بهترین موس گیمینگ، راهنمای خرید موس مخصوص بازی تکنولایف-اصیل بخرید

این موس در وبسایت آمازون با قیمت 93 دلار در حال فروش می باشد که گزینه مناسبی برای گیمینگ است. قبل از شروع و نام بردن لیست باید بدانیم که از لحاظ فنی چه موس هایی مناسب هستند و اصطلاحا به چه موس هایی بهترین ماوس های گیمینگ حرفه ای مناسب بازی گفته می شود. این ماوس گیمینگ برای گیمرهای بازی‌های شوتر و تیراندازی طراحی شده است. بنابراین شما فقط دو دکمه در سمت چپ و نزدیک شست برای برنامه‌ریزی در اختیار دارید. یکی دیگر از ویژگی‌های این ماوس، قابلیت برنامه‌ریزی روی چرخ اسکرول به واسطه برنامه ICUE است تا بتوانید چیزهایی مانند انتخاب سلاح، انتخاب اهداف مختلف و سایر امور حیاتی را به این چرخ منتقل کنید. ماوس V3 ریزر دقیقا همان ماوس از این برند است که می‌تواند همه‌کاره باشد و از این بابت، با یکی از بهترین ماوس‌های لیست طرف هستیم.

این محصول چند سالی است که وجود دارد اما لاجیتک چند بازطراحی ظریف به آن داده است. به روز رسانی Proteus Spectrum به G502 نور RGB کامل داد و به روز رسانی جدیدتر HERO جایگزین سنسور قدیمی با یک مدل قدرتمندتر با DPI بالاتر شد. رقیب مستقیم و سرسخت وایپر آلتیمیت، این موس لاجیتک است که محبوبیت شدیدی در دل گیمرها دارد.

موس گیمینگ گرین مدل GM402 را می‌توانید با هر دودست خود استفاده کنید. دقت این موس مخصوص بازی را می‌توان در چهار مقدار مختلف 800، 1200، 1600، ۲۴۰۰ تنظیم نمود. بدنه موس از پلاستیک ABS ساخته شده است همچنین برای جلوگیری از عرق کردن دست قسمت بالایی موس با روکش پلاستیکی پوشش داده شده است. Razer Basilisk X Hyperspeed با طول عمر حداکثر 450 ساعت در حالت بلوتوثی، یکی از طولانی‌ترین عمر باتری را در بین ماوس‌های بی‌سیم موجود در بازار دارد. همچنین دارای عملکرد عالی با سرعت ردیابی 450 IPS و شتاب تا 40G است. ویژگی‌ کلیدی این موس در حالت بی‌سیم است که سرعت آن را تا 25 درصد افزایش می‌یابد.

بهترین ماشین لباسشویی بررسی بهترین مارک ماشین لباسشویی خارجی و ایرانی در بازار-اصیل بخرید

جهت اجرای این بازی استفاده از ماوس‌های باسیم یا بی‌ سیم بدون تاخیر با حسگر اپتیکال و مجهز به کلیدهای جانبی پیشنهاد می‌شود. موس بی‌ سیم استیل سریز، یک ماوس با حسگر اپتیکال بوده که از محدوده دقت DPI برخوردار است. طول عمر کلیک این ماوس معادل 60 میلیون ضربه بوده که این امر سبب می‌شود، این ماوس تا سال‌ها قابلیت استفاده داشته باشد. این موس‌ دارای دکمه‌های سیلیکونی بوده و برای آن نور RGB نیز در نظر گرفته شده است. شارژدهی این محصول نیز بسیار بالا بوده و با هر بار شارژ 15 دقیقه‌ای می‌تواند تا 10 ساعت روشن بماند. این ماوس به صورت سیمی طراحی شده و دارای بدنه‌ای از جنس ABS است.

