دریچه بازدید پلاستیکی 25 * 25 ابزارکده

دریچه بازدید پلاستیکی 25 * 25 ابزارکده

نکته حائز اهمیت این است که نصب دریچه باید به گونه ای باشد که دسترسی به آن آسان و امکان پذیر باشد. دریچه های بازدید فاضلاب دریچه هایی هستند که در سیستم لوله کشی فاضلاب در مکان های مناسب جای گذاری و نصب می شوند. کاربرد این دریچه ها برای زمانی است که می خواهید به قسمت های مختلف سیستم فاضلاب شامل لوله، سیفون، زانویی و غیره بدون نیاز به خارج کردن لوله و تخریب ساختمان، دسترسی سریع و راحت داشته باشید. برخی بر این باورند که نصب دریچه بازدید در مسیر لوله فاضلاب، گاز و … موجب نشت سیالات به بیرون می‌شود. در صورتی که اصلاً این گونه نیست و در بسیاری از محیط‌ها از این دریچه استفاده می‌شود و هیچ گونه نشتی نیز رخ نمی‌دهد. برای از بین بردن این باور غلط باید گفت که دو نکته مهم و اساسی در خصوص نشت لوله‌های فاضلاب وجود دارد و این در حالیست که هیچ یک از آن‌ها با دریچه بازدید ارتباطی ندارند.

برای عدم بروز مشکل در هنگام جانماییِ فریم دریچه بازدید ،باید در زمان سایزینگ به میزان نیم سانت از هر بُعد از قاب زیر کارِ دریچه بازدید جهت ساخت فریم کسر کرد تا فریم به میزان کافی برای جانمایی و نصب بر روی قاب بادخور بدست آورد. در همین مرحله جای پیچ ها بر روی فریم دریچه بازدید تعبیه می‌شود تا پس از پس از عملیات رنگ خدشه و آسیبی به کیفیت رنگ وارد نشود. جای این پیچ ها هم می‌تواند بر روی نمای فریم دریچه بازدید باشد، هم می‌تواند در دیواره‌ی داخلی فریم دریچه بازدید تعبیه شود. با توجه به وزنه ای بودنِ مدل این دریچه بازدید پس از ساخت فریم دریچه بازدید و ایجاد جای پیچ ها بر روی فریم دریچه بازدید باید مستقیم به طراحی و ساخت درب این دریچه بازدید اقدام نماییم.ابعاد درب این دریچه بازدید دقیقا با الهام از ابعاد داخلیِ نشیمنِ فریم دریچه بازدید استحصال شود. برای عدم گیر کردنِ درب دریچه بازدید به ساختار داخلی فریم دریچه بازدید باید از هر بُعد از ابعاد داخلیِ فریم دریچه بازدید به میزان ۲ میلیمتر کسر کرد تا درب دریچه بازدید به راحتی در محل خود بر روی فریم دریچه بازدید قابل جانمایی باشد. جنس درب این دریچه بازدید از ورق آلومینیومی بوده و ضخامت ان نیز به تناسب ابعاد فریم دریچه بازدید قابل افزایش است.

برای این کار از کرنر های مخصوص فلزی در اضلاع مجاور استفاده می کنیم تا ساختار فریم دریچه بازدید فن کویل به شکل چهار ضلعی در بیاید. این دریچه ها را می توان در پیکربندی های مختلفی طراحی و تولید کرد که از جمله آنها می توان به چفت (کابینت) زیمنس قفل دار و آلومینیوم با رنگ کوره ای اشاره کرد. کاربردهای معمول دریچه های چک برای تاسیسات، تاسیسات مکانیکی و الکتریکی ساختمان‌ها مانند ایجاد دسترسی به تاسیسات مکانیکی است. این شامل ایجاد دسترسی کامل برای تصفیه فاضلاب، بالابر زباله، دریچه های قطع، اتصالات نصب شده برای کنترل فن کویل ها یا فن کویل های کانالی است.

  • قبل از مشاهده سند نیز شخصا می توانید به صورت محلی پرس و جو نمایید تا کاربری زمین برای شما مشخص شود که این مورد با توجه به تجربه ما اصلا جواب نمیدهد و معمولا بر اساس دید خوب جواب غیر کارشناسی میدهند.
  • به همین جهت برای جلوگیری از هرگونه نشتی و مشکلاتی از این قبیل می‌بایست از لوازم و تجهیزات با کیفیت و دارای نشان استاندارد استفاده کرد.
  • از ورق آلومینیوم است و سطح بدنه آن با رنگ کوره ای الکتروستاتیک پوشانده میشود .

فقط در این مرحله باید جای قفل یا قفل ها باید بر روی ساختار درب دریچه بازدید فن کویل باید ایجاد شود.با تکمیل مراحل ساخت درب دریچه بازدید، باید درب را با فریم به وسیله لولا به هم متصل کرد و ساختار اولیه دریچه بازدید فن کویلِ ساده را تکمیل نمود. همانطور که از نام این دریچه بازدید پیداست اولا از جنس آلومینیوم ت.لید گردیده و ثانیاً جهت بازدید دستگاه فن کویل به کار می رود.ساختار این دریچه بازدید از دو جزء فریم و درب که به صورت کاملا جداشونده بازوبست می‌گردد تشکیل شده. لذا برای ساخت آن باید ابتدا مراحل طراحی و ساخت فریم این دریچه بازدید انجام گیرد.

