سایبان ماشین سایبان خودرو سایبان پارکینگ سایبان ماشین

امکان تولید این سایبان ها هم به صورت برقی و هم به صورت دستی میسر می باشد. بدین ترتیب قبل از شروع به ساخت باید نیاز و سلیقه مشتری پرسیده شود تا بتوان بهترین انتخاب را برای وی انجام داد. شاید برخی از شما تا به حال سایبان آکاردئونی ندیده باشید، اما قطعا ساز آکاردئون را می شناسید.

این محصول در ابعاد 4 متر برای ماشین های کوچک، 4.60 متر برای ماشین های استاندارد و 5 متر جهت استفاده برای ماشن های وارداتی به بازار عرضه شده است و وزن آن حدود 6 تا 8 کیلو می باشد. همچنین باتری آن به گونه ای در نظر گرفته شده که شما تنها با یک بار شارژ آن، می توانید تا 100 بار از آن استفاده کرده و آن را باز و بسته نمایید. یک پاور بانک نیز در آن قرار داده شده که قابل جدا شدن از موتور می باشد؛ به کمک این پاوربانک می توانید تلفن همراه خود را نیز شارژ نمایید. قیمت سایبان خودرو پارکینگ مقرون به صرفه ای در فضای باز است که از خودرو در برابر اشعه مستقیم ماورا بنفش محافظت می کند و همچنین می تواند به عنوان فضایی برای نگهداری وسایل دیگر مورد استفاده قرار…

به دلیل سؤالات مختلفی که پیرامون ساخت این سازه‌ها وجود دارد و همچنین نحوه اجرای انواع آن‌ها، در این مقاله به‌صورت تخصصی به بررسی جامع نحوه ساخت و طراحی انواع سایبان ماشین پرداخته‌ایم. یکی از ویژگی های سایبان ماشین که تقریبا برای همه مشتریان دارای اهمیت می باشد، مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی است. اغلب افراد تمایل دارند محصولاتی که خریداری می کنند، هم از نظر کارایی بهترین عملکرد ممکن را داشته و هم از نظر قیمت در بهترین شرایط ممکن قرار داشته باشد. قیمت مناسب سایبان پارکینگ خودرو به منزله بی کیفیت بودن آن نیست، بلکه شرکت ما قصد دارد با کمترین سود ممکن محصولات تولید شده را به دست مشتریان برساند. این موضوع هم برای ما و هم برای مصرف کننده سودمند بوده و برای هر دو طرف معامله این سیاست کاری رضایت کامل به همراه خواهد داشت.

سایبان اتومبیل

برای اینکه خرید آسان و مطمئن داشته باشید بهتر است چتر ماشین را از تولید کننده معتبر بخرید تا دوام آن تضمین شده باشد. سایبان ماشین نقش یک محافظ برای خودرو شما را در برابر اشعه های نور خورشید، باران های اسیدی ، تگرگ ، شیره درختان، فضولات پرندگان و …. ایفا می کند که باعث جلوگیری از افت ۱۰ الی ۲۰ درصدی قیمت خودرو شما می شوند. شما می توانید با نصب سایبان اتوماتیک و یا سایبان پارکینگ ثابت و یا برقی برای خودرو یا حیاط خود از ایجاد صدمه به بدنه خودرو و اشیاء داخل آن جلوگیری به عمل آورید و عمر مفید آن را افزایش دهید. بسیاری از شما همراهان عزیز در هنگام خرید سایبان خودرو نگران مقاومت سایبان در برابر باد هستید.

همچنین ، قطعات فولادی را می توان به راحتی نصب کرد ، که به کاهش زمان مورد نیاز برای نصب سایبان کمک می کند. سایبان خودرو ، با محافظت از اتومبیل در برابر گرما و آفتاب ، محیط خنک تری را برای وسایل نقلیه فراهم می کند. این بدان معنی است که شما مقدار انرژی مورد نیاز برای خنک کردن اتومبیل را کاهش می دهید.

امکانات سایبان متحرک خودرو

برای فضا هایی که نیاز به پارک خودرو بیش از یک عدد بوده و از طرفی زیبایی و جذابیت فضا برایمان اهمیت دارد از سایبان پارکینگ خودرو تاراز می توان استفاده کرد. این سایبان دارای دهانه های 5 متری بوده و به راحتی دو خودرو در هر دهانه سایبان پارک میگردد. سایبان پارکینک در اندازه‌های مختلفی برای کاربری‌های متفاوتی وجود دارد. انواع سایبان پارکینگ برای حیاط خانه‌ها، ویلاها، اماکن اداری، تجاری، آموزشی و بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسکلت سایبان ماشین بخشی است که سقف سایبان بر روی آن قرار می‌گیرد.

از این رو تیم متخصص مجموعه ایران سایه با بکارگیری نیروهای متخصص و مجرب در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان اتوماتیک و دستی توانسته است بهترین و باکیفیت ترین محصولات خود را تولید کند و رضایت مشتریان خود را کسب نماید. به همان اندازه که طراحی و ساخت سایبان پارکینگ خودرو اهمیت دارد،در هنگام نصب و راه اندازی سایبان های برقی و ثابت نیز باید دقت و حساسیت داشته باشیم. از نوعی پلیمر ساخته می شود که دارای یک لایه محافظ در برابر اشعه مضر خورشید است.

حفاظت از خودروها در برابر عوامل جوی مانند تابش مستقیم خورشید یا برف و باران یکی از چالش‌های مهم برای کسانی است که خودروی خود را در حیاط یا پارکینگ بدون سقف پارک می‌کنند. از این رو، طراحی و ساخت سایبان پارکینگ به عنوان یکی از راهکارهای حل این مشکل مورد توجه قرار گرفته است. اما باید توجه داشت که ساخت سایبان ماشین اصولی بوده و با توجه به ویژگی‌های محیطی، ابعاد خودرو و سایر مواردی که در ادامه به آنها پرداخته خواهد شد، انجام پذیرد. یکی از مهم‌ترین مسائلی که در طراحی و ساخت این سازه‌ها مطرح می‌شود این است که از چه مصالحی می‌توان در ساخت آن استفاده کرد. توجه داشته باشید که با توجه به نوع نقشه و انتظاراتی که کارفرمایان از سایبان پارکینگ دارند، استفاده از متریال مختلف در ساخت این سازه‌ها، امکان‌پذیر است. در این مسیر می‌توان هم از مصالحی با قیمت پایین استفاده نمود و هم به دنبال استفاده از مصالحی با کیفیت و کارایی بالا و درعین‌حال با قیمت بالا بود.

راحت بودن باز و بسته شده این سایه بان ها باعث می شود تا همه افراد این امکان را داشته باشند که بتوانند از این نوع سایبان ها تعمیر چتر اتوماتیک استفاده نمایند. استفاده از موتور الکتریکی باکیفیت برای سایبان هایی که متحرک هستند، ضروری است. موتور الکتریکی کمک می کند تا بدون دخالت دست و نیروی مکانیکی، سایبان به راحتی باز و بسته شود. بارش باران پدیده ای است که تقریبا در همه شهرهای کشور شاهد آن هستیم. البته ممکن است در برخی از شهرها کمتر و در بعضی از شهرها میزان بارش بیشتر باشد. روکش سایبان خودرو باید به نحوی تولید شده باشد که در برابر نفوذ آب مقاومت بسیار خوبی داشته باشد.

مزایای سایبان متحرک خودرو

سایبان ماشین سایبان خودرو سایبان پارکینگ سایبان ماشین