قطعات تابلو روان تهران

شما میتوانید به جادهای که تابلویتان در آن است دقت کنید و ایده خوبی از اینکه مردم از کجا میآیند و میروند، بیابید. همچنین ابعاد و کیفیت تصویر آن تا حد زیادی در قیمت ویدیو وال موثر است. در این صورت میتوانید برای اطلاع از قیمت اجاره ویدئو وال در تهران و سایر شهرستانها و همچنین اجاره این محصول با آوازک به شماره ۰۲۱۶۶۷۱۸۲۱۵ تماس حاصل نمایید. آوازه محصولات مکاترونیک به اکثر شهرستانها و شهرهای بزرگ کشور رسید است. این ابعاد تصویر است که به ما نشان میدهد چند مانیتور مورد نیاز است. ارائه می گردد. از سویی دیگر تکنولوژی DLP انواع دیگری از نمایشگر ها در ابعاد 50، 60، 67 و 70 اینچی در ویدئو وال ها بکارگیری می شود.

به دلیل پایین بودن عمر مفید لامپ تصویر آن، هزینه نگهداری آن بسیار زیاد بوده و با توجه به معایب مختلف مانند آلودگی صوتی و حرارتی، استفاده از آن بسیار کاهش پیدا کرده است. مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و کیفیت Full HD از دیگر ویژگیهای این محصول است. برخی از نمایشگرها تنها برای فضاهای خارجی مناسب هستند و انواع دیگر مناسب فضاهای داخلی می باشند. ویدئو وال ها از تکنولوژی های مختلفی همچون LCD ،DLP ،PDP و LED پشتیبانی می کنند و برای استفاده در مکان هایی همچون مراکز نظارت شهری، حمل و نقل، ترافیکی، انرژی و مراکز تولیدی مناسب می باشند. زمانی که قصد دارید یک سیستم مداربسته را برای یک محیط بسیار بزرگ مانند فرودگاه، فروشگاه، مرکز خرید، ایستگاه قطار، مترو، مراکز پلیس و کنترل ترافیک و … این شرکت بهعنوان نماینده رسمی شرکت Formalighting ایتالیا و MADRIX آلمان در ایران، موفق به انجام پروژههای بزرگی در زمینه راهاندازی سیستم ویدئو والها در مراکز خصوصی و دولتی مانند صداوسیما، بانکها، سالنهای همایش و مکانهای عمومی مانند ورزشگاهها، ایستگاه راهآهن شده است.

کنترلر ویدئو وال یکی از مهمترین تجهیزات جانبی در ویدیو وال بوده که امکان کنترل محتوای پخش شده در ویدیو وال را فراهم تابلو روان میکند. تجهیزات خانه هوشمند، دستگیره خروج اضطراری و همچنین انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی همانند بخاری برقی، هیتر، بخاری صنعتی تابشی، بخاری صنعتی فن دار را در این دسته بندی دکاشاپ فراهم کرده است. معمولا همانطور که از نام آنها بر می آید بر روی دیوار نصب شده و حتی ممکن است بخش اعظم آن را اشغال کنند. نمایشگرهای ویدئووال شارپ به گونهای طراحی شدهاند که حتی در فواصل دور، کیفیت تصاویرشان افت نکرده و و همچنان در این فاصلهها وضوح بالایی داشته باشند. در هنگام خرید با توجه به نیاز پروژه ابعاد و وضوح هر کدام از صفحات نمایشگر را در نظر بگیرید.

تلویزیون شهری

نحوه عملکرد منبع تغذیه به این صورت است که ولتاژ متناوب شهری را به ولتاژ مستقیم تبدیل نماید. این سیستم نمایش عریض شامل چند نمایشگر به هم چسبیده (از دو تا بیش از صد نمایشگر) است که با هم، یک تصویر یکپارچه را ایجاد میکنند. انتخاب نمایشگر ها باید با در نظر گرفتن توانایی آنها در نمایش جزئیات و یا به زبان ساده رزولوشن و کیفیت پخش آنها بوده تا در کار نظارتی اپراتور ها اختلالی ایجاد نگردد. ابتدا باید بهترین نقطه از اتاق را برای نصب ویدئو وال در نظر بگیرید. اما به دلیل اینکه تلویزیون شهری از هر نقطه ای دید مناسبی برای افراد داشته باشد، بر رروی پایه های بزرگی نصب می شوند. 🔶️🔸️این روزه تابلو ال ای دی جایگزین بسیار مناسبی برای انواع تابلوهای نئون و فلکسی شده اند.

