آشنایی جامع با طراحی ویلا آرکاورجاوند | elitarchgroup

آشنایی جامع با طراحی ویلا آرکاورجاوند | elitarchgroup

و اما در نهایت سبک های معماری به سراغ سبکی برویم که هدف ما در این مطلب می باشد یعنی سبک مدرن، سبکی پر طرفدار که کلیاتی از آن را در ابتدای مبحث مطرح کردیم. امروزه در طراحی تخصصی ویلا ها از تکنولوژی ها و ابزارهای جدیدی با استانداردهای بین المللی استفاده می‌شود. استفاده از سیستم‌های امنیتی پیشرفته‌، سیستم تهویه مطبوع هوشمند، نورپردازی های خارق العاده و غیره از جمله امکاناتی هستند که باید از یک تیم با تجربه طراحی و ساخت انتظار داشته باشید. Over Yonder Cay یک جزیره خصوصی منحصر به فرد سازگار با محیط زیست برای حداکثر 28 مهمان در قلب مجمع الجزایر Exuma Sound باهاماس است. امکانات در جزیره شامل زمین گلف ، زمین تنیس نورگیر، سالن بدنسازی، سینما، و باشگاه ساحلی با اجاره قایق بادبانی نیز در دسترس است.

  • در هر حالت ویلا باید از طراحی ساده و مشخص برای طبقات و اتاق‌ها برخوردار باشد.
  • طراحی باید به گونه ای باشد که با محوطه خود هماهنگی داشته باشد .
  • هستند که رعایت همه ی اینها در طراحی ویلا موجب زیبایی هرچه بیشتر سبک کلاسیک می شود؛ اگر به دنبال یک طراحی تجملاتی و با شکوه هستید باید به سمت طراحی و ساخت اینگونه ویلاها بروید.
  • حتماً پیش از شروع کار، از صلاحیت و میزان تجربه طراحان اطمینان حاصل کنید.

در مورد سبک های مختلف طراحی ویلا می توان برخی از نکات و ویژگی ها را به صورت ویژه مورد بررسی قرار داد. برخلاف ساختمان های عادی سبک های به کار رفته در ویلا بسیار خاص می باشند. به دلیل وجود فضاهای گسترده در ویلا ها سبک ها می توانند به راحتی و با جزئیات بسیار بیشتری خود نمایی کنند. به صورت کلی برخی از سبک ها امروزه بیشتر مورد پسند بوده و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

پروژه آقای رشیدی _ ۲۴۰ مترمربع _ دوبلکس

در طراحی های مختلف ابعاد زمین به خوبی می تواند به شما کمک کند. یکی از بخش های بسیار با اهمیت در طراحی ویلا تعیین نسبت های مختلف می باشد. برای اینکه به راحتی از فضای ویلای خود به خوبی استفاده کنید باید بهترین نسبت ها را در اختیار داشته باشید. برای هر مدل و هر نوع زمینی باید از نسبت های خاصی استفاده نمود. استفاده از نسبت های دقیق برای ایجاد فضاهای بسیار عالی می تواند برای شما بهترین کیفیت را به وجود بیاورد.

طراحی بوتیک هتل BAN، اقامتگاهی ویلایی برای روستاییان جدید

مورد دیگری که میتواند هزینه های طراحی و ساخت را برای شما کم کند توجه به نمونه طراحی ویلا اجرا شده توسط شرکت مورد نظر تا ضمن انتخاب سریع سبک مورد نظر ، قیمت های متریال آنها را نیز بدانید. در برخی موارد، هدف طراحی ویلا ممکن است برای استفاده به عنوان محل اقامتی باشد، در حالی که در موارد دیگر، هدف ممکن است برای استفاده به عنوان محل تفریحی و گردشگری باشد. در هر صورت، هدف اصلی طراحی ویلا ایجاد یک فضای کارآمد و زیبا برای کاربرد مورد طراحی ویلای مدرن نظر است.