خرید انواع اسپیکر شارژی و بلوتوثی با بهترین قیمت پخش تکنوسان | bandiran1

شما می‌خواهید دوستان یا اعضای دیگر خانواده هم به راحتی توانایی پخش و اتصال به اسپیکر را داشته باشند. هر دستگاهی که مجهز به بلوتوث است، امکان اتصال به اسپیکرهای بلوتوثی را دارد. پس وجود این ویژگی را در هنگام خرید اسپیکر حتما بررسی کرده و سپس برای خرید اقدام کنید. اگر بدنبال یک فلش با کیفیت برای اسپیکر خود هستید پیشنهاد می شود مقاله بهترین مارک فلش مموری مطالعه فرمایید. این نوع اسپیکرها جز نمونه‌های قابل حمل می‌باشند که می‌توانید با چند دقیقه شارژ کردن از آنها استفاده کنید. البت دقت داشته باشید اندازه این نوع از اسپیکرها کوچک است به همین دلیل نیز برای سیستم صوتی مکان‌های بزرگ انتخابی درستی نخواهد بود.

پخش کننده خانگی لومکس مدل LAS-8005

اسپیکرهای هوشمند می‌توانند با اجرای بازی‌های کلامی شما را سرگرم کنند. تمایل دارید که یک موسیقی در همه‌ی اسپیکرهای موجود در خانه بطور همزمان پخش شود؟ همگام کردن اسپیکرها با یکدیگر کار آسانی است. با این وجود اگر کابلی در بسته‌بندی آن وجود نداشت، حتما به دنبال خرید کابل اصلی باشید. زیرا خرید کابل‌های تقلبی می‌تواند اثرات سوئی را روی باتری اسپیکر داشته باشد. اسپیکرهای ایستاده از دیگر مدل‌های اسپیکر موجود در بازار است که ارتفاع بلندی دارد. حالت این نوع اسپیکر به صورتی است که به خوبی صدا را به گوش شما می‌رساند.

پس از اینکه مشخصات فنی اسپیکر و مشخصات فنی هر برند را در نظر گرفتید، در این مرحله باید ویژگی‌های ظاهری و ظاهری اسپیکر را هم مورد بررسی قرار دهید، چرا که ممکن است اسپیکر مورد نظر شما از هر نظر با ظاهر آن مطابقت نداشته باشد. هر یک از اسپیکرهای این لیست تحسین برانگیزند، اما مثل بسیاری از چیزهای دیگر در زندگی، هرچقدر پول بدهید همان قدر آش می‌خورید. تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. برند های محبوب اسپیکر به ترتیب الویت عبارتند از جی بی ال,تسکو,شیائومی,سونی, قیمت اسپیکر بزرگ خانگی … این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، غیر فعال است.

× اسپیکر رقص نور و رم و فلش و بلوتوثی ×

مرکز پخش تکنوسان به عنوان یکی از بزرگترین فروشندگان انواع اسپیکر شارژی و قابل حمل در ایران آماده ارائه محصولات خود با بهترین قیمت به شما کاربران گرامی می‌باشد. فروشگاه نگین شرق مفتخر است که امکان خرید اقساطی لوازم صوتی سینمای خانگی را برای شما فراهم کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات میتوانید با کارشناسان ما در تماس باشید. اما سوالی که مطرح است این است که تجربه‌ی حاصل از هر کدام از این اسپیکرها به چه صورت است؟ همه‌ی اسپیکرهای قابل حمل کیفیت و ویژگی‌های یکسانی ندارند. یکی از پر طرفدار ترین محصولات برند هارمن کاردن اسپیکر های سری اونیکس می باشد که تا به امروز تولید آنها ادامه داشته است. اسپیکر های سری اونیکس به دلیل طراحی بسیار زیبا و لوکس همیشه مورد توجه بوده‌اند و می‌توان از آنها،…

اگر یک اسپیکر پرتابل (قابل حمل) با مشخصات کامل می‌خواهید مدل‌های زیر برای انتخاب بهتر شما هستند. این اسپیکر طراحی جالبی دارد و علاوه بر این قابلیت‌های یک اسپیکر را دارا است. این مدل به گونه‌ای است که می‌توانید با آن هر دو دستگاه را به‌طور هم‌زمان استفاده کنید. این چهار نوع، از دو دهه پیش در بازار ایران راه خود را پیدا کرده‌اند و در واقع می‌توان آن‌ها را نسل جدید اسپیکرهای پسیو دانست.

  • از جمله زمینه های فعالیت این کمپانی میتونیم به لوازم خانگی مثل تلویزیون، دستگاه های پخش DVD، انواع دوربین های فیلمبرداری و اسپیکر ها و هدفون ها اشاره کنیم.
  • این مدل‌ها از نظر کیفیت تفاوت زیادی با هم ندارند، اما اندازه‌ی ووفر و بدنه‌ی آن‌ها کمی تغییر کرده است که از مهمترین تفاوت‌های آن‌ها به حساب می‌آید.
  • به کمک این پورت خروجی به آسانی می توانید دستگاه های شارژ شونده با پورت USB خود را شارژ نمایید.
  • در داخل جعبه A1006 یک عدد کابل برق، یک عدد کابل AUX ، یک عدد کابل USB و چهار عدد باتری لیتیوم – یونی برای شارژ اسپیکر به همراه کابل مخصوص USB قرار داده شده است.
  • ورودی اول مربوط به پخش‌کنندۀ موسیقی است که از طریق بلوتوث، فلش مموری و یا کارت حافظه SD صدا را دریافت کرده و دارای قابلیت جلو و عقب کردن آهنگ، تغییر مود و اکولایزر و حالت پخش است.
  • یکی دیگه از ویژگی های اسپیکر بیسیم پایونر این هست که دارای بیس بسیار خوبی هستند.
خرید انواع اسپیکر شارژی و بلوتوثی با بهترین قیمت پخش تکنوسان | bandiran1