گاهی شما تنها برای چند روز نیاز به این محصول دارید و با اجاره ویدئو وال، میتوانید نیازهای خود را برطرف کنید. راه اندازی نمائید، به دلیل بزرگی پروژه و تعداد دوربین های بالا بهتر است برای نظارت هر چه بهتر، مکانی مجزا را با عنوان اتاق مانیتورینگ در نظر بگیرید. این نکته مثبت، جک برقی نایس را رقیبی برای جک های پارکینگی دیگر مانند جک پارکینگی Bft، جک سیماران، جک برقی یال و سایر برندهای معتبر کرده است. از آنجایی که تلویزیونهای عادی، توانایی کمتری برای پخش تصویر در طولانی مدت ندارند، برندهای مختلف، شروع به استفاده از نمایشگرهای ویدئو وال کردهاند. این محصول مانند تلویزیونهای قدیمی به دلیل وجود لامپ تصویر دارای ابعاد بسیار بزرگی بوده و بیرون زدگی پشت آن زیاد است. تلویزیونهای شهری قابلیت های متفاوتی دارند از جمله اینکه میتوانند 24 ساعته 7 روز هفته روشن باشند و در شرایط محیطی سخت، آب و هوای آفتابی و بارانی بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه دهند.

از دیگر مزایای مهم این نمایشگرها تصاویر شفاف، واضح و وضوح بالا بدون تاریکی است. در مجموع بهترین تابلوی روان ، تابلویی است که با کمی تحقیق و آگاهی از مجموعه هایی که دارای سابقه درخشان و رزومه ای شفاف هستند تهیه شده… بعنوان مثال از ماژول درجه دو استفاده میکند و یا در تابلوی روان که باید ده منبع تغذیه استفاده شود… این محصول از برند شناخته شده ال جی، پورتهای اتصال ورودی و خروجی را پشتیبانی میکند و بر روی سطوح مختلفی قابلیت نصب دارد. این دسته از قطعات، دارای یک ورودی برق شهری به همراه تعدادی خروجی برق مستقیم و نیز یک کانکتور ارت و پتانسیومتر برای تغییر ولتاژ می باشند. نرم افزار کاملا فارسی video wall ، امکان تعریف پنجره های متعدد در ابعاد و موقعیت های دلخواه را برای نمایش همزمان ورودی های مختلف فراهم می نماید .

همچنین برای درب هایی با وزن 200 کیلوگرم و طول 2 تا 3.5 متر قابل نصب می باشد. حتی ممکن است برخی از افراد حین عبور و مرور، چندین بار در طول روز این تبلیغات را مشاهده کنند. یکی دیگر از فاکتورهای ضروری در خرید ویدیو والها، میزان بودجه و هزینههای راهاندازی آن است. این محصول در هر متر مربع دارای 25 وات، میزان وات مصرفی است. اما موردی که در این اتاق از جمله عوامل مهم و کلیدی است نمایشگر هایی برای مشاهده تصاویر هستند. برای مثال برای خواندن نوشته های ریز در تصویر دچار مشکل نشوند. ویدئووال ال جی، یک قاب بسیار نازک دارد که در فاصله ۳ تا ۵ میلیمتری مانیتورها در کنار هم قرار گرفتهاند. تلویزیون شهری شامل یک تصویر در ابعاد خیلی بزرگ است که متناسب با نمایشگر و فاصله نمایشگر از اولین ناظرها تعریف میشود. زاویه دید گستردهی 178 درجهای دارد و زمان پاسخگویی آنهم زیر 10 میلیثانیه است.

