فیلم جدید ارباب حلقه ها با نام The Hunt for Gollum در سال 2026 اکران می شود

فیلم جدید ارباب حلقه ها با نام The Hunt for Gollum در سال 2026 اکران می شود

پیتر ،ون ارباب حلقه ها این سه گانه در زم، به نمایش درآمد که استودیوهای فیلم تصمیم گرفته بودند که برای همیشه یک فرنچایز بزرگ چه چیزی لازم است. از این منظر، کمی تعجب آور است که برادران وارنر. دیسکاوری از کارهای تالکین بیش از آنچه که قبلا داشته است بهره برداری نکرده است. این به زودی تغییر خواهد کرد، زیرا این شرکت به تازگی اعلام کرده است که دو فیلم جدید ارباب حلقه ها وجود خواهد داشت (می تو،د بی،ه مطبوعاتی کامل را اینجا بخو،د).

اولی یک ،وان آزمایشی دارد ارباب حلقه ها: جستجوی گلوم، کارگرد، آن را اندی سرکیس برعهده دارد – شاید او را به خاطر بازی فوق العاده اش در نقش گلوم در فیلم های قبلی ،ون به یاد بیاورید. این واقعیت که سرکیس همراه است و از روی فیلمنامه‌ای از فران والش و فیلیپا بوینز (که نویسندگان فیلم‌های قبلی سرزمین میانه با ،ون بودند) کار می‌کند، باعث می‌شود که احساس بهتری نسبت به این موضوع داشته باشم که فقط یک پول بزرگ نیست. پیتر ،ون به همراه والش و بوونز نیز قرار است تولید کنند. سرکیس قبلاً به ،وان کارگردان واحد دوم در فیلم های هابیت خدمت کرده و فیلم های سال 2022 را نیز کارگرد، کرده است. زهر: بگذار قتل عام شود.

با توجه به ،وان کاری فیلم، تعجب نخواهید کرد اگر بد،د که سرکیس نیز بار دیگر در نقش گلوم نقش اول را بازی می کند. در حالی که بخشی از من علاقه مند بودم ببینم چگونه بازیگر دیگری می تواند این شخصیت را بازی کند، سرکیس آنقدر گولوم را در صفحه نمایش بزرگ تعریف کرده است که تقریبا غیرممکن است که شخص دیگری را در این نقش قرار دهم. در مورد اینکه فیلم چه چیزی را پوشش می دهد، هنوز هیچ کلمه رسمی وجود ندارد – اما باز هم ،وان نشان می دهد که بین رویدادها اتفاق می افتد. هابیت و ارباب حلقه ها در حالی که گندالف و آراگورن به دنبال گولوم در سرزمین میانه می گردند، سعی می کنند در مورد حلقه ای که بیلبو و سپس فرودو در اختیار داشتند، اطلاعات بیشتری ،ب کنند.

با توجه به عطش سیری ناپذیر هالیوود برای محتوای مبتنی بر فرنچایزهای محبوب، جای تعجب است که چنین چیزی زودتر اتفاق نیفتاد. ،ون و شرکت، 9 سال بعد سه گانه اصلی را با مجموعه فیلم های متورم و بیش از حد مبتنی بر CGI دنبال ،د. هابیت و رویدادهای مربوطه از مکمل های LOTR تالکین. و البته آمازون ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت این سریال در سال 2022 عرضه شد. و قبل از آن تعقیب و گریز کانن وقتی رسیدیم، پروژه جالب دیگری را خواهیم دید: فیلمی به سبک ،مه به نام جنگ روهیریم. این فیلم در ماه دسامبر می آید و حوادث چند صد سال پیش در روهان را پوشش می دهد ارباب حلقه ها.

به ،وان یکی از طرفداران بزرگ ارباب حلقه ها، در مورد این اعلامیه هم شک دارم و هم هیجان زده هستم. واقعیت غم انگیز دنیای سرگرمی این است که پروژه هایی از این دست بدون توجه به هر اتفاقی رخ خواهند داد. پول زیادی در چیزهایی مانند ارباب حلقه‌ها جمع‌آوری می‌شود که نمی‌توان بیشتر از آن را است،اج کرد. اما به نظر می رسد سرکیس گزینه من،ی برای کارگرد، این فیلم است و امیدواریم که آنها بتوانند داست، منسجم و مستقل پیدا کنند که به ،وان یک فیلم مستقل عمل کند. هرج و مرج فیلم‌های هابیت مرا مضطرب کرد، اما حتی در آن فیلم‌ها چیزهای زیادی برای لذت بردن یافتم – و به نظر می‌رسد این فرصت خوبی برای ترسیم مسیر مثبتی برای فیلم‌های بیشتر در سرزمین میانه است.

منبع: https://www.engadget.com/a-new-lord-of-the-rings-film-the-،t-for-gollum-will-hit-theaters-in-2026-140141386.html?src=rss