هر آنچه که از کانال آبرو بتنی کــالورت باید بدانید کانال بتنی پیش ساخته

با توجه به اینکه کارکرد اصلی تلویزیون در منازل تماشای محتواست، این دستگاه طوری طراحی شده که کاربران با کمترین زحمت بتوانند محتوای مورد نظرشان را تماشا کنند. پلنیوم باکس یک محصول سفارشی بوده که بر اساس نیازهای شما ساخته می شود. طراحی پلنیوم باکس کاری تخصصی و نیازمند مهارت و شناخت نیازهای مشتری است. برای طراحی پلنیوم باکس می بایست شرایط مشتری در نظر گرفته شده و از مواد اولیه مناسب استفاده داشت. پلنیوم باکس بسته به سفارش مشتری در انواع و مشخصات گوناگون طراحی می شود و نیاز به دانستن شرایط مشتری برای محاسبه پلنیوم باکس است. مهم ترین کاری که پلنیوم باکس انجام می دهد پخش یکپارچه و یکسان هوا در طول مسیر پیش رو است.

با این حال در نظر داشته باشید به صورت کلی نصب آن کار بسیار سختی نیست. پلنیوم باکس گالوانیزه در حمل و نقل یا در اثر عواملی محیطی دچار مشکل نخواهد شد و ضخامتی بسیار بالا داشته که موجب می شود محصول کارایی خوبی از خود نشان دهد. نام دیگر آن جعبه هوا است که برای دریچه هوا استفاده میشود و متناسب با ابعاد کانال و دریچه هوا ساخته میشود و برای فن کویل و دریچه خطی اسلوت و داکت اسپلیت و … محاسبه و طراحی میشود. پلنیوم باکس جعبه هوا چیست ؟مشخصه های دیگری چون ضخامت و طول و عرض نیز در ساخت پلانیوم باکس اهمیت دارند. پلنیوم باکس از ورق های گالوانیزه شده با مشخصه های مختلف تولید می شود.

جعبه پلنیوم منجر به تعادل در فشار هوا شده و پخش هوا را کاملا تدریجی و مناسب انجام می دهد. در ادامه این مطلب با طراحی پلنیوم باکس و مزایای استفاده از آن آشنا خواهیم شد. با آپارتمانی شدن ساختمان‌ها شاهد حذف پنجره‌ها و استفاده از نورگیرهای یکپارچه در قسمت‌های مختلف ساختمان خواهید بود.

  • به‌منظور هوادهی یکنواخت به دریچه‌های با طول بلند مانند دریچه‌های خطی و اسلات با کاربرد دکوراتیو از پلنیوم باکس استفاده می‌شود.
  • پلنیوم باکس ها دارای دو نوع گالوانیزه شده و پیش عایق هستند که هر کدام دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشند.
  • ما با بهره گیری از کارشناسان حرفه ای و با تجربه بهترین نمونه از پلنیوم باکس ها را در اختیار شما قرار می دهیم.
  • کناره های فن فیلتر باکس هم به شکل کرو ساخته شده تا از تجمع هر مدل پارتیکل جلوگیری کند.
  • نت‌باکس پرایم، اندروید باکسی است که به هر تلویزونی متصل می‌شود تا از آن یک دستگاه هوشمند بسازد.
  • فیلتر باکس ها شامل یک بدنه ی اصلی از جنس ورقه های گالوانیزه و رنگ پودری استاتیک هستند.

ضخامت جداره ها در حدود 5/0 میلیمتر است و رنگی پودری از نوع الکترو استاتیک پوشیده شده اند. باکس پلنیوم را می توانید متناسب با نیاز خود در محیط مورد نظر در جنس های مختلفی نظیر گالوانیزه و یا آلومینیومی تهیه کنید. عمدتاً جهت مرتبط ساختنِ لاینِ اصلیِ کانال هوا در سقف کاذب و پلنیوم باکس، از انواعِ کانال خرطومی(فلکسیبل) استفاده می شود که بوسیله ی بست و چسبِ هوابندی از هر دو سو هوابندی می شود. اگر به دنبال فروش پلنیوم باکس هستید، باید در نظر داشته باشید قیمت پلنیوم باکس به عواملی همچون مواد اولیه، ابعاد و ضخامت آن بستگی دارد. همچنین برای محاسبه جعبه تهویه هوا می بایست ضخامت و ابعاد طولی و عرضی محصول در نظر گرفته شود تا یک محصول با نهایت کیفیت در کارایی به مشتری ارائه گردد. نصب این محصول کاری تخصصی بوده و بهتر است نصب آن توسط افراد ماهر صورت گیرد.

این کد تخفیف برای سفارش بالای 5 میلیون تومان معتبر است

این نوع به علت فلز آلومینوم گالوانیزه شده، بسیار بادوام بوده و برای محیط های مختلف پاسخگویی مناسبی دارد. به همین دلیل اگر به دنبال عنصرهایی هستید که موجبات زیبا شدن هر چه بیشتر دکوراسیون منزل یا محل کار شما را فراهم می کنند، مطمئنا پلانیوم باکس یکی از آن موارد است.

کانال تلگرام جعبه

بر اساس مدل، اندازه، تعداد ورودی لوله خرطومی و تعداد خروجی دریچه قیمت تمام شده پلنیوم باکس با یکدیگر متفاوت است. قیمت لحظه‌ای و به‌روز آلیاژ مصرفی در ساخت پلنیوم باکس نیز بسیار تاثیرگذار است. نکته مهم در کاهش قیمت خرید پلنیوم باکس، تهیه مستقیم آن از مراکز ساخت آن است. شرکت صنعتی تهویه نظری با دارا بودن پرسنل متعهد، آموزش دیده و سابقه کاری بالا یکی از بهترین مراکز فروش جعبه توزیع هوا است. باکس توزیع هوا در دو آلیاژ گالوانیزه و آلومینیوم بر اساس نیاز و سفارش مشتری به قطر 0.5 میلی‌متر ساخته خواهد شد.

هر آنچه که از کانال آبرو بتنی کــالورت باید بدانید کانال بتنی پیش ساخته تجربه چندین ساله این شرکت در تولید این محصولات باعث شده است که کلیه نیازهای اساسی خریداران در فرآیند طراحی و تولید مورد پلنیوم باکس کانال توجه قرار گیرد. از همین‌رو این تجربه با اِتکا به دانش فنی سبب شده است که بکتربتن قادر به تولید انواع قطعات و محصولات پیش‌ساخته بتنی طبق سفارش مشتریان خود باشد. شرکت مهندسی بکتربتن تولیدکننده انواع قطعات پیش‌ساخته بتنی است که محصولات پیش‌ساخته بتنی خود را با نام بکتربتن عرضه می‌نماید.