همچنین توسط این مزیت بعد از قطع شدن برق، ماشین لباس شویی مجدد از نو شروع به شستشو می کند. این شرکت بیش از ۳۰ سال است که فعالیت خود را در زمینه لوازم خانگی شروع کرده است و جی‌پلاس نتیجه تمام دانش و تجربه‌ای است که این شرکت به‌دست آورده است. تولیدکنندگان محصولات جی‌پلاس، ‌مدعی‌اند که هنگام تولید به کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش پایبند و متعهد هستند. برای خرید این برند از ماشین‌های لباسشویی می‌توانید به فروشگاه‌های اینترنتی یا مستقیما از فروشگاه اینترنتی محصولات دوو سر بزنید. محدوده قیمت ماشین لباسشویی آبسال از حدود ۵ میلیون تا ۸ میلیون است. این شرکت به داشتن محصولات باکیفیت ایرانی و قیمت‌های رقابتی معروف است و لباسشویی هم در لیست محصولاتش دیده می‌شود.

  • تخلیه اتوماتیک نیز دارد که برای عدم دخالت انسان در تخلیه آب بکار می رود.
  • ویژگی مثبتی که در این برند دیده می‌شود وجود گارانتی برای تمامی کالاها است.
  • هرچقدر سرعت چرخش بیشتر باشد، راحت تر آب لباس ها گرفته می شود و در نتیجه موجب زود خشک شدن آن ها می گردد.
  • لباسشویی AEG المان به لطف استفاده از فناوری‌های متفاوت امکان استفاده چرخش دور مخزن تا 1600 دور را نیز فراهم خواهند آورد.
  • لباسشویی‌های اسنوا با ظرفیت 8 کیلوگرم، بهترین لباسشویی‌ها بوده و دارای قدرت موتور فوق العاده با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه است .
  • همه ما با کیفیت فوق العاده ماشین لباسشویی‌های اسنوا آشنا هستیم .

اما نکته مهمی که باید در نظر داشت، بررسی اصالت ماشین لباسشویی است. ازاین‌رو، مدل موردنظرتان را در سایت رسمی «بوش» جستجو کنید و تمامی مشخصات و ظاهر آن را با محصول موردنظرتان تطابق دهید؛ تا محصول غیر اصلی خریداری نکنید. اگر از کاتالوگ و مشخصات بررسی کنیم، ماشین لباسشویی ایرانی پاکشوما سرعت موتور و قابلیت‌های نسبتا بیشتری نسبت به هیوندای «HWN-8012» دارد.

ایکس ویژن (Xvision) بهترین ها در هر زمینه ای

سنسوری که ارتباط مستقیم با DPi داشته و سرعت انتقال کلیک به داده را با بهترین زمان ممکن به ثبت میرساند. سوراخ هایی که روی موس مشاهده میکنید مربوط به سبک تر شدن و راحتی دست است که این راحتی میتواند تمرکز گیمر برای حضور در بازی های اکشن و تیراندازی را افزایش دهد. این ماوس که جزو بهترین ماوس مناسب بازی است، با دارا بودن سرعت انتقال کلیک به داده، طراحی زیبا و وجود دکمه های مناسب در جای دقیق میتواند بسیاری از نیاز های شما در زمینه موس حرفه ای را پوشش دهد. سبک ساخت عالی و طراحی زیبا از دیگر ویژگی های این موس به‌عنوان یکی از بهترین موسهای مخصوص گیم است که نباید از کنار آن به سادگی عبور کنید.

این موارد به درد کسانی می‌خورند که حساسیت زیادی روی جزئیات دارند و می‌خواهند بهترین تجربه ممکن را از بازی داشته باشند. همچنین بازیکنانی که تازه وارد مسابقات و تورنومنت‌های مختلف می‌شوند نیز معمولا از این موس‌ها استفاده می‌کنند. اما اگر نمی‌خواهید بازی‌های ویدیویی را تا این حد تخصصی دنبال کنید، بهتر است به سراغ گزینه‌های ارزان قیمت‌تر بروید.

حسگرهای رطوبتی در ماشین لباسشویی تعبیه شده‌اند تا میزان خیس بودن لباس را تشخیص داده و بر اساس آن زمان فعالیت خشک‌کن را تنظیم می‌کند. داشتن یک ماشین لباسشویی دو قلو به تنهایی و یا در کنار یک ماشین لباسشویی معمولی میتواند بسیار کمک کننده باشد . ماشین لباسشویی‌های جی‌پلاس، در بازار از حدود ۸ تا ۱۷میلیون تومان فروخته می‌شود. ماشین لباسشویی‌های دوو، در بازار از حدود ۱۰ تا ۱۹میلیون تومان فروخته می‌شود. صدا و لرزش زیاد لباسشویی آبسال یکی از مواردی‌ست که بیشتر کاربران بر سر آن توافق دارند.

لیست قیمت و خرید ماشین لباسشویی

شاید تنها مشکل این موس جنس سیم آن باشد که با توجه به برچسب قیمتی که دارد می‌توان این مورد را نادیده گرفت. قابلیت برنامه‌ریزی دکمه‌های موس گیمینگ، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که باید از وجود آن اطمینان حاصل کنید. تعداد دکمه‌های موس گیمینگ، اسکیت‌های آن و کیفیت ساخت موس گیمینگ هم از دیگر نکاتی است که حائز اهمیت هستند. ماوس Logitech G300S Optical با داشتن وزن ۸۲ گرم، می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که با ماوس‌های نسبتا سنگین کار می‌کنند. ۹ دکمه در این ماوس به کار رفته است و با استفاده از سیم می‌توانید آن را متصل کنید. نوع رابطه آن USB است و از لیزر اپیتکال می‌توانید برای ارتباط با بازی خود استفاده کنید.

ماوس مخصوص بازی تسکو مدل TM 753 GA

در مقایسه با سایر ماشین لباسشویی های ایرانی شاید قیمت ماشین لباسشویی های پاکشوما پایین به نظر نرسد اما به کیفیت بالایی که دارد می ارزد . قدرت شست‌وشوی بالا، طراحی خوب و قیمت رقابتی در مقایسه با برندهای غیر ایرانی از ویژگی های مثبت ماشین لباسشویی های پاکشوما است . در ادامه چند مدل از بهترین ماشین لباسشویی های این برند را معرفی خواهیم کرد . ماشین لباس شویی اسنوا مدل SWD-571S جزو بهترین مارک ماشین لباس شویی است که دارای 7 کیلو ظرفیت می باشد. خانواده هایی که دارای جمعیت متوسط می باشند، خرید این ماشین لباس شویی به آن پیشنهاد می شود. یکی از ویژگی هایی که ماشین لباس شویی اسنوا مدل SWD-571S دارد، چرخش موتور 1000 دور در دقیقه می باشد.

ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-K613

قیمت موس گیمینگ را با توجه به بودجه خود تعیین کنید و سپس در آن محدوده قیمت یک موس با تمام ویژگی‌هایی که در نظر دارید، بخرید. قطعا یک ماوس گیمینگ استاندارد ، قیمت بیشتری نسبت به موس معمولی دارد. طراحی بسیار عالی و کاملا راحت، توانایی شارژ بی سیم، قابلیت تنظیم وزن و کاهش آن تا ۱۱۴ گرم را می‌توان ویژگی‌های شاخص ماوس گیمینگ لاجیتک G502 Lightspeed دانست. در واقع، این ماوس نسخه‌ی سبک وزن و بی سیم Logitech G502 Hero محسوب می‌شود.

این ماوس تا ۱۰ میلیون کلیک می‌تواند در برابر ضربه مقاومت داشته باشد که معمولا همه ماوس‌های لاجیتک چنین شرایطی دارند. می‌دانیم که ماوس گیمینگ همواره در معرض برخوردهای فیزیکی زیادی قرار دارد و مقاومت یکی از امکانات مهم آن‌ها است. اگر ترجیح می‌دهید که بازی MMO خود را با یک موس بی‌سیم تجربه کنید، موس Razer Naga Pro هم می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این محصول از یک طراحی ارگونومیک و چشم‌گیر ترکیب یافته است و یک موس بی‌سیم تمام عیار محصوب می‌شود. شباهت این موس به G502 Lightspeed انکار نشدنی است، اما این محصول پیشرفت‌های فنی بسیار بهتری نسبت به آن دارد و توانسته است که در رقابت از آن جلو بیفتد. دلیل این امر هم آن است که وزن بسیار سبکی دارد و با ۶۱ گرم، می‌تواند برای افرادی که به‌صورت کف دستی از موس استفاده می‌کنند، مناسب باشد.

نکات قابل توجه در انتخاب و خرید بهترین ماوس گیمینگ

بهترین موس گیمینگ، راهنمای خرید موس مخصوص بازی تکنولایف-اصیل بخرید این ماوس گیمینگ ارزان نیست اما با وجود ظاهر بسیار ساده، یک سلاح کشنده و اصیل بخرید سریع محسوب می‌شود. پس اگر از طرفداران بازی‌هایی نظیر Call of Duty، Apex یا فورتنایت هستید، این ماوس پرسرعت می‌تواند سرنوشت بازی را به نفع شما تغییر دهد. خرید ماوس گیمینگ مذکور برای گیمرهای بازی‌های MMO و MOBA عالی است چون سنگینی آن مطابق با نیازهای این دست از گیمرها است. بنابر این ما تهیه این ماوس را برای بازی‌های شوتر اول شخص و اکشن‌های سریع پیشنهاد نمی‌کنیم. لایت‌اسپید G502 لاجیتک از آن دست ماوس‌هایی است که ویژگی‌های منحصربه‌فرد و به‌خصوصی را به همراه دارد و آن را نسبت به دیگر ماوس‌ها متمایز می‌کند. یکی از این ویژگی‌ها، قابلیت شارژ Qi است که در بخش پایینی ماوس تعبیه شده.

  • ماوس‌های معمولی، اکثرا تاخیر زیادی در مقایسه با بهترین ماوس های گیمینگ جهان دارند.
  • البته از جهتی، وزن آن تقریبا دو برابر و نیم بیشتر از TM 2018N می‌باشد.
  • این موارد به درد کسانی می‌خورند که حساسیت زیادی روی جزئیات دارند و می‌خواهند بهترین تجربه ممکن را از بازی داشته باشند.
  • اما این گزینه که قصد داریم به عنوان بهترین موس گیمینگ معرفی کنیم، متعلق به برند رپو است.
  • علاوه بر بالا رفتن دقت و سرعت کار ، محافظت از مچ دست و انگشتان دیگر مزیت های استفاده از یک موس گیمینگ می باشد.

به عنوان مثال در فصل زمستان که آب ورودی بسیار سرد است با کمک این سیستم می توان دمای آب را به میزان دلخواه رساند. همچنین استفاده از آب داغ هنگام شستن لباس ها و ملحفه های سفید باعث افزایش کیفیت لباسشویی می شود. دوو نیز از دیگر برندهای کره ای بسیار با کیفیت در بازار امروز است . برند دوو نسبت به برندهای قبلی از قیمت پائین تری برخوردار است و همین موضوع سبب می‌شود تا بیشتر افراد این برند را به برندهای دیگر ترجیح دهند .

اگر می‌خواهید ماشین لباسشویی داشته باشید که لباس‌ها را باکیفیت عالی خشک کند باید دستگاهی را انتخاب کنید که سرعت گردش یا دور موتور آن زیاد باشد. البته سرعت خشک‌کردن لباس‌ها به نوع لباس و میزان خیس بودن آنها نیز بستگی دارد. با حذف تسمه اصطکاک کاهش پیدا کرده و باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود.