قیمت لوله فلکسیبل لوله فلکسی برق کرمان نیرو

این نوع لوله‌‌های فلکسیبل‌ نوارهای فلزی به شکل مدور با سطح مقطع مربعی هستند که در انتهای کار با روکش PVC پوشانده می‌شوند. مواد اولیه‌ی تشکیل دهنده آن مانند بسیاری از وسایل موجود دیگر در صنعت برق، مثل ریل بست چنگالی گالوانیزه، از ورق‌های گالوانیزه ساخته شده است. هرچند هزینه خرید فلکسی با عایق الاستومری به نسبت دیگر لوله‌های خرطومی بسیار گران‌تر بوده و مصارف خاصی مثل نصب بر روی فن قیمت لوله فلکسی دستگاه ماینر دارد.

لوله خرطومی فلزی روکش دار (Outdoor)

قیمت لوله فلکسیبل لوله فلکسی برق کرمان نیرو لوله فلکسیبل برای محافظت از کابل های برق و شبکه و تلفن در بسته بندی ۲۵ متری تشکیل شده از لایه داخلی فلزی گالوانیزه با ضخامت ۰.۲۵ میلی متر و روکش عایق لاستیکی با استاندارد ایزو و سرت می باشد که برای محافظت از انواع کابل ها (شبکه. تلفن. دوربین مداربشته. برق….) از نور خورشید . بارندگی ها و اسیب های فیزیکی و همچنین جوندگی حیوانات موزی استفاده می شود. برای متصل کردن و نگهداشتن لوله فلکسیبل ها نیاز به یک سری تجهیزات اصلی است. اولین مورد آنها گلندهای این نوع لوله است که فلکسیبل ها را به باکس ، جعبه و تابلو برق متصل می کند. برای لوله کشی آنها از مبدا به مقصد نیاز به بست های یک طرفه یا عایق دار است. کانکتورها که برای وصل کردن دو نوع متفاوت لوله برق مثلا لوله فولادی برق از رابط فولادی به فلکسی استفاده می شود.

  • در کیفیت لوله های فلکسی خرطومی، کانال فلکسیبل، کانال فلکسی، لوله های فلکسیبل و …
  • برای نمونه لوله فلکسیبل هوا برزنتی در مکش هوایی که شامل گرد و غبارهای کم وزن‌اند بسیار مناسب است.
  • لوله فلکسی برق از جمله تجهیزات پر کاربرد در صنایع ساختمانی و تولیدی است که عمدتا به عنوان روکش محافظ سیم ها و کابل ها در تاسیسات برقی مورد استفاده قرار می گیرد.
اولین ویژگیِ لوله فلکسیبل صداگیر فویلی الومینیومی وزن سبکِ این محصول می باشد. دومین مزیتِ این لوله فلکسیبل صداگیر قابلیتِ نصبِ آسانِ آن می باشد که نصاب به سهولت می تواند کلیه مراحل نصب را در زمان بسیارکوتاه و به سهولت نصب و به اتمام رساند. سومین مشخصه لوله فلکسیبل صداگیر فویلی آلومینیومی انعطاف پذیری می باشد که این مشخصه باعث می شود هنگام نصب به هر طرف که نیاز هست کشیده شود و مراحل نصب تکمیل گردد. مقاومت در برابر رطوبت و خوردگی از مزایای لوله فلکسیبل صداگیر فویلی آلومینیومی محسوب می شود که باعث جلوگیری از هرگونه نفوذِ نم و یا الاینده های اسیدی از لوله فلکسیبل صداگیر به بیرون و یا بالعکس می شود‌. مقاومت در برابر گسترش شعله را به مزایای لوله فلکسیبل صداگیر فویلی آلومینیومی باید بیفزاییم.این خصوصیتِ لوله فلکسیبل صداگیر باعث کاربرد گسترده این محصول درمکشِ هوای داخل هودهای صنعتی گردیده است.

همانطور که اشاره شد یکی از مهمترین مزایای لوله‌های خرطومی فلزی انعطاف بالای آن است. این ویژگی باعث می‌شود که بر خلاف انواع لوله‌های دیگر، نیازی به استفاده از زانویی‌های متعدد در قسمت‌های مختلف تاسیسات هنگام تغییر مسیر سیم کشی ساختمان نداشته باشید و این کار را به کمک انعطاف بالای لوله شلاقی فلزی انجام دهید. استفاده از این لوله‌ها، معمولا در مکان‌هایی که در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار ندارند و داخل تابلو برق رایج است.

لوله فلکسی رهاورد سایز 631.015.000لوله فلکسی رهاورد سایز 751.250.000

یکی از انواع لوله ها که در سامانه های انتقال هوا بسیار پر کاربرد است لوله فلکسیبل هوا می باشد. لوله فلکسی بل سایز ۱۶ حلقه ۲۵ متری نوعی لوله فلکسیبل می باشد؛ که در تاسیسات ساختمانی کاربرد دارد. شایان ذکر است این نوع فلکسی ها از بهترین نوع پلاستیک ها و مواد پلی اتیلن و پی وی سی ساخته می شوند. شبیه شلنگ هستند اما با کاربردهای متفاوت که از ۳ قسمت بیرون ، وسط و درونی تولید می شود. لایه خارجی حلالی شکل است که باعث انعطاف لوله می شود قسمت میانی منسجم و از مواد عالی پی وی سی ساخته می شود قسمت داخلی هم کاملا صاف و یکدست است.

لوله فلکسی عایق پلی استر فشرده  PL