شاید بخواهید شیائومی را بررسی کنید

سری S سامسونگ جایی است که سامسونگ پردازنده های سری اگزینوس خود را روی آن ها تست می کند ، برای مثال اگزینوس 2100 را روی گلکسی S21 سوار کرد تا با پردازنده های اسنپ دراگون مقابله کند. همانطور که در قبل گفتیم، لوازم جانبی به دو دسته تقسیم می شوند که یکی لوازم ضروری و یکی لوازم غیر ضروری هستند. ممکن است چندین ساعت در جاده باشید و همچنین دسترسی به پریز برق هم ندارید. استفاده بیش از حد و نادرست از گوشی و همچنین استفاده از شارژرهای بیکیفیت، در نهایت خرابی باطری گوشی را در پی دارد. 2. استاندارد فست شارژ آن را چک کنید.

قاب های نیلیکن انواع دیگری هم دارند.

5. برای خرید شارژر گوشی موبایل از فروشگاههای معتبر اقدام کنید که در صورت بروز خطا یا عدم سازگاری بتوانید مشکل را برطرف سازید. که کمی بزرگتر است، محدوده گوشی های پرچمدار را در جهتی کمی متفاوت پیش میبرند. به همین علت قبل از اقدام به خرید شارژر گوشی موبایل لازم است چند نکته را بدانید: از بین انواع شارژر اصلی گوشی و یا مدلهای های کپی آن که کیفیت بهتری دارند انتخاب کنید. قاب های نیلیکن انواع دیگری هم دارند. Mi 1 با قیمت خیلی مناسبی تنها در بازار چین ارائه شد و کمی بعد و با مشاهده موفقیتهای چشمگیر چند گوشی پس از آن، انواع گوشی شیائومی ساخته و در سرتاسر دنیا به فروش رسید. عمده فروش شرکت شیائومی، از طریق خرید آنلاین بوده که در نتیجه هزینه کمتری را برای نیروی کار خواهد داشت.

خرید گوشی شیائومی

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس به سنسور اثر انگشت ، بلندگوی دوگانه و دوربین چهارگانه مجهز شده است. در حال حاضر مشخص نیست که سامسونگ گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس چه چیزی را از نظر سخت افزاری ارائه خواهند کرد. صفحه نمایش گوشی موبایل و لنز دوربین آن را فاکتور بگیرید، کاور ۳۶۰ درجه بدنه گوشی موبایلتان را کاملا پوشش میدهد. یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی همراه با دریچه دیافراگم f/2.2 با دو لنز ۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4 در اختیار شما قرار میگیرند که یکی از برای عمق و دیگری برای عکاسی ماکرو در نظر گرفته شده است. بنابراین، A02 در زمره گوشیهایی با صفحه نمایش کم نور قرار نمیگیرد. صفحه نمایش این گوشی از بسیاری از پرچمداران و دستگاه هایی که از فناوری Super AMOLED استفاده می کنند واضح تر است.

از بارزه های بسیار خوب این گوشی که موجب شده است خود را در رقابت با گوشی های دیگر نگه دارد، برخورداری از حسگر اثر انگشت است که در قاب پشتی آن تعبیه شده. در محصولات این شرکت، پرچمداران آن از مدل های نوت، اس و فلیپ تشکیل شده است که سری اس پرچمدار اصلی و سری نوت تا سال 2020 به عنوان دستگاه پرچمدار و مجهز به قلم عرضه می شد و در مدل اس 22 الترا، این قابلیت گنجانده شده تا عملاً سری نوت از گردونه خارج شود. اگرچه Note 8 Pro ضد آب نیست، اما دارای گواهینامه IP 52 است که علائم مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش در برابر آب را نشان می دهد. وقتی تلفنهای هوشمند کم قیمت را میبینم، متوجه میشویم که در اکثر آنها از پردازندههای با کیفیت پایین استفاده شده است. این مفهوم به این معنا نیست که گوشی موبایلتان را از ارتفاع بسیار زیادی به پایین پرتاب کنید و انتظار سالم ماندن آن را داشته باشید.

خرید کیف چرمی گوشی مدل Nillkin Qin : کیف چرمی نیلکین دو phoner.ir تکه است. خرید قاب گوشی مدل نیلکین فراستد Nillkin Frosted : قاب مدل فراستد نیلکین یکی از بهترین تولیدات این کمپانی است. خرید قاب محافظ دوربین نیلکین Nillkin Camshield Pro : این کاور بسیار محبوب است. کاور Gkk برای گوشی های مختف به صورت ۳ تکه تولید میشود. اما از آنجایی که این هندزفری ها توسط کمپانی های بزرگی تولید و عرضه شدهاند برای خرید هندزفری شک و شبههای برایتان باقی نمیگذارند. شیائومی در این مدل از محصولات خود نیز همانند اغلب مدل های دیگر، سنسور اثر انگشت را در پشت گوشی تعبیه کرده است. مطمئناً، عکاسی زوم به اندازه اولتراواید یا ماکرو محبوب نیست، اما فقدان لنز تله فوتو یا پریسکوپ پتانسیل عکاسی گوشی را محدود میکند. نه تنها ایمنی بالایی دارد، بلکه از لنز دوربین موبایل هم محافظت میکند.

بررسی لوازم جانبی گوشی

بنابراین انتظار داریم تا میانرده جذاب سامسونگ، از نظر دقت و سرعت تشخیص اثر انگشت و چهره نمره قبولی را دریافت کند. بی تردید یکی از مورد انتظار ترین محصولات سامسونگ که در دست ساخت هست Samsung Galaxy S22 FE بوده است. قبل از این، سامسونگ از رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس ( Samsung Experience ) استفاده میکرد اما با رابط کاربری One UI حس راحتتر و مدرنتری به مخاطب القا میشود. اما، در حال حاضر، ما این را به اس 22 اولترا میدهیم. هماهنگ کنید و علاوه بر کیفیت از ظاهر زیبای آن نهایت لذت را ببرید. به هنگام خرید باتری گوشی دقت کنید که از بین مدلهای کپی شده و بیکیفیت انتخاب نکنید.

4. شارژهای کپی شده را به هیچ عنوان خریداری نکنید. یکی دیگر از انواع قاب و کاورهای شیائومی پوکو ایکس 3 ، کاور ژله ای بوده که با قابلیت ارتجاعی به بهترین شکل می تواند ضربات را از گوشی دفع کند. جزو انواع قاب سخت گوشی محسوب میشود. امروزه دیگر گوش کردن به موسیقی تنها علت برای خرید هندزفری محسوب نمیشود. نیلکین یکی از کمپانیهای بزرگ فعال در زمینه تولید لوازم جانبی گوشی موبایل محسوب میشود. اکنون به برخی دیگر از این اکسسوریها که بیشتر با هدف هرچه آسانتر کردن فعالیتهای روزمره تولید شدهاند نگاهی خواهیم انداخت.

همانطور که در بالا اشاره شد، شارژرهای بیکیفیت موجب از کار افتادن باتری گوشی میشوند. عملکرد دوربین گلکسی A52 در شب نیز قابل قبول است، البته در شب وضوح تصویر کمتر و نویزها بیشتر میشوند اما در مجموع کیفیت تصویربرداری با دوربین اصلی در شب مناسب است. با این دوربینها، میتوانید پردازش تصویر را به بهترین شکل ممکن انجام داده و از لنزهای متنوع آن برای عمق بخشیدن و تار کردن پس زمینه برای تصاویر پرتره استفاده کنید. انواع پاور بانک را میتوانید با ظرفیتهای مختلف و قیمتهای متنوع خریداری نمایید. 4. شارژهای کپی شده را به هیچ عنوان خریداری نکنید. آنها به راحتی در مجموعه دارسو در دسترس هستند و حتی می توانید آنها را به صورت آنلاین در سایت دارسو با بهترین قیمت گوشی های هوشمند شیائومی خریداری کنید.

3. اگر لیست سازگاری شارژر در توضیحات آن قید نشده بود، ولتاژ جریان ورودی و خروجی شارژر را چک کنید و با شارژر اصلی گوشی عینا مطابقت بدهید. اما قبل از اقدام به خرید هندزفری حتما مشخصات آن را بررسی کرده و مطابق با نیازتان خرید کنید. گارد یا کاور ضد ضربه گوشی : اگر جزو افرادی هستید که دائما گوشی از دستتان میافتد، خرید کاور ضد ضربه گوشی را به شما پیشنهاد میکنیم. بسیار نازک و باریک است و مقاومت بسیار خوبی هم در برابر ضربه دارد. خرید قاب ضد ضربه گوشی خیالتان را از هر آسیبی به موبایل راحت میکند.