اتاق فرارهای تهران با امکانات، تصاویر و آدرس مجله علی بابا | allescape

این تفریح مهیج از سال ۱۳۹۵ با اتاق فرار نجات شهر، محصول مجموعه اسکیپ‌روم دات آی‌آر وارد ایران شد. همان طور که انتظار دارید، در این بازی دوران همه گیری بیماری وحشتناک طاعون را شبیه‌سازی کرده‌اند. بازی طاعون در سال ۱۳۹۷ به دست تیم اسکیپ روم دات آی آر طراحی شد. حالا با شیوع ویروس کرونا، حس و حال این بازی کمی ترسناک‌تر است. در این اتاق فرار حس ترس و اضطراب واقعی را تجربه خواهید کرد.

چیزی شبیه لوکیشن یک فیلم ترسناک یا پلیسی یا جنایی اما در هر صورت معمایی که شما و افراد هم‌گروه شما بازیگران آن خواهید بود. اتاق فرار زار، یکی از بهترین اتاق‌ های فرار تهران است که جوایز متعددی را هم از آن طراحی معما در اتاق فرار خود کرده است. داستان این اتاق فرار، روایتگر مراسمی واقعی در جنوب ایران است که تحت عنوان مراسم زار برپا می‌شود. تقریبا هیچ‌کس غیر از خود جنوبی‌ها حق شرکت در این مراسم را ندارند و فقط گاهی اوقات به‌صورت نمادین این مراسم را برای گردشگران اجرا می‌کنند. اگر از ساکنین شرق تهران هستید و به‌دنبال یک هیجان گروهی می‌گردید، اتاق فرار توهم می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. در مجموعه اسکیپ مستر، 10 اتاق فرار مختلف وجود دارد که هر کدام دارای سبک و موضوع‌های مختلفی می‌شوند.

گاهی سرنخ می‌تواند یک چیز کاملا بدیهی باشد و گاهی باید اشیای مخفی داخل اتاق را پیدا کنید. به هر حال شما نیاز به کار تیمی دارید و باید از قوانین ریاضی، تیز بینی، منطق ربط دادن چیز‌های مختلف به هم و شجاعت استفاده کنید. گاهی در یک مکان تاریک و وحشتناک سرنخی وجود دارد که باید دل به دریا زده و آن را پیدا کنید. بازی آرماگدون در آبان‌ماه ۱۴۰۰ توسط تیم اسکیپ‌روم دات آی‌آر طراحی و اجرا شده است.

  • لوگو مجموعه تهران اسکیپ هم از همین سیاست الگو می‌گیرد و بیانگر مسائلی مربوط به تلاش برای فرار است.
  • اگر دچار بیماری آسم هستید یا مشکلات قلبی دارید، حتماً این موضوع را پیش از شروع بازی به بازی گردان اطلاع دهید.
  • یکی از اتاق فرارهای تهران که در محله سیدخندان قرار دارد، مجموعه اتاق فرار اینفینیتی است.
  • به طوری که در آن سال حدود ۵۰ اتاق فرار با سناریو‌های مختلف به وجود آمده بود.
پیش از انجام هر کاری نیاز خود را در نظر بگیرید، باید مشخص کنید که شما دقیقاً چه انتظار یا انتظاراتی از محل راه‌اندازی اتاق فرار خود دارید و تم بازی شما چه احتیاجاتی دارد. با در نظر گرفتن موارد زیر شما می‌توانید در انتخاب ملک موردنظر راحت‌تر تصمیم بگیرید. قبل از انتخاب و رزرو اتاق فرار، به نظرات سایر افراد توجه کنید. لوکیشن شرقی دارای دو اتاق فرار سوئینی تاد و قربانی یک و لوکیشن غربی شامل اتاق فرار انتقام دیویدف است. اقامت ۲۴ سامانه مرجع رزرو هتل و اقامتگاه در سراسر ایران است که در ادامه مسیر خود برای تسهیل دسترسی به خدمات آنلاین سفر و گردشگری، امکان رزرو هتل های خارجی را نیز به خدمات خود افزوده است.

اتاق فرار از کجا به وجود آمد؟

گاهی اوقات بازیکنان با سرعت بیشتری اتاق را حل می‌کنند، اگر آهنگ‌ها لیست شده باشند، گیم مستر خیلی راحت در شرایط معمولی از پخش کردن آهنگی صرف‌نظر کرده و به سراغ قطعات بعدی می‌رود. اگر گروهی از زمان خود عقب باشد گیم مستر می‌تواند قطعه خاصی از لیست آهنگ‌ها را مجدداً تکرار کند. همچنین با استفاده از این روش می‌توانید آهنگ‌های مشخص‌شده را به بخش‌های خاصی از بازی اختصاص دهید. به‌عنوان‌مثال، وقتی گروهی راه جدیدی را کشف می‌کند، ممکن است موسیقی متن تغییر کند. این به بازیکنان پیامی از موفقیت و انگیزه برای ادامه بازی می‌دهد.

کارخانه اتاق فرار ️طراحی و ساخت اتاق فرار | آل اسکیپ

اتاق فرارهای تهران با امکانات، تصاویر و آدرس مجله علی بابا | allescape