اما دلیل استفاده از دریچه بازدید در نقاط مختلف چیست؟ تجهیزات هواساز، سرمایش و گرمایش در قسمت‌های مخفی درون دیوار یا سقف بنا نصب شده و جهت ایجاد پوشش مناسب و زیبا از انواع دریچه بازدید استفاده خواهد شد. همچنین این نوع از دریچه سبب تامین هوای مورد نیاز دستگاه‌های نصب شده نیز خواهند بود. کانال کشی داکت اسپلیت نیز به نوبه خود بسیار حائز اهمیت بوده و در صورتی که بهترین دستگاه داکت اسپلیت در کنار انواع دریچه بازدید و هوا بدون یک کانال کشی مناسب قرار گیرد؛ بازدهی بسیار کمی برای محیط داخلی خواهد داشت.

خرید دریچه بازدید تاسیسات – تنظیم تهویه یسنا

دریچه بازدید پلاستیکی در ابعاد استاندارد به ابعادِ ۱۵×۱۵ , دریچه بازدید ۲۰×۲۰ ,۲۵×۲۵ ,۳۰×۲۰ و ۳۰×۳۰ تولید و عرضه میگردد. دریچه بازدید تأسیسات همچنین برای پوشش تأسیساتِ الکتریکیِ ساختمان از قبیل کلید و فیوزها و یا همچنین سیم های اصلیِ عبوری از داخلِ سقفهای کاذب و یا محل های دیگر استفاده می‌شود. بنا به تناسبِ طراحیِ محیط در صورتِ تمایلِ کارفرمایان برای استفاده از مّتریالِ چوب برای دریچه بازدید می‌توان دریچه بازدید را از جنسِ ام دی اف طراحی و تولید کرد.دریچه بازدید چوبی بنا به سفارش کارفرما در ابعاد مختلف و طرح ها و رنگ های متنوع عرضه شود، دریچه بازدید چوبی ام دی اف دارای دستگیره های شیک و دکوراتیو است. درب دریچه بازدید تأسیسات را می‌توان به صورت چِفتی و قفلی( قفل زیمنسی ، مگنتی و قفلِ توکار) طراحی و تولید کرد.

به طور معمول دریچه بازدید زیر فن کویل از دو بخش اصلی تشکیل می شوند که عبارتند از قاب و فریم. این دریچه ها از جنس های مختلفی مانند آلومینیوم و چوب ام دی اف تولید می شوند که تنوع نوع آلومینیومی آن ها از انواع دیگر بیشتر می باشد. نوع فن کویل ها و داکت ها، نقش بسیار مهمی در انتخاب نوع دریچه های زیر فن کویل دارند. دریچه بازدید با قفل زیمنس دارای دو نوع فریم ۳ و ۵ سانتی است و در دو مدل لولایی و وزنه ای ساخته می شود. درب دریچه بازدید با قفل زیمنس به صورت یک ورق صاف و بدون هرگونه سوراخ و شیار است.

این نوع دریچه ها از جنس ورق آهن بوده و مناسب برای سقف است و در چهار جهت باد را پرتاب می‌کند، رنگ این نوع این دریچه ها کوره ای (الکترواستاتیک) و مقاومت بالایی در مقابل زنگ زدگی و خوردگی دارد. فیلتر شنی جهت جداسازی ناخالصی های معلق در آب تا قطر 50 میکرون کاربرد دارد. فیلتر های شنی ، متداولترین صافی های – مجهز به دریچه های بازدید ، صفحه نازل ، فشارسنج و شیر تخلیه هوا می باشند.

خرید دریچه بازدید ارزان و با کیفیت

عرض پروفیل آلومینیومیِ فریم دریچه بازدید مشبک با دو سایز ۳ و ۵ سانتی قابل کاربرد می‌باشد. پس از این مرحله باید نسبت به تدوین ساختار درب دریچه بازدید خطی لولایی اقدام نمود. پس از خمکاریِ اضلاعِ درب دریچه بازدید باید میزان فضایی که قرار است دریچه مشبک بر روی درب دریچه بازدید اشغال کند را برش می‌زنیم و دریچه مشبکی را از قبل آماده کردیم بر روی این محل تعبیه و تثبیت می نماییم. ابعاد و سایز این دریچه فرعیِ مشبک به میزان هوایی که دستگاه باید از محیط تغذیه کند وابسته است. پس از ساخت درب و فریم دریچه بازدید مشبکِ لولایی،وارد مرحله‌ی رنگ آمیزی دریچه بازدید می‌گردیم.

دریچه بازدید لولادار با قفل یکی دیگر از انواع دریچه های بازدید و دسترسی تأسیسات محسوب میشود. از جمله ویژگی های دریچه های بازدید لولایی این است که درب ، در حال باز بودن از ساختار دریچه کاملا جدا نمی شود و همیشه با کمک لولا به ساختار فریم متصل خواهد ماند. مهمترین و شناخته شده ترین نوع این محصول دریچه بازدید فن کوئل و داکت اسپلیت و دریچه سقف کاذب میباشد. دریچه های بازدید پلاستیکی با ظاهری زیبا و استحکام عالی برای پوشش شیرفلکه آب، شیر گاز و کلید و فیوز برق مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین مهمترین ویژگی این محصول در مقایسه با سایر دریچه های بازدید قیمتی مناسب و مقرون به صرفه بودن دریچه بازدید پلاستیکی میباشد. ما امروزه می‌دانیم که امروزه در اکثر ساختمان‌ها و تأسیسات ساختمانی درب­های بازدید در داخل دیوار و سقف کاذب قرار می‌گیرند.

موجب نشت سیالات به بیرون می‌شود.