قیمت روز سیم جوش co2- شرکت صنعتی دلتا ۰۹۱۲۱۱۴۷۷۹۳ طبایی | foulka

شرکت صنایع جوشکاری وتولید الکترود شیرازدرسال 1355 درپایتخت فرهنگـــی ایران (( شیراز )) تأسیس گردید . این شرکت متعلق به شرکت ساختمان ونصب صنایع پتروشیمی ( ECC) و شرکت طراحی ومهندسی صنایع پتروشیمی ( PIDEC) می باشد که همواره شرکت های فوق پشتیبان صنایع نفت وگازو پتروشیمی بوده اند صنایع مفتولی . قابل ذکر است کیفیت و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در زمینه تولید الکترودهای جوشکاری از اهداف بلند پایه این شرکت میباشد. سیم جوش تو پودری به شکل لوله تو خالی می باشد که درون آن پودر خاصی قرار گرفته است. پودر موجود در برخی از این سیم جوش ها، هنگام جوشکاری تصعید شده و وظیفه محافظت از حوضچه جوش و قوس الکتریکی را انجام می دهد. همانطور که در مقدمه نیز گفته شد، در انجام برخی از انواع جوشکاری ها احتیاج به یک ماده جهت پرکردن فضاهای خالی داریم که به آن سیم جوش گفته می شود.

در نهایت این نوع سیم به پاکسازی چندانی نیاز ندارد، چرا که در حین جوشکاری رسوب چندانی از خود باقی نمی گذارد. از جوشکاری با سیم جوش CO2 بیشتر برای فولادهای کربنی ساده و منگنزی استفاده می شود و چون  قدرت اکسید شدن سیم جوشCO2  بالاست برای عناصر نظیر آلومینیوم، مس، منگنز و حتی نیکل استفاده نمی شود. از سیم جوش CO2 برای جوشکاری در صنایع مختلف چون جوشکاری فلزات فولادی ساختمانی، مخزن سازی و حتی کشتی سازی استفاده می شود. ایجاد جوش های یکنواخت و سرعت بالا از ویژگی های جوشکاری با این سیم جوش است. سیم جوش CO2 در سایز های مختلف و آلیاژ های متفاوتی وجود دارد که انتخاب آن به جنس و نوع سازه بستگی دارد.

فروش پارچه تترون، تترون، لیست قیمت تترون

جوش های ایجاد شده با سیم جوش تیگ به علت استحکام بالا، مقاومت در برابر ضربه و ترک و دارا بودن داکتیلیته، در جوشکاری هایی مانند فولاد های ساختمانی، مخازن تحت فشار و … استفاده می شوند. سیم جوش تگ نیز در چند نوع بدون آلیاژ، کم آلیاژ، آلیاژ برای فولاد ضد زنگ و آلیاژ بر پایه نیکل ساخته می شود. سیم جوش CO2 در هنگام جوشکاری به مونواکسید کربن و اکسیژن تبدیل می‌شود و بعد از سرد شدن دوباره CO2 تشکیل می‌گردد.

سیم جوش آوا،قیمت سیم جوش آوا ،سیم جوشCO2 آوا، سیم CO2 آوا، مفتول آوا،فروش سیم جوش آوا

قیمت روز سیم جوش co2- شرکت صنعتی دلتا ۰۹۱۲۱۱۴۷۷۹۳ طبایی | foulka

جوش هسته فلزی از نوع الکترودهای لوله ای بوده و ویژگی های آن بسیار شبیه به ویژگی های جوش جامد فلزی است. بدین صورت که این سیم ها همانند جوش GMAW به پاکسازی چندانی نیاز ندارند و یک جوش صاف و تمیز تولید می کنند. از این نوع سیم ها برای زمینه های کاری با آلیاژ کم و مقاومت بالا استفاده می شود؛ چرا که در فلزات با آلیاژ کم، بخش فلزی این سیم ها بهتر می تواند با بخش اصلی فلز پایه ترکیب شود. این سیم ها متناسب با زمینه کاری و طراحی که دارند در انواع و مدل های مختلفی چون جوش CO2، جامد فلزی با گاز محافظ، میگ-مگ، هسته فلزی، زیر پودری، توپودری و تیگ تولید و عرضه می شوند که در زیر به معرفی آنها خواهیم پرداخت. مکانیزم جوشکاری با این نوع سیم ها به روش تزریق خودکار بوده که این تزریق در داخل حوضچه مذاب صورت می گیرد. بعلاوه این نوع جوشکاری بهتر است توسط افراد متخصص و با تجربه انجام شود.

  • بر همین اساس ظرفیت تولید شرکت در سال 1378 با افزایش صد درصدی به تن در سال رسید .
  • وقتی کار با یک رول سیم جوش MIG تمام شد، آن را در یک کیسه پلاستیکی قرار دهید یا آن را در مقداری پارچه بپیچید.
  • اطمینان پیدا کنید که سیم جوش CO2 با کیفیت خوب و استاندارد جهانی تهیه می کنید.
  • سیم جوش CO2 در هنگام جوشکاری به مونواکسید کربن و اکسیژن تبدیل می‌شود و بعد از سرد شدن دوباره CO2 تشکیل می‌گردد.
  • اما تفاوت سیم جوش و الکترود در چیست؟ هر دوی این مواد جهت ایجاد اتصال و پر کردن فضای خالی بین قطعات استفاده می‌شوند.

آهن اسپات، به عنوان مرجعی مطمئن به فروش سیم جوش co2 و دیگر محصولات فولادی نیز می‌پردازد، بنابراین پس از اطلاع از قیمت‌ها، می‌توانید به سرعت سفارش خود را ثبت نموده و در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را تحویل بگیرید. قبل از خرید این سیم ها لازم است به یک سری نکات و فاکتورها توجه شود که ما در این بخش به معرفی و بررسی آنها خواهیم پرداخت. نکته اول توجه به نوع و جنس فلز پایه بوده که قرار است مورد جوشکاری قرار گیرد تا بر اساس آن یک سیم مناسب و کاربردی را انتخاب کرد. سیم های آلومینیومی، فولاد کربنی و فولاد ضد زنگ سه سیم پرکاربرد در جوشکاری فلزات استنلس به شمار می روند. نکته دیگر توجه به ترکیبات بکار رفته در ساخت این سیم ها بوده که تأثیر زیادی بر مقاومت و ماندگاری جوش دارد. در ساخت این سیم ها علاوه بر مواد اصلی از ترکیبات دیگری چون تیتانیوم، منگنز و سیلیکون نیز استفاده می شود که بکارگیری این ترکیبات باعث قوی تر شدن جوش و کاهش اکسیداسیون آن می گردد.

سیم جوش