لوله فلکسی مشخصات، قیمت و خرید لوله فلکسی

در محیط هایی مانند پتروشیمی ها و یا کارخانه های تولیدی صنعتی کاربرد بسیار زیادی دارد. عایق های موجود در جداره این نوع از لوله ها می توانند در برابر حریق و یا بخارهای موجود در محیط ها مقاومت ایجاد کنند. عایقی که بر روی قسمت بیرونی این لوله ها قرار دارد در برابر انواع فشار و حرارت مقاومت ایجاد می کند. کاربر گرامی به دلیل تغییرات ارز ، قیمت کالاها در سایت بروز نمی باشد.جهت موجودی کالا و قیمت کالا با شرکت تماس بگیرید. ۳- قابلیتِ فشردگی خوبِ در این محصول باعث شده تا بیشترین طولی که ممکن است در یک بسته بندی برای محصولاتی از این قبیل اختصاص داد امکانپدیر گردد. همچنین خرید اینترنتی که این سایت برای مشتریان خود قرار داده است را می‌توان به عنوان یک راهکار برای کاهش قیمت‌ها، حذف واسطه‌ها و رفع قیمت‌ها کاذب دانست.

خرید لوله فلکسی روکش دار رهاورد

لوله‌های رابط میان پمپ‌های آب و بخش‌های زراعی، استفاده در ماشین آلات جمع‌آوری محصولات کشاورزی بخشی از مصارف معمول این لوله است. همچنین با توجه به ایجاد پوششی خاص در موتور خودرو موجب حفاظت از قسمت‌های حساس در برابر اسید و روغن مخرب خواهد شد. مهم‌ترین استفاده‌های لوله فلکسی در صنعت تهویه هوا به‌عنوان رابط میان مبدا انتقال هوا به قسمت‌های داخلی ساختمان است. در حالت کلی کیفیت ساخت لوله فلکسی مدل روکشدار را در نظر بگیرید تا بتوانید مدت زمان زیادی از آن‎ها استفاده کنید. اگر اطلاعات کافی راجع به این مدل لوله‌های فلکسی داشته باشید، می‌توانید که بهترین مورد را با مناسب‌ترین قیمت تهیه و خریداری کنید.

لوله فلکسیبل PG28

گستره دمای کاریِ لوله فلکسیبل صداگیری برزنتی بینِ ۱۰- تا ۶۰+ درجه سانتیگراد می باشد. لوله فلکسیبل صداگیر ی برزنتی نیز مثل تمامِ محصولاتِ مشابهِ این محصول دارای انعطاف پذیریِ بالا با وزنِ سبک می باشد. به لحاظِ مقاومت در برابرِ انواعِ ارتعاشات و اصواتِ مزاحم می توان گفت لوله فلکسیبل صداگیر ی برزنتی دارای نقش عایق صوتیِ قابل قبولی در تبادلِات صوتی می باشد. لوله فلکسیبل صداگیر ی برزنتی نیز مثل انواعِ دیگرِ لوله فلکسیبل صداگیر، به خاطرِ مشخصاتی چون وزن سبک و قدرت انعطاف پذیریِ بالا، به نصاب این امکان را می دهد تا به سهل الوصول ترین حالت عملیات نصب و اجرای لوله خرطومی برزنتی را انجام و پایان برساند. با توجه به مقاومتِ بالای لوله فلکسیبل صداگیر ی برزنتی در برابرِ گازها و آلاینده های سمی و غیرسمی و دیگر آلاینده های کارگاهی و صنعتی، استفاده از این محصول در مکش و اگزاست(تخلیه) هوای محیط کارگاه ها، کارخانجات ،سوله ها،انبارها و…بطور روزافزون ، متداول شده است. به این ترتیب می توان گفت از لوله فلکسیبل صداگیر ی برزنتی،جهت انتقالِ بخارات اسیدی و گازهای خورنده استفاده نمود.

