کابل شارژر گوشی و تبلت خرید کابل شارژر فروشگاه اینترنتی آرنیک موبایل

علائم کنترل کیفی نشان‌دهنده کیفیت و تولید محصول با کیفیت و مطابق با مقررات ایمنی است. این نشان در ایالات متحده امریکا با نماد FCC، در اروپا نماد CE و در کانادا با نماد CSA شناخته می‌شود. تفاوت این علائم و شکل نوشتاری گرافیکی آن‌ها بسیار ناچیز است. اما می‌توانید با جستجوی تصویر آن در گوگل از تقلبی بودن آن‌ها مطلع شوید. اگر شارژر گوشی دچار نقص فیزیکی شود، قبل از تعمیر شارژر بایستی بررسی‌های لازم انجام شود و در صورت خرابی اقدام به تعمیر آن کنید. در این مقاله به علائم خرابی شارژر اشاره می‌کنیم و نحوه تعمیر آن را آموزش خواهیم داد.

کابل USB-C نوع جدیدی از رابط USB است که استفاده از آن آسان‌تر و قدرتمندتر از انواع USB قدیمی‌تر است. کابل های USB-C را می توان برای شارژ سریع بسیاری از دستگاه های محبوب از جمله مک بوک پرو و نینتندو سوییچ و انتقال داده ها سریعتر از هر نوع USB دیگر استفاده کرد. برای این امر لازم است شما در جستجوی بهترین کابل شارژ با قیمت ارزان باشید، که داتیس مارت تضمین بهترین قیمت پخش عمده کابل شارژ اندروید و لایتنینگ را به شما مشتریان عزیز می دهد.

کابل شارژ سامسونگ Note 4

هرچه توان شارژر به توان گوشی نزدیک تر باشد گوشی شما زودتر شارژ می شود. برای فهمیدن توان مصرفی هم می توانید روی جعبه گوشی خود را بخوانید و یا در اینترنت مدل گوشی را سرچ کرده و توان برندهای شارژر موبایل آن را بفهمید. شارژ بی سیمخوشبختانه ، فقط یک استاندارد رایج برای فناوری شارژ بی سیم وجود دارد و آن هم Qi است.

کابل شارژر میکرو USBاگر دستگاه شما قدیمی‌تر از سال ۲۰۱۵ باشد، به احتمال زیاد مجهز به پورت میکرو USB است. یک زمانی کابل میکرو USB رابط استاندارد در نظر گرفته می‌شد؛ اما امروزه آنقدرها محبوب نیست و به تدریج به نفع USB-C کنار گذاشته می‌شود. کوچک بودن میکرو USB همیشه قابل توجه است و برای همین در تلفن‌های همراه‌ و لپ‌تاپ‌های قدیمی اندروید، پاوربانک‌ها و هدفون‌های بی سیم وجود داشتند.

گوگل تاکید می‌کند که این امکان شارژ سریع‌تر را فراهم می‌کند. البته شارژرهای دیگر هم ممکن است با تلفن همراه گوگل شما کار کنند؛ اما این را بدانید که شارژ دستگاه بیشتر طول می‌کشد. تلفن‌های جدیدتر هم مثل موتورولا، اچ تی سی، هواوی و وان پلاس همگی از کابل شارژر USB-C استفاده می‌کنند. کیفیت پایین کابل موبایلی که انتخاب می کنید، می تواند باعث ایجاد آسیب به گوشی شما شود. کابل های بی کیفیت معمولاً یا گوشی شما را با سرعت بیشتر و یا با سرعت کمتر از حد معمول شارژ می کنند و در نتیجه به مرور باعث آسیب رسیدن به باتری گوشی شما می شوند.

کابل شارژر گوشی و تبلت خرید کابل شارژر فروشگاه اینترنتی آرنیک موبایل طول کابل به ۳ دسته پاوربانکی، معمولی و متراژ بلند تقسیم بندی می شود. کابل شارژر موبایل پاور بانکی همانطور که از اسمش پیداست طول کوتاهی دارد و کاربرد آن بیشتر برای پاور بانک است. برای کسانی که نمی خواهند به هنگام استفاده از پاور بانک سیم اضافی وجود داشته باشد انتخاب مناسبی است.

هر دو طرف درگاه شارژ مسطح است و می توان آن را به ورودی مثبت و منفی متصل کرد. کابل داده TYPE-C از خروجی با کیفیت تصویر 4K ، خروجی صدای دیجیتال و سایر عملکردها نیز پشتیبانی می کند. تمام موبایل هایی که امروزه در دسترس ما هستند، به وسیله کابل شارژ می شوند. کابل موبایل، جریان برق را از شارژر به باتری گوشی منتقل می کند. داتیس مارت پس از چندین سال تجربه در زمینه واردات لوازم جانبی موبایل توانسته محصولات با حاشیه سود بالا را مخصوص همکاران با قیمت مناسب و همچنین ارسال رایگان به سراسر ایران داشته باشد.

کابل و شارژر فست شارژ اصلی سامسونگ Samsung Galaxy Note 4

کابل تبدیل USB به لایتنینگ به طول 1 متر، مخصوص شارژ و انتقال دیتای انواع گوشی‌های موبایل آیفون، آیپد و دیگر دستگاه‌هایی که دارای درگاه لایتنینگ هستند. دارای یک سر کانکتور نری Lightning جهت اتصال به آیفون، آیپد و.. فروشگاه اینترنتی پورومیکس وابسته به شرکت آداک آرمان پردیس در بازار کامپیوتر می باشد . شما می توانید به راحتی با زدن چند کلیک کالای خود را ثبت کرده و در سریعترین زمان ممکن محصول را درب منزل خود دریافت کنید. با مراجعه به بلاگ خبری پورومیکس می توانید به جدیدترین اخبار روز تکنولوژی و آموزش های مختلف در زمینه کامپیوتر دسترسی پیدا کنید .