قطعات تابلو روان

اتصال آسان پورتهای ویدئووال بنکیو به دیگر دستگاهها، اسپیکر های داخلی، رزولوشن و کنتراست بالا از جمله دلایل محبوبیت ویدیووال بنکیو محسوب میشود. فیلیپس یک ابرکمپانی در زمینه تجهیزات الکترونیکی در جهان محسوب میشود. ویدئو وال فیلیپس کیفیت تصاویر بالایی ارائه میدهد و نمایش دقیق جزئیات فرآیندهای موجود در تصویر از جمله ویژگیهای آن محسوب میشود. ویدئووال شارپ نیز از جمله پرفروشترین ویدئووال های موجود در بازار است که ویدئوها و تصاویر با فرمتهای مختلف را پشتیبانی میکند. دکاشاپ همچنین یک بازار آنلاین برای خرید جدیدترین و ضروریترین محصولات حفاظت و امنیت که انواع چشمی دیجیتال همانند چشمی دیجیتال اسمارت، انواع ریموت و رسیور از برند هایی بتا، رامونا، دورپا، ودیگر محصولات حفاظتی همچون دزدگیر اماکن، دستگیره دیجیتال، آنتن مرکزی و انواع برق اضطراری (یو پی اس) و اعلام حریق میباشد. برای جلوگیری از این مشکلات، به محض آن که بوی سوختگی به مشامتان رسید، تابلو را سریعا خاموش کنید تا از داغ شدن و سوختن منبع تغذیه جلوگیری شود.

تلویزیون شهری محصولی معمولا در ابعاد بزرگ و فاصله بیش از 8 متر از ناظر میباشد که جهت نمایش محتواهای تبلیغاتی در طول 24 ساعت شبانه روز میباشد. امکان پخش فایلهای چند رسانهای با فرمتهای گوناگون متنی، تصویری و ویدئویی، امکان نمایش بیش از ۱۶ میلیون رنگ، طول عمر بالا و داشتن پنل ضد تابش و زاویه دید ۱۷۸ درجهای (برای ایجاد تمرکز بالا برای بیننده) از دیگر ویژگیهای ویدئو وال سامسونگ محسوب میشود. برای مثال نمایشگرهای DLP با صفحه نمایش باریک، کیفیت تصویر عالی، نمایش رنگ های واقعی با تنظیم روشنایی متعادل، کارایی بالا، دوام و طول عمر طولانی و … ویدیو وال تعدادی نمایشگر است، که برای ایجاد یک صفحه بزرگ در کنار هم قرار گرفته و یکپارچه می شوند.

نمونه فیلمی از آموزش ساخت تلویزیون شهری که در قالب ۲۴ فیلم آموزشی به مدت زمان ۳ ساعت می باشد. در دنیای امروز نقش فرهنگ سازی در صنعت و آشنایی مردم به منظور استفاده مناسب از محصولات تولیدی به عنوان زیر ساخت توسعه پایدار سایر بخشها و به ویژه بخش اقتصادی و به دنبال آن رشد اقتصادی مناسب و محاسبه سهم بخش فرهنگ در حسابهای مالی و درآمد انکارناپذیر است. ویدئو وال یک سیستم نمایش عریض است که میتواند در تمام ساعات شبانه روز و در طول ۳۶۵ روز سال، ویدئوهایی با فرمتهای مختلف را پخش کند.

از منبع تغذیه برای تبدیل ولتاژ برق شهر به ولتاژ مورد نیاز ماژولها استفاده میشود ، بدون وجود منبع تغذیه امکان کار کردن تابلو وجود نداشته و توسط این قطعه است که برق به ماژول ها رسیده و ال ای دی ها شروع به روشن شدن می نمایند. نمایشگر ها نسبت به کیفیت و برند استفاده شده قیمت گذاری می شوند و در صورت نیاز به یک نمایشگر ال ای دی ارزان قیمت می توانیم به تابلو روان های تک رنگ که بیشتر برای نمایش متن ها است اشاره کرد.

