به شما نخواهد داد. برای تغییر مقدار هوا، پیچ تنظیم‌کننده مخلوط هوا را شل کنید و صفحه مخلوط‌کن را تغییر دهید تا اندازه سوراخ‌های محفظه مخلوط‌کن تغییر کند و هوای بیشتر یا کمتری وارد محفظه شود.

چه خدماتی در سرویس تعمیر اجاق گاز در محل ارائه می‌شود؟

هزینه تعمیر اجاق گاز به عوامل متعددی بستگی دارد که در این مطلب کوتاه به تعدادی از آن می پردازیم. زیرا اگر تعمیر اجاق گاز توسط افراد نا وارد صورت بپذیرد خطراتی از قبیل نشتی گاز وجود خواهد داشت و خطرات جبران ناپذیری افراد خانواده را مورد تهدید قرار می دهد. معمولا قطعات مصرفی جهت تعمیر اجاق گاز بوبین ، ترموکوبل و استارترو سر شعله ها و …. قبل از اینکه به این نتیجه برسید که وقت آن رسیده است با یک تعمیرکار فر تماس برقرار کنید یا یک فر جدید بخرید، باید بررسی کنید و مطمئن شوید که یکی از سه مشکل عمومی برای دستگاه فر شما پیش نیامده باشد تا شاید بتوانید خودتان آن را تعمیر کنید. فر گازی مکانیسم ساده ای دارد و مانند دیگر لوازم خانگی ممکن است که دچار مشکل شود. قطعات فر ممکن است که در طول زمان شل شوند و یا از بین بروند، در آوردن و تعویض بعضی از این قطعات توسط خود شما ممکن است.

نحوه تماس با تعمیرگاه مجاز مرکزی سی ام امداد برای تعمیرات اجاق گاز رومیزی، توکار یا مبله و انواع فر

در این قسمت به معرفی و توضیحات قسمت هایی که امکان به وجود آمدن مشکلات برقی در اجاق گاز می شود را معرفی کرده و درباره چگونگی تعمیر اجاق گاز و حتی تعویض قطعه مورد نظر توضیح می دهیم. با استفاده از خدمات تعمیرات انواع اجاق گاز در آی پی امداد تا 75% در هزینه تعمیر صرفه جویی نمایید. این دستگاه های پر مصرف و کاربردی نیز ممکن است دچار مشکل شده و نیاز به تعمیرات داشته باشند. خرابی اجاق گاز خطرناک است و باید در اسرع وقت تعمیر شود و از یک متخصص برای تعمیر کمک گرفت زیرا باید تخصص زیادی در تعمیر اجاق گاز داشته باشد تا مشکل و عیب را پیدا کند و سپس با تجربه و مهارت خود برای تعمیر اقدام نماید. تعمیر گاز و سرویس اجاق گاز باید با دانش انجام شود و کار هر کسی نیست یک اشتباه کوچک شاید موجب یک حادثه بشود، متخصصان و تکنسین های دکتر آچار با دانش و مهارت خود به راحتی اجاق گاز ماژیکشف شما را تعمیر می کنند.

  • آموزش پکیج و آبگرمکن با مجوز سازمان فنی و حرفه ای همه ایام وساعات هفته.
  • همیشه برای شروع تعمیر اجاق گاز خود تا سرد شدن کامل آن صبر کنید، همچنین مطمئن شوید که تمامی ولوم ها  آن خاموش هستند.
  • زمانی که فندک دستکاه خیس باشد این اتفاق می افتد قبل از روشن کردن آن را خشک کنید و زمانی که فندک پرب باشد این مشکل به وجود می آید.
  • اگر فندک جرقه نزد باید اول به سراغ مدارت برق آن بروید و تست ولتاژ را انجام دهید.
  • یک دما سنج جیوه‌ای در فر گذاشته و درجه فر را روی ۱۸۰ درجه سانتیگراد بگذارید، اگر پس از ۱۰ تا ۲۰ دقیقه اختلاف درجه‌ای که دماسنج نشان می‌دهد با آنچه که فر را تنظیم کرده‌اید بیش از ۴۰ درجه سانتیگراد باشد دلیل آنست که ترموستات معیوب است و باید آن را عوض کرد.
اجاق گاز آلیش گاز از مناسب ترین انتخاب ها برای خرید اجاق است زیرا با تکنولوژی خاصی که دارد کارد عالی هم دارد و درست ترین انتخاب است. اجاق گاز آریستون با شکل ظاهری بسیار شکیل و تکنولوژی که دارد مناسب ترین انتخاب برای خانه و آشپزخانه شما است زیرا عملکرد آن نیز بسیار خوب است. اجاق گاز سینجر به عنوان بهترین اجاق گاز ها در بازار شناخته شده است و برای خرید بسیار مناسب است.