نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده RFK در کنفرانس ارزهای دیجیتال سخنرانی خواهد کرد

A confident Robert F. Kennedy Jr. standing at a podium, passionately speaking about cryptocurrency, with a large Bitcoin logo projected on a screen behind him. The audience is filled with enthusiastic supporters waving pro-crypto banners.

رابرت اف کندی جونیور، کاندیدای مستقل ریاست جمهوری ایالات متحده که به دلیل مواضع طرفدار رمزارزها شناخته می شود، قرار است در کنفرانس آتی ارزهای دیجیتال Consensus 2024 در آستین، تگزاس سخنر، کند.

بر اساس بی،ه مطبوعاتی رسانه خبری ارزهای دیجیتال و برگزارکننده رویداد Coindesk، کندی در این رویداد درباره حمایت خود از ارزهای دیجیتال و حضانت شخصی توضیح خواهد داد. او گفت:

من مشتاقانه منتظر صحبت ، در اوا، این ماه در کنفرانس اجماع 2024 هستم. (…) ما نمی تو،م به تنظیم کنندگان متخاصم اجازه دهیم این فناوری را به خارج از کشور منتقل کنند.

کندی – وکیل محیط زیست و عضوی از خانواده کندی برجسته دموکرات – موضعی در مورد ارزهای رمزپایه گرفته است که با همتایان دموکرات خود تفاوت زیادی دارد. در حالی که بسیاری از دموکرات‌ها نسبت به ارزهای دیجیتال شک دارند یا مخالف هستند، کندی آشکارا آن را در مسیر مبارزات انتخاباتی پذیرفت. او اخیراً تا آنجا پیش رفت که متعهد شد در صورت انتخاب شدن، از دلار با بیت کوین (BTC) حمایت کند و این ارز دیجیتال را از مالیات معاف کند.

طرفدار دموکرات کریپتو؟

کندی به ترتیب از نامزدهای احتمالی جمهوری‌خواه و دموکرات، دونالد ترامپ و رئیس‌جمهور کنونی جو بایدن عقب‌تر است. کندی پس از ناکامی در ،ب حمایت در انتخابات مقدماتی دموکرات تصمیم گرفت به ،وان یک نامزد مستقل نامزد شود.

تایید ارز دیجیتال توسط یکی از اعضای خانواده کندی، که به دلیل ریشه های قوی دموکراتیک خود شناخته می شوند، یک چیز بی اهمیت شگفت انگیز است. جان اف کندی – عموی نامزد فعلی – رئیس جمهور ایالات متحده در دهه 1960 بود، در حالی که پدرش، رابرت اف کندی، قبل از اینکه خود برای ریاست جمهوری نامزد شود، در آن ،ت به ،وان دادستان کل ایالات متحده خدمت می کرد.

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2024، موضوع ارزهای دیجیتال به طور فزاینده ای سیاسی شده است و جمهوری خواهان عموماً بیشتر از دموکرات ها طرفدار ارزهای رمزنگاری شده هستند. جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی ایالات متحده، صنعت ارزهای دیجیتال را با مالیات 30 درصدی پیشنهادی اخیر بر ظرفیت است،اج ارزهای دیجیتال خشمگین کرده است و به دلیل آسیب احتمالی به صنعت و از بین بردن ثروت سرمایه‌گذاران با انتقاد مواجه شده است.

ارزهای دیجیتال طی سال‌های گذشته شاهد فشار فزاینده‌ای از سوی آژانس‌های نظارتی ایالات متحده بوده‌اند. در پایان سال 2023، صرافی عمومی Coinbase در ایالات متحده از SEC درخواست کرد تا قو،نی را برای ارزهای دیجیتال ایجاد کند تا مشخص شود که چه انتظاراتی از شرکت‌های ارز دیجیتال وجود دارد – اما تنظیم‌کننده این درخواست را رد کرد.

منبع: https://readwrite.com/us-presidential-candidate-rfk-to-speak-at-crypto-conference/