فواید دستگاه بخور گرم چیست؟ معرفی بهترین مدلهای بخور گرم

همچنین در صورت ابتلا به بیماری‌های تنفسی مانند آسم یا التهاب مجاری تنفسی، انتخاب دستگاه بخور مناسب، امر مهمی محسوب می‌شود. اگر نمونه‌های پر سروصدا شما را اذیت می‌کنند یا در خانه بیماری دارید که به بیماری‌های تنفسی مانند آسم مبتلا هستند؛ حتماً هنگام خرید دستگاه بخور و رطوبت ساز به ویژگی‌های دستگاه توجه کنید. گاهی ممکن‌است قابلیت‌های خاصی برای بیماری تنفسی نامناسب باشد.

دستگاه بخور گرم مدل تبخیری از انرژی برق برای انجام کار خود؛ یعنی تبخیر نمودن آب درونی اش استفاده می کند. یکی از نکات قابل توجه در دستگاه های بخور گرم، ظرفیت دستگاه می باشد. در هر دستگاه یک گالن رطوبت وجود دارد که آب مورد نیاز دستگاه درون آن ریخته می شود.

دستگاه بخور سرد و گرم امپریال AH517

آسم یک بیماری تنفسی شایع در جهان است که افراد زیادی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. یکی از مهمترین مزایای استفاده از دستگاه بخور سرد، کمک به کاهش علائم آسم است. افرادی که از مشکلات تنفسی مانند آسم رنج می‌برند، باید همواره هوای مرطوب تنفس کنند. افزودن رطوبت به هوای یک خانه یا اتاق مفید بوده اما رطوبت بیش از اندازه می‌تواند باعث بروز مشکلاتی برای سلامتی بدن انسان شود. سطح رطوبت بالا می‌تواند مشکلات تنفسی را بدتر کرده و رطوبت ناخوشایند و نامطلوبی را در هوا ایجاد کند. کارشناسان توصیه می‌کنند رطوبت یک مکان مانند خانه باید بین 30 تا 50 درصد باقی بماند.

دستگاه بخور یکی از تجهیزات پیشرفته‌ای است که رطوبت فضای اطراف را تأمین می‌کند. بسیاری از عوارضی که به آن دچار می‌شویم، مانند خشکی بینی، گلو و پوست به دلیل خشک بودن هوا اتفاق می‌افتد. همچنین علائم سرماخوردگی و آنفولانزا نیز با خشکی هوا در ارتباط است.

این مواد مضر نیستند اما می‌توانند برای افرادی که به آسم مبتلا هستند، مشکل ایجاد کنند. برای پیشگیری از این موضوع شما می‌توانید از آب تصفیه شده یا آب مقطر برای دستگاه رطوبت ساز استفاده کنید. قیمت دستگاه بخور و رطوبت ساز بستگی زیادی به قابلیت‌های آن دارد.

از آنجا که رطوبت ساز خنک با بیرون کشیدن هوای خنک، گاهی اوقات توسط یک فن کار می کند، می تواند اتاق را خنک کند. این باعث گرم شدن اتاق می شود و آن را به گزینه ای بهتر برای محیط های سرد تبدیل وبسایت اصیل بخرید می کند. اگرچه هر دو اتاق را مرطوب می کنند ، اما بین رطوبت ساز غبار سرد و گرم تفاوت وجود دارد. هرکدام از آنها راه های مختلفی برای ورود رطوبت به هوا دارند. رطوبت ساز غبار گرم قبل از اینکه آب را به هوا منتقل کند ، گرم می کند. آن را با یک فن یا ارتعاشات اولتراسونیک به بیرون هدایت می کند.

کاهش اثرات بیماری‌های تنفسی و ریوی

فواید دستگاه بخور گرم چیست؟ معرفی بهترین مدلهای بخور گرم

قطرات آب ایجاد شده از این طریق به محیط اطراف وارد می‌شوند. این علائم زمانی بروز می‌کنند که محیط اطراف شما دارای رطوبت کافی نیست. در فصل زمستان این علائم را ممکن است بیشتر از هر فصل دیگری مشاهده کنید.

  • افزایش جریان خون که در طول بخار آب صورت می‌گیرد، تولید کلاژن و الاستین را افزایش می‌دهد.
  • اگر وسیله آشپزخانه خاصی است که به دنبال آن هستید، لطفاً با شماره های ما در بخش پشتیبانی تماس بگیرید.
  • هدف این شرکت تولید ، تولید و توزیع لوازم خانگی باکیفیت در داخل کشور و صادرات به کشورهای آسیایی و اروپایی است.
  • به عنوان مثال فلز “سدیم” را در نظر بگیرید، این فلز جزء عناصر سبک محسوب می شود و در نمونه های آب شهری نیز به مقدار زیاد موجود است.
هر ۳ روز یک بار دستگاه را از برق بکشید و املاح و جرم آب را پاک کنید. اگر دستگاه فیلتر دارد، هرچند وقت یک بار، فیلتر آن را عوض کنید. وقتی می خواهید دستگاه را برای مدتی کنار بگذارید، آب آن را خالی و دستگاه را تمیز کنید.