روش های پرپشت کردن ابرو + معرفی محصول زیمالب

برخی از افراد نیز با اینکه ابروهای طبیعی دارند، تمایل به پرپشت تر شدن ابرو و مژه خود جهت زیبایی بیشتر دارند. در ادامه این مقاله شما را با روش‌های طبیعی و خانگی و همچنین داروهای موجود در بازار برای تقویت ابرو آشنا خواهیم کرد. فرم و مدل زیبا برای ابروها موجب جلوه بهتر چشم‌ها نیز می‌شود. در نتیجه کم پشت بودن ابرو یا خالی بودن برخی از نقاط آن ممکن است مشکل ساز شود. در دهه‌های گذشته ابروهای بلند و باریک به عنوان یک ابروی زیبا برای خانم‌ها مد نظر بود اما امروزه اصطلاح ابروی زیبا به ابروهای پرپشت و بلند تعلق می‌گیرد.

سینره یکی دیگر از برندهایی است که سرم تقویت ابرو تولید می‌کند. سرم این برند هم علاوه تقویت ابرو باعث ضخیم‌تر شدن تارهای آن می‌شود. مهم‌ترین نکته‌ای که باید در مورد سرم‌های تقویت ابرو بدانید این است که در صورت استفاده‌ی مداوم، تاثیرگذاری بیشتری دارند. استفاده از محصولات آرایشی مثل سایه‌ی ابرو و مداد ابرو می‌تواند باعث ریزش تارهای ابرو شود. تا جایی که می‌توانید سعی کنید از این محصولات آرایشی استفاده نکنید.

با این کار مژه‌های شما از ریشه کنده می‌شوند و جایگزین شدن آن‌ها مدت زمان زیادی طول می‌کشد. توجه داشته باشید که کشیدن مژه‌ها هم می‌تواند باعث ریزش آن‌ها شود. بنابراین به خصوص هنگام پاک کردن آرایش‌تان مراقب باشید تار موهای مژه و ابرو کنده نشوند و با ملایمت با آن‌ها برخورد کنید. چه کم کاری و چه پرکاری غده تیروئید می‌تواند بر ریزش ابرو و مژه موثر باشد. به ویژه افرادی که به کم کاری تیروئید مبتلا هستند، دچار خشکی پوست و به تبع آن ریزش موهای‌شان می‌شوند. البته در نظر داشته باشید که هر ریزش مویی نشانه اختلالات تیروئیدی نیست و تایید این اختلالات تنها با مراجعه به پزشک و آزمایش خون امکان پذیر است.

ترکیبات این محصول توسط سازمان غذا و داروی آمریکا مورد تایید قرار گرفته است. استفاده‌ی مداوم از این محلول باعث افزایش ضخامت، بلندی و تیرگی ابروها می‌شود که در مجموع باعث می‌شود ابروهای شما پرپشت‌تر و زیباتر دیده شوند. این ویتامین‌ها برای سلامت اندام‌های داخلی بدن بسیار مهم است اما برای سلامت و زیبایی ظاهری هم اهمیت دارد.

خواب کافی و رعایت مدت زمان مرتب کردن ابرو و برداشتن ابرو یکی از نکاتی است که شما باید بیشتر به آن توجه کنید. کاشت ابرو برای افرادی که ابروهای خود را از دست داده اند یا به طور ژنتیکی ابروهای کم پشت و نازکی دارند و می خواهند ابروهای پرپشت و پهنی داشته باشند روشی مناسب است. در این روش موهای بخش های خاصی از سر در ناحیه‌ی ابرو کاشته می‌شود.

سپس یک پد، پنبه یا دستمالی پنبه‌ای بردارید و آن را به روغن نارگیل آغشته کنید. اکنون می‌توانید پد مورد نظر را به ابروهای خود بزنید و به خوابی دلنشین بروید.بهتر است این کار را پیش از خواب انجام دهید و صبح روز بعد صورتتان را بشویید. تکرار هر روزه این کار نتیجه‌ای عالی به همراه دارد و روش خانگی برای پرپشت کردن ابروها را به ثمر می‌رساند. البته می‌توانید این کار را 2 یا 3 بار در هفته انجام دهید و بازهم به ظاهر دلخواهتان برسید.

البته این نوع ریزش فقط به مژه و ابرو محدود نیست و حتی ممکن است موهای سر شما شروع به ریزش کنند. علاوه بر این کم‌خونی، کمبود ویتامین B12 و کمبود مس هم می‌تواند باعث سفیدی مو در قسمتی از بدن شما مانند مژه‌ها شود. تقریبا هیچ راهی غیر از استفاده از لوازم آرایشی مانند ریمل وجود ندارد که مژه‌های سفید شده به رنگ طبیعی خود برگردند. اما اگر چند تار مژه شما سفید شده، می‌توانید با مصرف غذاهایی که حاوی ویتامین‌های گروه B هستند و همچنین سبوس برنج تا حد زیادی از سفیدتر شدن موهای‌تان جلوگیری کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار