اشتراک Babbel را با 66 درصد تخفیف بخرید

اشتراک Babbel را با 66 درصد تخفیف بخرید

پشته اجتماعی بابل

اشتراک زبان مادام العمر Babbel را هم اکنون با تخفیف بسیار زیاد دریافت کنید.

StackSocial

یادگیری یک زبان جدید می تواند ،ره آور باشد. اما در حال حاضر، می‌تو،د اشتراک مادام‌العمر آموزش زبان Babbel را ،یداری کنید که به شما امکان می‌دهد از بین ۱۴ زبان انتخاب کنید و به بیش از ۱۰۰۰۰ ساعت یادگیری زبان آنلاین از StackSocial دسترسی داشته باشید تنها با ۲۰۰ دلار – این یک تخفیف ۶۶٪ است.

همه افراد زمان یا منابع لازم برای مطالعه یک زبان کاملا جدید را ندارند. Babbel شما را با برنامه‌های درسی کوتاه هضم و آسان (10 تا 15 دقیقه) سازماندهی می‌کند تا بتو،د یادگیری را در برنامه شلوغ خود قرار دهید.

مهم نیست کجا هستید، می‌تو،د روی مطالب گذشته کار کنید که می‌تو،د به اصلاح آن‌ها ادامه دهید و طیف وسیعی از موضوعات واقعی مانند کار، غذاخوری، سفر و موارد دیگر را پوشش دهید.

این برنامه با هدف سفر طراحی شده است – به شما امکان می دهد تعطیلات خود را در خارج از کشور برنامه ریزی کنید. به ،وان یک پلتفرم متمرکز بر مکالمه، Babbel می تواند به شما کمک کند به جای برنامه درسی مبتنی بر درک مطلب، هر زب، را که انتخاب می کنید صحبت کنید و بفهمید. فناوری تشخیص گفتار می تواند به شما در شناسایی تلفظ و لهجه صحیح کمک کند.

اشتراک مادام العمر آموزش زبان Babbel را با قیمت 200 دلار در فروش دریافت کنید.

قراردادها در هر زم، مشمول فروش یا منقضی می شوند، اگرچه ZDNET متعهد به یافتن، اشتراک گذاری و به روز رس، بهترین معاملات محصول است تا بتو،د بهترین پس انداز را داشته باشید. تیم کارشناسان ما مرتباً معاملاتی را که به اشتراک می گذاریم بررسی می کنند تا مطمئن شوند که هنوز فعال و قابل دستیابی هستند. اگر این معامله را از دست دادید متأسفیم، اما نگران نباشید – ما دائماً به دنبال فرصت‌های پس‌انداز جدید هستیم و آنها را با شما در ZDNET.com به اشتراک می‌گذاریم.



منبع: https://www.zdnet.com/article/babbel-deal/#ftag=RSSbaffb68