وکیل خانواده + 100%متخصص امور خانواده موسسه حقوقی تهران وکیل

وکیل خانواده + 100%متخصص امور خانواده موسسه حقوقی تهران وکیل

از وظایف یک وکیل خانواده خوب در قبال موکل ساده سازی مسائل حقوقی برای موکل خود می‌باشد. اغلب مشکلات خانوادگی می توانند به دعاوی منجر شوند که پای افراد را به دادگاه ها، دادسرا ها و مراجع قضایی باز کند تا افرادی که در حل مشکلات فردی خود ناتوان مانده اند به حق و حقوق خود دست یابند؛ هر چند ممکن است زخم های ناشی از دعاوی خانوادگی حتی بعد از آن هم التیام نیابند. در زمینه اخلاقی نیز وکیل خانواده ، درحدود اختیارات وکیل دادگستری موظف به حفظ اسرار مربوط به موکل خود بوده و باید از تبانی با طرف مقابل پرونده خودداری کند . قابل اعتماد بودن وکیل و داشتن انصاف و رفتار صحیح در قبال موکل از دیگر تعهدات وکیل خانواده می باشد . ممکن است بدرفتاری شوهر ، اعتیاد او به مواد مخدر ، زندانی شدن او ، عدم مراجعه شوهر به منزل برای مدت طولانی و … .

  • وکیل خانواده جهت اثبات رابطه زوجیت، گرفتن اجازه ازدواج دختر و ازدواج مجدد، استرداد جهیزیه، نفقه برای فرزند و زوجه، ترک انفاق و تهیه مسکن می‌تواند از همسر خود مطالباتی داشته باشد.
  • از دیگر مواردی که می توان از وکیل خانواده متخصص در آن استفاده کرد تا به یک نتیجه مطلوب رسید، دعوی اجرا گذاشتن مهریه می باشد.
  • در این دوران دختر و پسر باهمدیگر آشنامیشوند ولی زن و شوهر محسوب نمی شوند .
  • زمانی‌ که زوجه، به هر دلیلی اجرت‌المثل دریافت نکند، مستحق دریافت نحله می‌شود.
  • داوری و مشاوره – مددکاری – مرکز حمایت از حقوق زنان و کودکان می باشد.
به‌هرحال گاهی طرفین از این دیدار جلوگیری می‌کنند که از این طریق امکان پیگیری در چنین پرونده‌هایی وجود دارد. وکیل خانواده به شما کمک می‌کند که نخست ثابت کنید که از دیدار با فرزند جلوگیری شده و پس از آن دادخواست و اظهارنامه تنظیم می‌شود. در این مرحله امکان مطالعه پرونده به‌صورت دورکار و غیرحضوری برای وکیل وجود دارد.

بسیاری از مادران پس از ۷ سالگی فرزندشان، به دلیل عدم صلاحیت پدر تلاش دارند که بتوانند از طریق یک وکیل خوب، حضانت فرزند را به دست آورند. بنابراین، وکیل با تجربه در این حوزه با بررسی مدارک و نیز میزان احتمال برد در پرونده ورود می‌کند. وکالت آنلاین جامع ترین وب سایت اطلاع رسانی حقوقی کشور می باشد که با عضویت ده ها هزاروکیل دادگستری در سراسر ایران خدمات حقوقی به متقاضیان ارائه می نماید.

بالاخره مهریه حقی است که بر گردن شوهر بوده و باید به همسر خودپرداخت کند. به‌طورکلی اساس و کار این‌گونه است که زوجه برای دریافت مهریه باید به سازمان ثبت‌اسناد کشوری مراجعه و نخست استعلام از دارایی‌هایی همسر دریافت می‌شود. اما به طور مثال در شرایطی که همسر حضور نداشته و یا این که متواری باشد.

طلاق روانی، موقعیتی است که از طریق آن فرد پیوندهای وابستگی عاطفی به همسرش را قطع کند و به تنها زیستن تن دردهد. 1- اختلاف جنس 2- اراده و وجود اراده نه اشتباه و نه اکراه 3- در ایجاب و قبول هم به اصالت و هم به نیابت، هر دو جایز است. 4- اهلیت داشتن عاقد در بلوغ و عقل و قصد و رشد 5- لزوم توالی عرفی ایجاب و قبول 6- صحت انعقاد با اشاره برای فرد لال 7- لزوم تعیین و تمایز زن و شوهر 8- شرط خیار برای فسخ نکاح و مهر. 9- عدم تعلیق در ازدواج و باطل بودن عقد مطلق 10- ثبت ازدواج 11- شروط صحیح ضمن عقد در ازدواج 12- اهلیت داشتن برای ازدواج اعمّ از سن برای ازدواج، ولایت در ازدواج، اجازه پدر یا جد پدری در ازدواج باکره و در نهایت اجازه دولت برای ازدواج با بیگانگان. مبلغ نفقه فرزند با توجه به استطاعت مالی پدر و نیازهای فرزند متغیر می باشد و میزان ثابتی ندارد و معمولا از 700 الی 1200 در نظر گرفته می شود. هزینه وکیل خانواده یا حق الوکاله وکیل خانواده درهر پرونده به صورت موردی وبا توجه به شرایط طرفین و حساسیت پرونده در نظر گرفته می شود.