ثبت نام در کوینکس نحوه ثبت نام در صرافی آنلاین coinex

ثبت نام در کوینکس نحوه ثبت نام در صرافی آنلاین coinex

در صرافی کوینکس ثبت نام کنید میتوانید 40% تخفیف دائمی کارمز بر روی کلیه معاملات خود دریافت کنید که بسیار در کارمزد معاملات شما تاثیر گذار می باشد. یکی از عوامل مهمی که می تواند برای انتخاب یک صرافی مناسب برای کاربران حائز اهمیت باشد. مزیت ها و خصوصیات مثبت آن صرافی می باشد که تاثیر مثبتی بر تصمیم نهایی کاربر می گذارد. لذا در این بخش سعی می کنیم مزیت های صرافی ارز دیجیتال کوینکس را خدمت شما عزیزان بصورت مخصر بیان کنیم.

آموزش ثبت نام در صرافی بیت پین – خرید و فروش و معامله در بیت پین

در این قسمت از آموزش صرافی کوینکس به موضوع مهم معاملات اسپات می‌رسیم. قبل از آن، باید اشاره کنیم آموزش معاملات فیوچرز این صرافی در مقاله «آموزش صفر تا صد فیوچرز کوینکس» ارائه شده است که برای مطالعه بیشتر می‌توانید به آن مراجعه کنید. مراحل انجام معامله اسپات در صرافی Coinex را در اینجا بررسی می‌کنیم.

بعد یه کد برای ایمیل شما ارسال میشه که با اون می تونید بازیابی پسوردتون رو انجام بدید. بعد این کد ۶رقمی را کپی می کنید و داخل اپلیکیشن کوینکس paste می‌کنیم. و بعد اگه تیکه پذیرش قوانین کوینکس برای شما زده نشده، اون تیک را هم بزنید و بعد روی SIGN UP کلیک کنید. شما در این صرافی باید از یه ارز دیگه مثل تتر استفاده کنید. آیا با مبلغ ۳۰ م ت میشه روی چند رمزارز بلندمدت ۲الی ۳ ساله سرمایه گذاری کرد.آیا عاقلانه است.

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

کوینکس یک صرافی ارزهای دیجیتال با کارمزد پایین با طیف گسترده ای از ارزهای دیجیتال و محصولات پیشرفته مانند معاملات مارجین است که در دسامبر ۲۰۱۷ توسط آقای یانگ هایپو Yang Haipo تاسیس شد. همه کاربران صرافی‌های ارز دیجیتال و یا در کل کاربران هر پلتفرم ارائه‌دهنده خدمات نیاز به خدمات پشتیبانی از سوی آن شرکت یا سازمان دارد تا با روشی اثر‌بخش بتواند پاسخی برای درخواست‌ها، سوالات و یا مشکلات خود دریافت کند. صرافی کوینکس هم برای راحتی و اطمینان خاطر کاربران خود مجهز به بخش پشتیبانی ۲۴ ساعته برای پاسخگویی به سوالات و مشکلات کاربران خود است. در مرحله آخر هم برای شروع معاملات فیوچرز باید نوع و میزان ارز موردنظر خود را از قسمت «Transfer» از اکانت اصلی به حساب فیوچرز منتقل کنید. بنابراین با انتخاب ارز مورد نظر “Coin type” و میزان ارز”Amount“، جهت تکمیل این مرحله بر روی گزینه “Submit” کلیک کنید.

این صرافی سال ۲۰۱۷ در هنگ کنگ تاسیس شده اما محل ثبت این برند در انگلستان است. اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد آموزش کامل ثبت نام در صرافی کوینکس Coinex لطفا از صفحه ما بخواهید. در جواب باید گفت این کد ۱۶ رقمی برای برگرداندن گوگل اتنتیکیت کاربری شما است. برای مثال شاید گوشی خود را گم کنید یا اپلیکیشن کوینکس در گوشی شما پاک شود. در این صورت با در آپ گوگل اتنتیکیت و وارد کردن این عدد ۱۶ رقمی در اپلیکیشن تازه نصب شده می توانید وارد حساب کاربری قبلی خود شوید. وقتی گزینه TOTP رو زدین، صفحه ای مشابه صفحه روبرو برای شما نمایش داده میشه که یه توضیحاتی در مورد این امنیت داده شده و ازتون خواسته میشه که اونو فعال کنین. اگه برنامه Google Authenticator رو روی موبایل تون دارین، گزینه Next رو بزنین و وارد مرحله بعدی بشین.

کوکوین به عنوان یکی از محبوب ترین صرافی های رمز ارزهای دیجیتالی در دنیا به شمار میرورد. عرضه بیش از ۴۰۰ ارز دیجیتالی در این صرافی یکی از عوامل محبوبیت های این صرافی است. در حال حاضر صرافی کوینکس احتمالا کاربران مقیم ایران را تحریم کند صفر درصد است زیرا صرافی کوینکس در صفحه توییتر خود به زبان فارسی اعلامیه ای را منتشر کرده است. در آن اعلامیه بیان نموده است اکثر معامله گران و کاربران این بازار ارز مقیم ایران می باشند و اصلا اقدامی در جهت تحریم ایران از معامله کردن با این صرافی نمی کنم. آموزش صرافی کوینکس به این ترتیب اتصال Google Authenticator به حساب کاربری صرافی کوینکس به پایان می‌رسد. در ادامه کد دریافت شده از Google Authenticator را دریافت کرده و در کادر مربوط در سایت صرافی کوینکس وارد کند.

احراز هویت در صرافی Coinex

تمام تلاش من و همکارانم ایجاد مرجعی برای آموزش واقعی و صحیح موفقیت مالی و سرمایه گذاری بوده است مرجعی که کمک می کند زندگی بهتری برای خود و اطرافیانمان بسازیم. هزینه برداشت در این صرافی به ازای هر «BTC» برابر با ۰.۰۰۰۲۱ است که این مقدار پایین‌تر از میانگین سایر صرافی‌های صنعت ارز دیجیتال به شمار می‌رود. این در حالی است که متوسط هزینه برداشت «BTC» در این صنعت برابر با ۰.۰۰۰۶ «BTC» است.