بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 10 پیشنهاد عالی برای خرید آداک | behtarin-laptop

گرچه مشخصات سخت‌افزاری ضعیفی دارد، اما با توجه به کاربردی که دارد می‌توان گفت قابل قبول است. 8 گیگابایت رم کاملا برایتان کافی خواهد بود تا پروژه‌ها و نرم‌افزارهای دانشگاهی را اجرا کنید. همچنین با داشتن 1 ترابایت حافظه داخلی HDD و 256 گیگابایت SSD حجم زیادی برای ذخیره کردن فایل‌های مختلف خواهید داشت. محبوب‌ترین لپ تاپ اقتصادی در فروشگاه تاپ رایان، لپ تاپ لنوو Ideapad 3 با پردازنده core i3 نسل 11 است. برای استفاده معمولی مثل گشتن در وب و نرم‌افزارهای آفیس، تقریبا تمام لپ‌تاپ‌های معرفی شده مناسب هستند.

این لپ تاپ با صفحه نمایش 360 درجه و قلم طراحی خودش توانسته در بازار برای خودش جای خوبی را باز کند. منظور از لپ تاپ دانشجویی لپ تاپ هایی هستند که ضمن قیمت کم قابلیت اجرای نرم افزار های عمومی که نیاز هر دانشجویی است را هم داشته باشند. خرید لپ تاپ برای کارهای گرافیکی، موشن‌گرافیک، طراحی 3 بعدی، انیمیشن و … یکی از دغدغه‌های اصلی طراحان و مهندسان معماری می‌باشد. لپ تاپی با سی پی یو Core i3 1115G4 با 6 مگابایت کش و دارا بودن حافظه اس اس دی 256 گیگابایت. ابتدا پردازنده را انتخاب کنید و سپس لپ تاپ های مناسب را با توجه به آن پیدا کنید. بسته به رشته و نرم‌افزار‌هایی که مورد استفاده شماست، اهمیت پردازنده، رم و گرافیک تغییر می‌کند.

لپ تاپ استوک اچ پی مدل Hp 840 G5

ضخامت 18.1 میلی متری آن نیز باعث می‌شود به راحتی در هر کوله‌ای جا بگیرد. همچنین تا 180 درجه می‌توانید آن را باز کنید که ویژگی خوبی محسوب می‌شود. 1 ترابایت حافظه داخلی HDD ظرفیت زیادی است و می‌توانید حجم زیادی از فایل‌ها را ذخیره کنید. البته نداشتن SSD می‌‌تواند یک نکته منفی درنظر گرفته شود که سریع‌تر از HDD است اما قابل ارتقا می‌باشد و می‌توانید حافظه SSD به این لپ‌تاپ اضافه نمایید. همچنین 8 گیگابایت رم استفاده شده نشان دهنده این است که مشکلی در اجرای برنامه‌ها و کارهای مالتی تسکینگ ندارید. وزن 1700 گرمی این لپ‌تاپ به معنای این است که می‌توانید مدت زیادی آن را حمل کنید و خسته کننده نباشد.

بهترین لپ تاپ تا 90 میلیون تومان؛ راهنمای خرید لپ تاپ…

بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 10 پیشنهاد عالی برای خرید آداک | behtarin-laptop

در بخش صفحه نمایش شاهد پنلی با اندازه 15.6 اینچی و رزولوشن FHD هستیم. این پنل TN از نوع مات است و کیفیت مناسبی دارد ولی عالی نیست و مدل‌های IPS رنگ‌ها را با جذابیت بیشتری به نمایش درمی‌آورند. از دیگر مشخصات این لپ تاپ که می‌توان به پشتیبانی از حسگر اثر انگشت و همچنین دو درگاه Type-C اشاره کرد. پس این اتفاق که هنوز هم بسیاری از ما با آن درگیر هستیم و تنها راه نجاتی که تا به حال ارائه شده است واکسن است، بسیاری از دانشجویان برای حضور در کلاس های مجازی و رد کردن واحد های خودشان رو به خرید لپ تاپ آوردند. از همین روی ما نیز مقاله «راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی» را برای شما دانشجویان عزیز به قلم تحریر درآوردیم. اگر دانشجو هستیم چه لپ تاپی بخریم؟ برای خریدن لپ تاپ دانشجویی چی رو پیشنهاد می‌دهید؟ من دانشجو هستم، لپ تاپ مناسب من کدام است؟ این ها تماما سوالاتی هستند که امروزه مدام از ما پرسیده بهترین لپ تاپ برای دانشجویان پزشکی می‌شوند.

  • در خبرنامه ما عضو شوید تا از آخرین اخبار دنیای لپ تاپ و جشنواره های فروش ما مطلع شوید.
  • برای تست عملکرد، لپ تاپ را از طریق مجموعه‌ای از سنجش معیارها از جمله تست‌های گرافیکی حرفه‌ای Geekbench 5.4 و 3DMark رد می‌کنیم.
  • با این لپ تاپ‌ها می‌توانید آرامش خود را حفظ کرده و به همه کارهای خود برسید.