خواص سیر سیاه برای سلامتی و مبارزه با بیماری ها، روزنامه شیراز نوین

طبق تحقیقات عوارض قابل توجه و شناخته شده برای سیر سیاه وجود ندارد و مصرف معمولی آن ایمن و بی ضرر است. اما خوردن سیر سیاه باعث کاهش فشار خون می شود و بنابراین افرادی که به طور عاید فشار خون پایینی دارند بهتر است همراه با خوراکی آن را مصرف کنند و یعد از خوردن آن دو لیوان آب مصرف کنید. سیر سیاه با ترکیبات موثر آنتی اکسیدانی که دارد به بهبود سلامت کبد شما کمک می کند. برخی تحقیقات نشان می دهد که این ماده غذایی می تواند به کاهش آسیب کبدی، کاهش رسوبات چربی در کبد و تعادل مجدد اندازه سلول های کبدی کمک کند. آنتی اکسیدان های موجود در سیر سیاه با کاهش التهاب می توانند به تقویت سیستم ایمنی بدن شما کمک کنند.

خواص سیر سیاه برای سلامتی و مبارزه با بیماری ها، روزنامه شیراز نوین

سیر سیاه بهترین خوراکی هست که همانند دارو عمل میکند به طوری که خوردن دو حبه از آن قبل از غذا به صورت معجزه آسایی به تقویت بدن کمک میکند. سیر سیاه به دلیل ترکیبات خاصی که دارد، به افزایش حافظه انسان کمک کرده بنابراین از بروز بیماری هایی مانند آلزایمر جلوگیری میکند. سیر سیاهتوانایی چربی سوزی و کمک به کاهش وزن را هم دارد و علاوه بر آن چربی ها اضافه بدن را هم دفع میکند. سیر سیاه همان سیر خام تازه است که طی یک فرایند مشخص، تخمیر میشود. به این صورت که سیر سیاه را 50 الی 90 روز در دمای seventy seven درجه در رطوبت eighty درصدی نگه میدارند.پس از این فرایند سیر حالت ژله ای میگیرد و رنگ آن سیاه میشود همچنین مزه شیرین به خود میگیرد و قابل مصرف میشود.

یک پژوهش دیگر در کره جنوبی نشان داد که سیر سیاه خواص آنتی اکسیدانی قوی دارد و یک غذای مناسب برای محافظت از کبد در برابر آسیب های کبدی ناشی از مصرف الکل است. پژوهش ها نشان می دهد که خوردن آنتی اکسیدان ها باعث پیشگیری از دیابت و مشکلات مربوط به آن می شود و سیر سیاه یکی از غنی ترین منابع آنتی اکسیدان است. آنتی اکسیدان ها در سیر به وفور یافت می شود ولی این ماده با تخمیر سیر سفید و تبدیل آن به سیر سیاه چند برابر می شود! بنابراین سیر سیاه چند برابر سیر تازه برای کنترل قند خون مفید است. خرید سیر سیاه دکتر بیز نه تنها برای افرادی از خواص سیر آگاه هستند، بلکه برای کسانی که بنا به دلایلی قید این خواص شگفت انگیز را می زنند، توصیه می شود. همانطور که می‌دانید در طبیعت گیاهان و خوراکی‌ های بسیاری هستند که فواید زیادی برای ما دارند.

آشنایی با خواص “سیر سیاه”

یک مطالعه نشان داد که می‌تواند به کاهش رشد سلول‌های سرطانی روده بزرگ کمک کند. دستور العمل خاصی برای مصرف سیر سیاه لازم نیست ولی بهتر است قبل از صبحانه سیر سیاه را میل کنید و برای اینکه از خواص سیر سیاه بهرمند شوید بهرت است مرتب آن را مصرف کنید. سیر سیاه حاوی مواد لینولئیک است که می تواند به درمان مشکلات جنسی مختلف از جمله زود انزالی کمک کند.

بنابراین توصیه می شود روزانه یک حبه سیر سیاه مصرف کنید و بیشتر از دو حبه در روز مصرف نکنید. همان طور که در بخش قبل توضیح داده شد سیر سیاه به خاطر خاصیت چربی زدایی از خون مانع از تنگی عروق و رگ ها شده و در نتیجه مانع از فشار خون و خطر سکته می شود. آلیسین یک ترکیب طبیعی سولفوری است که از سیر به دست می آید و خواص آنتی بیوتیک زیادی از جمله اثرات ضد ویروسی، ضد باکتری، ضد انگلی و ضد قارچی است. این بوی بد در واقع روش گیاه سیر برای دفاع از خود و خورده نشدن در برابر مهاجمان و حیوانات است. با توجه به ترکیباتی که سیر سیاه دارد به تقویت حافظه کمک کرده و مانع از بروز بیماری هایی از قبیل آلزایمر می شود. این محصول با توجه به آنتی اکسیدان های بالایی که دارد به بهبود عملکرد گوارش کمک کرده و مشکلات گوارشی را به راحتی حل می کند.

دیدگاه برای سیر سیاه فرآوری شده طبیعی دکتر بیز

یکی از دلایل محبوبیت سیر سیاه این است مانند سیر خام تازه، دارای مواد آنتی اکسیدانی و سایر مواد مغذی مفید است که می‌تواند به بهبود سلامتی کمک کرده و احتمال بروز بعضی بیماری‌ها فروشگاه آریو کالا را کاهش دهد. سیر سیاه خواص شگفت انگیز درمانی دارد و از قدیم الایام، کره ای ها، ژاپنی ها و اهالی کشورهای شرق آسیا از آن برای حفظ سلامتی، درمان بیماری ها و افزایش مقاومت بدن در برابر بیماری ها استفاده می کردند. سیر سیاه بوی و مزه بد سیر معمولی را ندارد و علاوه بر این، خواص درمانی بیشتری نسبت به سیر دارد؛ به همین علت به وفور در کره و ژاپن مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از این ماده شگفت انگیز در جهان به مرور در حال افزایش است.

  • شرکت بیز با تولید با کیفیت این محصول توانسته رضایتمندی مشتریان خود را به شدت افزایش دهد.
  • اما چه اتفاقی برای این ماده مفید و بد بو در فرآیند تخمیر و تبدیل سیر تازه به سیر سیاه می افتد؟ آلیسین در فرآیند تخمیر به ترکیبات آنتی اکسیدان تبدیل می شود؛ ترکیباتی که خاصیت درمانی سیر را چند برابر می کنند!
  • یکی از دلایل محبوبیت آن این است که سیر سیاه مانند سیر خام تازه دارای آنتی اکسیدان و سایر مواد مغذی اصلی است که می تواند به بهبود سلامتی شما کمک کرده و از بروز بسیاری از بیماری ها پیشگیری کند.
  • سیر سیاه مانع از واکنش‌های آلرژیک و حساسیتی بدن می‌شود و می‌تواند به عنوان یک ماده مفید در درمان بیماری‌های حساسیتی مورد استفاده قرار گیرد.
  • با شنیدن نام سیر سیاه بعضی ها فکر میکنند که منظور همان سیر ترشی است!