میدانستم، اما نمیخواستم بدانم، پس همینطور ادامه دادم. پژوهشهای فلسفی اساساً میگوید در فلسفهورزی قرار نیست چیزی بیابید. به چیزهایی بدیهی و بیاهمیت میرسید و توهم میکنید که در حال کار خاصی هستید، اما آنچه باید انجام دهید این است که از فلسفهورزی دست بکشید و مشغول کاری ثمربخشتری شوید.
پادکست طرحواره تنبیه
کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی اسم است. کتاب مورد نظرتان را درخواست کنید تا در صورت امکان آن را به فروشگاه اضافه کنیم. این پادکست بی بی سی دارای پادکست های بسیار متنوعی است. لهجه ها بیشتر انگلیسی هستند که برای امتحان به شما کمک می کند.
گوش نیوش : مگر این پنجاه روز دریاب
همانطور که از عنوان کتاب پیداست، نویسنده، نوزده مورد از خطاهای استدلال را که بسیار رایج هستند، به مخاطبان دانلود پادکست خوب برای استراحت آموزش میدهد. او برای این کار از تصاویر و مثالهای مختلفی استفاده کرده است. نویسندۀ این کتاب، ریاضیدانی به نام «یوجینا چنگ» است. در واقع شما را با تعدادی از پرکاربردترین مغالطههایی که در دنیای سیاست، تبلیغات، معاملات و … مورد استفاده قرار میگیرند، به کمک مثال، آشنا میسازد. با مطالعۀ این کتاب، میتوانید فن منطق صوری را به خوبی بشناسید و از فواید آن بهرهمند شوید.
- البته، اگر بخواهید پاسخی را با یک متن کامل کنید، این می تواند دشوارتر باشد.
- از جمله فعالیتهای ما دوبله ویدیوهای مدرسه زندگی آلن دوباتن با ترجمه دکتر ایمان فانی و مرور ویدیوییِ کتابهای مفید است.
- به طور خلاصه میتوان گفت، یک مهمانی در شهر «آتن» برگزار شده است و افراد مختلف در آن، نظرات خود را راجع به مفهوم «عشق» بیان میدارند.
- فرق میان نظرات داروین و فون دنیکن چیست که یکی اعتباری و اسم و رمسی دارد و دیگری با اینکه اسم و رسم دارد،چندان معتبر نیست؟ فلسفهی علم از سری پادکستهای “جایزه چراغ” است .
بگذار برویم سراغ بخش اول، قبل از «از همه بالاتر». راسل میگوید این سؤالات، و نه سوالاتی دربارۀ شیمی یا پرندهشناسی و غیره، فهم ما را از امکان گسترش میدهند. حتی به سختی میتوانم بفهمم معنای این حرف چیست.
ketabgard کتابگرد پادکست پیشنهاد کتاب Podcast on UP Audio | mey
کتاب و مجله میخواندیم، از پدیدههای نجومی و اجرام سماوی عکاسی میکردیم. رويت هلال ماه انجام میدادیم، بارشهای شهابی را ثبت میکردیم و گزارش آن را منتشر میکردیم و ذوق داشتیم که در زمان خورشیدگرفتگی و دیگر پدیدههای نجومی، کارهای علمی انجام دهیم. بیشتر این کارها هم گروهی انجام میشد و همانظور که مشخص است در بیشتر این کارها منطق علمی در جریان است. این بچهها از سنین کم گزارش علمی دادن، نوشتن، کار گروهی کردن و دیگر فعالیتها که خیلی از افراد ممکن است حتی تا پایان تحصیلات دانشگاهی هم تجربه نکنند را در این فرآیندها زیرنظر اساتید یا باتجربهترها و در «اجتماع علمی» یاد میگرفتند.