اپل در آستانه WWDC 2024 برنامه نویسی خود را فراتر از مهندسین توسعه می دهد، از 50 دانشجو تقدیر می کند.

اپل در آستانه WWDC 2024 برنامه نویسی خود را فراتر از مهندسین توسعه می دهد، از 50 دانشجو تقدیر می کند.

دانش آموز-سریع-برندگان اپل

دانش آموزان در Apple WWDC 2023 در کوپرتینو شرکت می کنند.

سیب

چالش دانش‌آموزی سوئیفت اپل به مجری رویداد سالانه WWDC برای توسعه‌دهندگان، مطبوعات و شرکا تبدیل شده است و غول فناوری کوپرتینویی امسال با نام‌گذاری 50 “فوق العاده برنده” – از 350 برنده کلی، پیچیدگی جدیدی به چالش اضافه کرده است. 50 برگزیده می توانند شخصا در WWDC 2024 شرکت کنند و در یک تجربه سه روزه ویژه در Apple Park شرکت کنند. و با قضاوت بر اساس چند نفر از برندگ، که با آنها صحبت کردیم، سطح خلاقیت و بهره وری چشمگیر است.

چالش Swift Student Challenge از سال 2020 اجرا شده است – زم، که من برای اولین بار آن را برای CNET پوشش دادم – و تاثیرگذارترین بخش آن این است که تلاش نمی‌کند نسل بعدی نوابغ برنامه‌نویسی را برای استخدام اپل شناسایی کند. در عوض، این برنامه بر این تمرکز دارد که افراد بیشتری از پیشینه‌های مختلف، طبقات مختلف زندگی، زمینه‌های مورد علاقه و حتی مراحل مختلف زندگی به برنامه‌نویسی علاقه‌مند شوند و متوجه شوند که می‌توانند اپلیکیشن‌هایی برای حل مشکلات جوامع خود ایجاد کنند.

در مصاحبه‌ای با ZDNET، سوزان پرسکات، معاون روابط با توسعه‌دهندگان اپل، گفت: «ما فقط دانشجویان را به چالش نمی‌کشیم تا مطمئن شویم که برخی از آنها مهندس نرم‌افزار می‌شوند با کدنویسی احساس راحتی کنید و بد،د که آنها می توانند یک برنامه ایجاد کنند و می توانند جهان را به روش خود تغییر دهند.”

پرسکات گفت که اپل در سال جاری رکورد تعداد ارسال‌ها را دریافت کرد و کیفیت کار «بهتر از همیشه» بود و محدود ، تعداد ارسال‌های برنده را که در نهایت از 35 کشور مختلف به پایان رسید، دشوارتر می‌کرد. زم، که اپل مسابقه امسال را در ماه نوامبر راه اندازی کرد، به طور خاص بر منابع «کد نویسی برای همه» تمرکز کرد تا افراد فراتر از دانش آموزان در برنامه های علوم کامپیوتر و مهندسی نرم افزار را به مشارکت تشویق کند.

همچنین: اپل WWDC 2024 را در 10 ژوئن تایید می کند – آیا هوش مصنوعی نمایش را خواهد دزدید؟

ZDNET این شانس را داشت که با دو نفر از برندگان آمریکایی صحبت کند – ای جی نت، از بیرمنگام، آلاباما و دزموند ب، از دیترویت، میشیگان. هر دوی آنها امسال برای اولین بار وارد رقابت شدند، اپلیکیشن هایی را بر اساس تجربیات زندگی دست اول ساختند و در مدت زمان بسیار کوتاهی اپلیکیشن های خود را تغییر دادند.

نت،، دانشجوی کارشناسی ارشد امنیت سایبری در دانشگاه بیرمنگام، ابتدا می‌خواست اپلیکیشنی برای کمک به پرستاران ایجاد کند، اما متوجه شد که اطلاعات لازم برای انجام این کار را ندارد. در عوض، او از تجربیات خود در زمینه نگر،‌های امنیتی و نقض داده‌ها استفاده کرد تا راهنمایی برای ایجاد رمزهای عبور بهتر بنویسد. خود برنامه آیفون همچنین به ،وان مدیر رمز عبور اصلی عمل می کند و از Secure Enclave در دستگاه های اپل برای ذخیره گذرواژه ها به صورت محلی و ایمن استفاده می کند و از احراز هویت بیومتریک برای دسترسی به آنها استفاده می کند. Nettles پس از اطلاع از رقابت در ماه فوریه، برنامه را در سه هفته نوشت.

این رقابت به او کمک کرد تا ،ب و کار خود را در زمینه ساخت اپلیکیشن الهام بخشد.

من در حال برنامه ریزی برای راه اندازی استارتاپی هستم که لازم نیست بزرگ باشد (اما)… فقط چیزهایی مانند برنامه هایی ایجاد کنید که معمولاً برای آنها پول پرداخت می شود (از طریق اشتراک) و راهی برای کاهش این قیمت پیدا کنید تا این کار را انجام دهد. برای یک کاربر معمولی ارزان‌تر باشد.»

ب،، که بخشی از آکادمی توسعه دهندگان اپل در میشیگان است، از یکی از مربیان خود در این برنامه در مورد رقابت مطلع شد، اما تنها چند روز فرصت داشت تا برنامه خود را ایجاد کند. او در عشق خود به دوچرخه‌سواری در کوهستان غوطه‌ور شد و می‌خواست اپلیکیشنی بسازد که به مردم کمک کند هیجان پرواز در مسیرهای پیاده‌روی، ،وشان در میان تپه‌ها و برخورد با ص،ه‌ها را احساس کنند. بنابراین او یک دوربین 360 درجه برداشت و آن را به کلاه ایمنی و میله های دسته خود بست تا فیلم را ضبط کند و آن را به یک تجربه واقعیت افزوده در یک برنامه iPad به نام MTB XTREME تبدیل کند.

خانواده ب، که در کانتون، میشیگان بزرگ شدند، در یک پارک تری، زندگی می‌،د و به سختی یک کامپیوتر کار می‌،د و به اینترنت دسترسی نداشتند، بنابراین این جوان 22 ساله برای کمک به خانواده‌اش در سریع‌ترین زمان ممکن بر یادگیری مهارت‌های فنی متمرکز است. او علاوه بر یادگیری در آکادمی توسعه دهندگان اپل، شرکت خود به نام Easy Dez It را نیز تأسیس کرد تا به مردم در طراحی و ساخت نمونه اولیه اپلیکیشن ها کمک کند. و او قصد دارد در نهایت MTB XTREME را به Apple Vision Pro بیاورد.

ب، همچنین یکی از سه دانش آموز در میان 50 برنده برجسته بود که اپل در مقاله خود در مورد این برنامه معرفی کرد. دو نفر دیگر Elena Galluzzo، کانادایی که یک برنامه جامع برای مراقبت از سالمندان طراحی کرده است، و جواهر Shaman، یک جوان 27 ساله در ،ستان سعودی هستند که اپلیکیشنی را برای کمک به کودکان برای غلبه بر مشکلات گفتاری طراحی ،د.

پرسکات گزارش داد که برنامه های کاربردی متمرکز بر هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و مح،ات فضایی نیز از روندهای قوی در میان ارسالی ها و برندگان امسال بودند.



منبع: https://www.zdnet.com/article/apple-،nors-50-students-as-it-expands-coding-beyond-engineers-heading-into-wwdc-2024/#ftag=RSSbaffb68

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار