به خبرنامههای روزانه و هفتگی ما بپیوندید تا آ،ین بهروزرس،ها و محتوای انحصاری را در زمینه پوشش هوش مصنوعی پیشرو در صنعت ما دریافت کنید. او بیشتر یاد می گیرد
شرکت ها شروع به استقرار عوامل هوش مصنوعی کرده اند. با این حال، اگر سازمانها برنامهریزی کنند تا ا،یستمهای عامل را در مقیاس به کار ببرند و ،ید کارکنان را بهبود بخشند، ممکن است با عوامل هوش مصنوعی به ،وان ابزارهایی در پسزمینه رفتار کنند تا از ترساندن کارکن، که فکر میکنند باید بدانند چگونه از این ابزارها استفاده کنند، جلوگیری کنند.
Dorit Zilbersc،t، معاون هوش مصنوعی و نوآوری در ServiceNow، به VentureBeat گفت که کارکنان مجبور نیستند بدانند که آیا تیمهایی از عوامل هوش مصنوعی در پسزمینه کار میکنند یا خیر.
زیلبرشات گفت: «هوش مصنوعی آنقدر در اطراف ما وجود دارد که ما حتی متوجه آن نمیشویم، و این طرز فکر ما در مورد مشتریان هوش مصنوعی در ServiceNow است. من به ،وان یک کارمند نباید به حضور عوامل هوش مصنوعی در پس زمینه اهمیت بدهم.
زیلبرشات گفت، کارمندان به «مدیران» عوامل هوش مصنوعی تبدیل میشوند، زیرا آنها فقط باید کارهای معمول خود را انجام دهند. عوامل به طور خودکار راه اندازی می شوند تا وظایف را به پایان برسانند.
شرکتها شروع به استقبال از عوامل هوش مصنوعی کردهاند و چگونگی استقرار آنها را در مقیاس بزرگ بررسی میکنند، حتی در شرایطی که استقرار هوش مصنوعی در شرکتها اندکی کاهش یافته است. زیلبرشات گفت که پلتفرم نمایندگی ServiceNow، Now Assist، “سریعترین محصول در حال رشد تا به امروز” این شرکت است. Now Assist در ماه سپتامبر کتابخانه ای از عوامل هوش مصنوعی را برای مشتریان راه اندازی کرد.
عوامل هوش مصنوعی می توانند بسیاری از گردش های کاری را کاملاً خودکار کنند. این میتواند شامل نقشههای راه فروش یا محصول باشد، که در آن یک نماینده میتواند اطلاعات مشتری را رمزگذاری کند، نماینده دیگری آنها را دستهبندی میکند، و نماینده دیگری به کارمند از تغییر وضعیت اطلاع میدهد. زیلبرشات گفت: نمایندگان جایگزین کارمندان انس، نمیشوند، بلکه بخشی از کارهای پرمشغله را از بین میبرند، بنابراین تنها زم، که انسانها باید به یک کارگزار اهمیت دهند این است که ماموری وجود داشته باشد که قرار است با آنها تعامل داشته باشد.
مدیر عامل ServiceNow، بیل مک درموت، در مصاحبه ای جداگانه به VentureBeat گفت که هوش مصنوعی مولد، به ویژه برنامه های کاربردی مرتبط با عامل، “فراتر از انتظارات ما رشد کرده است.”
مک درموت گفت: «ما بر گردش کار و حاکمیت تسلط داریم و در حال ایجاد نمایندگی هایی برای حل مشکلات منحصر به فرد هستیم. “هوش مصنوعی در هر محصولی که داریم وجود خواهد داشت.”
با افزایش محبوبیت عوامل هوش مصنوعی، زیلبرشات گفت که شرکت ها باید بفهمند که چه چیزی باعث می شود که نمایندگان برای سازمان ها و کارمندان خود کار کنند.
عوامل، نه دستیاران
زیلبرشات گفت که فراتر از عوامل هوش مصنوعی که بی سر و صدا در پس زمینه کار می کنند، درک این موضوع برای سازمان ها ضروری است که عوامل دستیار نیستند. در غیر این صورت، آنها این انتظار را برای کاربران ایجاد میکنند که باید یاد بگیرند که چگونه عوامل را تحت فشار قرار دهند تا اینکه به آنها اجازه دهند به طور مستقل برای آنها کار کنند.
زیلبرشات گفت: «من فکر میکنم زم، که نمایندگان به،وان دستیار عمل میکنند، کمی به مشتریان خود آسیب میزنیم، اما نام آن را تغییر نمیدهیم». این یک تصور نادرست در بازار و نحوه تعامل مردم با نمایندگان ایجاد می کند.
زیلبرشات افزود که عوامل هوش مصنوعی زم، بهترین کار را انجام می دهند که عوامل دیگری وجود داشته باشند که بتوانند با آنها تعامل داشته باشند، بنابراین برای مق، با گسترش مورد انتظار عوامل، باید عوامل هماهنگ برای مدیریت همه عوامل مستقر شوند. ServiceNow یک عامل هماهنگ را از طریق پلتفرم Now Assist خود ارسال می کند.
شرکتهای دیگر شروع به دادن دسترسی سازمانها به استفاده از عوامل ار،تراسیون و ساخت عوامل هوش مصنوعی سفارشی کردهاند. Crew AI یک پلتفرم عامل را در این ماه راه اندازی کرد، در حالی که Asana یک سازنده عامل را به طور خاص برای گردش کار منتشر کرد.
همکاری با انویدیا
برای گسترش ا،یستم عامل خود، ServiceNow اعلام کرد که ساخت عوامل آماده هوش مصنوعی را با استفاده از NIM Agent Blueprint انویدیا آغاز خواهد کرد.
Zilbers،t گفت: استفاده از NIM Agent Blueprint به ServiceNow کمک می کند تا عوامل بیشتری را در اندازه ای که احساس می کنند برای کارآمدتر ، عامل ها ضروری است بسازد.
او گفت: «ما در حال گسترش ا،یستم خود هستیم زیرا ممکن است محدودیتی برای ساختن خودمان وجود داشته باشد، ما میخواهیم با شرکتهایی مانند NVIDIA برای ساخت عوامل هوش مصنوعی در بستر ServiceNow مشارکت قوی داشته باشیم.
اولین عاملی که ServiceNow با انویدیا خواهد ساخت، تجزیه و تحلیل آسیب پذیری عامل هوش مصنوعی برای امنیت کانتینر است. این عامل تجزیه و تحلیل آسیب پذیری را خودکار می کند و در سال 2025 در پلتفرم عامل ServiceNow در دسترس خواهد بود.
Zilbers،t گفت که کار با انویدیا اولین شراکت بالقوه ای خواهد بود که ServiceNow برای گسترش مشتریان هوش مصنوعی خود انجام می دهد.
VB Daily
مطلع باشید! آ،ین اخبار را روزانه در صندوق ورودی خود دریافت کنید
با اشتراک، با شرایط خدمات VentureBeat موافقت می کنید.
با تشکر برای اشتراک. خبرنامه های بیشتر VB را اینجا ببینید.
خطایی رخ داد.
منبع: https://venturebeat.com/ai/servicenow-advocates-for-invisible-ai-agents-to-ease-worker-adoption/