استورمیند گیمز امروز یادداشتهای توسعهدهنده جدیدی را برای بازی آینده A Quiet Place: The Road Ahead منتشر کرد. یادداشتهای توسعهدهنده طراحی صدا را برجسته میکنند – یک عامل کلیدی در دنیای Quiet Place، زیرا تهدید اصلی، فرشتگان مرگ، از طریق صدا شکار میکنند و شنوایی بسیار حساسی دارند. توسعه دهندگان نحوه گنجاندن این جنبه را در طراحی The Road Ahead گسترش دادند. این بازی که توسط Saber Interactive منتشر شده است، در تاریخ 17 اکتبر منتشر خواهد شد.
توسعه دهندگان توضیح می دهند که چگونه صدا بخشی از گیم پلی بازی را تشکیل می دهد – جایی که بازیکن راه می رود و سطحی که روی آن راه می رود، زیرا کوچکترین خش خش ممکن است خطر هشدار دادن به دشمنان را به همراه داشته باشد. مواد مختلف صداهای متفاوتی را در سطوح مختلف ایجاد می کنند – به ،وان مثال، شن و ماسه می تواند صدای قدم ها را کاهش دهد، در حالی که راه رفتن روی ف، نیاز به توجه دقیق دارد. هنگامی که بازیکن صدایی فراتر از یک آستانه خاص ایجاد می کند، موجودات آنها را شناسایی کرده و به آنها حمله می کنند.
طراح صدای Stormmind، دیگو سامباتارو، در یادداشت های سازنده می گوید که خود زمین تنها مشکل نیست. برگ ها، آب، شیشه و سایر مواد ممکن است در سراسر سطوح پخش شوند – هر کدام سطح صدای خاص خود را دارند که ممکن است توجه موجودات را به خود جلب کند. باز ، کشوها یا درها نیز باعث ایجاد صدا و در نتیجه خطر می شود. توسعه دهندگان یک سیستم تشخیص صدا ایجاد کرده اند که سطح صدا و جهت اقدامات بازیکن را در نظر می گیرد.
سامباتارو همچنین خاطرنشان کرد که آستانه تشخیص در هر سطح دشواری در The Road Ahead متفاوت است و فرشتگان مرگ خود استراتژیهای شکار دارند. همانطور که توسعه دهندگان قبلا نشان داده اند، شخصیت بازیکن نیز از آسم رنج می برد و برای کنترل آن باید به یک دستگاه تنفسی تکیه کند و مشکل دیگری به تاکتیک های بقا اضافه می کند.
GB روزانه
مطلع باشید! آ،ین اخبار را روزانه در صندوق ورودی خود دریافت کنید
با اشتراک، با شرایط خدمات VentureBeat موافقت می کنید.
با تشکر از شما برای اشتراک. می تو،د خبرنامه های VB بیشتری را در اینجا بیابید.
خطایی رخ داد.
منبع: https://venturebeat.com/games/a-quiet-place-the-road-ahead-dev-diary-s،lights-its-sound-design/