جنس این سه راهِ لوله فلکسیبل صداگیر از ورق گالوانیزه بوده و با ضخامت های گوناگون ساخته می شود.طبیعتاً هرچه قطر لوله فلکسیبل صداگیر بیشتر باشد، ضخامت ورقِ این سه راهِ لوله فلکسیبل صداگیر نیز به همان نسبت افزایش می یابد. با توجه به اینکه سه راه نوددرجه غیرهمقطرِ لوله فلکسیبل صداگیر از دو قطعه که به همدیگر می چسبند تشکیل شده،لذا طراحی،برش و مونتاژ دقیقِ این دو قطعه از مراحل اولیه تا انتها باید به دقت انجام گیرد تا این سه راه لوله فلکسیبل صداگیر از هیچ نقطه ای دچار منفذ و نشتی نگردد و راندمان لوله فلکسیبل صداگیر ی مکش و دمش افت نیابد. با توجه به اینکه قطر داخلیِ لوله فلکسیبل صداگیر در هر مقطعی دارای میزان مشخصی می باشد،لذا قطر دهانه های این سه راهِ لوله فلکسیبل صداگیر را به میزان نیم سانت کمتر از قطر داخلِ خودِ لوله فلکسیبل صداگیر در نظر می گیرند تا دهانه های سه راهِ لوله خرطومی به راحتی در ساختارِ داخلیِ لوله فلکسیبل صداگیر فرورفته و عملیات نصب به راحتی امکانپذیر شود. جهت استحکام هر یک از دهانه های لوله فلکسیبل صداگیر باید در فاصله سه تا پنج سانتی از هر یک از دهانه های سه راهِ لوله فلکسیبل صداگیر یک برجستگی به نام رُخ با دستگاه مخصوص ایجاد نمود تا هم ساختارِ گردِ سه راه لوله فلکسیبل صداگیر بطور کامل گِرد شود و هم هر یک از دهانه های سه راه لوله فلکسیبل صداگیر مستحکم تر گردد. پس از عملیات تداخل دهانه های سه راهِ لوله فلکسیبل صداگیر در داخلِ ساختارِ درونیِ لوله فلکسیبل صداگیر ،این نقطه ی اتصال باید بوسیله ی بست هوابندی محکم و تثبیت گردد.

درواقع این مجرا لوله‌های بادوام و انواع دیگر محفظه‌های سیم کشی را شامل می‌شود، که برای محافظت از هادی‌های سیم کشی الکتریکی، استفاده می‌گردد. که درواقع با استفاده از این دسته محافظ‌ها، کابل‌های الکتریکی آسیب نخواهند دید. سایز بهترین برندها مثل رهوردخراسان ، طوس متریک PG و اینچی محاسبه می شوند. بنابراین قطر فلکسیبل های مخصوص 9 ، 13/5 ، 16 ، 21 ، 25 ، 29 ، 36 ، 42 ، 48 ، 52 ، 63 ، 75 و نمره 100 می باشد. بنابراین هر چقدر تعداد کابل های برق بیشتر باشد سایز فلکسی بل ها بزرگ تر طراحی می شود. به طور کلی سایز و اندازه های لوله برق متناسب با تعداد و مقطع سیم ها و کابل هایی که در تاسیسات برقی مورد استفاده قرار می گیرد، تعیین می شود.

بطور روزافزون ، متداول شده است.از لوله فلکسیبل صداگیر فویلی الومینیومی بیشتر برای تهویه مکان های مسکونی و تجاری استفاده می گردد. با توجه به نیاز روزافزون به استفاده از انواع کانال هوا جهت هوارسانی، تولید و عرضه انواعِ لوله فلکسیبل صداگیر ( کانال فلکسیبل )بعنوانِ جایگزینی برای نمونه های سنتیِ کانالهای هوا، امری اجتناب ناپذیر می نمود. لذا شرکت تهویه فراز با درکِ این موضوع، در هشت سال اخیر اقدام به گسترش دامنه تحقیقاتِ خود در رابطه با ساخت و عرضه انواع لوله فلکسیبل صداگیر نموده است و در زمانِ کوتاهی پس از گذار از مرحله طراحی، به مرحله تولید و عرضه نمونه های مختلفی از لوله فلکسیبل صداگیر رسیده است. لوله فلکسیبل صداگیر با توجه به انعطاف پذیریِ بالا و همچنین حالت ارتجاعی که دارد، امکانِ گسترده ای را در کاربردِ این محصول در مراحلِ هوا رسانی به پروژه های مسکونی،تجاری،صنعتی،معدنی و بیمارستانی از جمله اتاق های تمیز( کلینروم ها) و… ایجاد کرده است.

  • نصب لوله فلکسی بسته به محل استفاده در دو حالت داخل دیوار و بر روی دیوار امکان‌پذیر است.
  • لوله فلکسیبل با عایق پلی استر برای ساختمان‌های مسکونی، تجاری و صنعتی ساخته شده در مناطق با رطوبت بالا بسیار مناسب است.
  • این محافظ به شکل کانال ادامه‌‌دار، منعطف و با سطح مقطع گرد توانایی پوشش اضافی برای انواع سیم و هادی را دارد.
۳- لوله فلکسیبل صداگیر pvc شفاف در برابرِ اثراتِ شیمیاییِ واکنشها مقاوم می باشد. برای نصب آن ها در ارتفاعات سازه روند سخت و پیچیده ای در پیش نخواهید داشت. همانطور که گفته شد وزن پایین آنها یکی از عواملی است که باعث می شود تا شما از اتصالات سازه ای ضعیف تری برای نگه داشتن این لوله ها در سازه استفاده کنید. بعد از ساخت و تولید نهایی غالباً لوله فلکسی برق به صورت رول شده یا همان کلاف لوله ای در خواهند آمد. استفاده از این لوله‌ها، معمولا در مکان‌هایی که در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار ندارند و داخل تابلو برق رایج است. مقاومت دمایی این محصولات، از منفی ۱۰ درجه تا مثبت ۸۰ درجه‌ی سانتی‌گراد است.

مقاومت در برابر رطوبت و خوردگی از مزایای لوله فلکسیبل صداگیر فویلی آلومینیومی محسوب می شود که باعث جلوگیری از هرگونه نفوذِ نم و یا الاینده های اسیدی از لوله فلکسیبل صداگیر به بیرون و یا بالعکس می شود‌. مقاومت در برابر گسترش شعله را به مزایای لوله فلکسیبل صداگیر فویلی آلومینیومی باید بیفزاییم.این خصوصیتِ لوله فلکسیبل صداگیر باعث کاربرد گسترده این محصول درمکشِ هوای داخل هودهای صنعتی گردیده خرید لوله فلکسی است. بسته بندی و قابلیتِ فشردگی بالا و حمل آسانِ بسته های لوله فلکسیبل صداگیر فویلی آلومینیومی از دیگر مزایای این محصول به شمار می آید. آخرین و مهمترین ویژگیِ لوله فلکسیبل صداگیر فویلی آلومینیومی قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودنِ ان برای کاربردِ ان در فضاهای سربسته برای انواع سیستمهای تهویه مطبوع می باشد.

لوله فلکسی مشخصات، قیمت و خرید لوله فلکسی لوله‌‌های فلکسیبل روکشدار انواع مختلفی دارند که یکی دیگر از آن‌ها لوله خرطومی نسوزمی‌باشد. استفاده از این لوله‌ها، می‌تواند خیال شما را بابت امنیت کابل‌های ساختمان راحت کند. اکثر لوله‌های فلکسی در متراژ 10 متری تولیده شده و برای فواصل بیش از این متراژ باید از دو یا چند لوله خرطومی استفاده کنید.

بست لوله فلکسی روکش دار سایز 32 مناسب برای لوله فلکسی 29

این برزنت‌ها از مواد ضد اشعه آفتاب تشکیل شده‌اند که این امر سبب استفاده از لوله‌های خرطومی برزنتی در فضاهای باز می‌شود. UV بودن این نوع لوله‌ها باعث می‌شود تا هیچ نوع پوسیدگی در برابر آفتاب در آن‌ها به وجود نیاید. یکی دیگر از کاربرد‌های دیگر این نوع لوله‌ها مناسب بودن آن‌ها جهت تهویه مطبوع در پروژه‌های مسکونی، تجاری و اداری و غیره است.