هیچ اختلالی در آن ها ایجاد نمی شود. از مزایای این محصول میتوان به نبود هیچ قابی در آن اشاره کرد و معایب آن شامل مصرف برق زیاد و آلودگی حرارتی است. اساسا زمانی که تعداد بالایی دوربین در پروژه وجود داشته باشد کنترل و نظارت بر تصاویر هرکدام از آنها نیازمند تجهیزاتی پیشرفته و قدرتمندی است تا هیچ رخدادی از قلم نیفتد. ویدئو وال در واقع مجموعه ای متشکل از چندین مانیتور و پروژکتور در ابعاد متفاوت است که می تواند هم به صورت مجزا و هم به صورت یک واحد بزرگ عمل کند. به عنوان مقیاسی مناسب ویدیو پروژکتور های نسل قدیم که قابلیت خلق تصاویر نسبتا بزرگ را دارا می باشند فقط 6.000 ساعت عمر مفید داشته که نسل جدید ویدیووال ها بیش از 15 برابر آنها عمر مفید دارند.

از این رو، نصب یک سیستم اگزوز کافی برای گاز های خروجی از اگزوز ضروری است. یکی از قویترین ابزارهای اطلاع رسانی است که می تواند فیلم ، عکس ، تیزر تبلیغاتی ، پخش زنده تصاویر و همچنین جهت معرفی کالا و خدمات ، خطوط تولید کارخانجات را به بهترین وجه معرفی می نماید. پس سعی کنید از ماژول هایی که دارای قدرت بیشتر و کیفیت بالاتر هستند استفاده نمایید. جزو مواردی میباشند که شما میتوانید آن ها را برای بالاتر بردن امنیت درب منازل خود خریداری کنید. در دسته مانیتور صنعتی میتوانید محصولاتی مثل انواع ویدئو وال و برند هایی همچون فیلیپس، پاناسونیک و جی وی سی جزو مواردی میباشند که شما متوانید بررسی، انتخاب و خرید فرمایید.

همچنین برای طراحی تمیز و حرفه ای تر اتاق مانیتورینگ می توانید از قبل محل اشیا دیگری مانند آرم شرکت، ساعت، شاخص های فرکانس و … مربوطه می توانند از حضور این نمایشگرها درابعاد مختلف استفاده نمایند تا از تمامی نقاط سالن تماشای تصاویر به راحتی امکان پذیر باشد و جذابیتی دو چندان برای مدعوئین را دارا باشد. این نمایشگرها قابلیت پخش اکثر فایل های صوتی و تصویری و دیتا را دارا می باشد.شکل کاربردی و معمول استفاده از این نمایشگرها همان تلویزیون های غول پیکر شهری می باشد که در نقاط پرتردد شهر ، میادین اصلی ، چهارراهها ، پارک ها و … استفاده می شود. با توجه به موقعیت مکانی آنها می توان از سیستم های صوتی (اسپیکرها و باندهای بزرگ ) جهت پخش صدا و تصویر همزمان استفاده نمود.

به برخی از این ایرادات و تفاوتها در زیر اشاره خواهیم کرد . در خصوص تفاوت کلی ویدئو وال و مانیتور صنعتی باید بگوییم که مانیتور صنعتی از نظر طراحی و ساختار دارای قاب یا فریم پهن تری نسبت به ویدیو وال دارد و در مشاغلی نظیر فروشگاه ها، رستوران، فست فود، کافی شاپ و فروشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد. شکل کلی و اندازه یک ویدئووال اغلب باید با توجه به ابعاد، شکل اتاق و مقدار فضای موجود بر روی دیوار تعیین گردد. این نوع نمایشگرها معمولا بر روی ماشین های سنگین پیاده سازی شده و قابلیت بالا بردن صفحه نمایش را تا ارتفاع سه یا چهار متر دارا می باشد. به دلیل این تنوع بالا و با توجه به اینکه این سیستم ها مناسب برای پروژه های خاص و بزرگ هستند طبیعتا هزینه پایینی نخواهند داشت.