طراحی ویلا شمال

قرار داد همکاری در زمینه طراحی ویلا که میان ما و شما منعقد می شود شامل بخش های زیادی است که به قرار زیر می باشد. سپس با طراح و مشاوران متبحر در این زمینه مشورت کنید و از تجربه آنها در این امر استفاده کنید. در مطالب بالا نکات بسیار مفیدی در زمینه طراحی نمای داخلی ویلای ساده و بزرگ دیده شدن داخل ساختمان ویلا توضیح داده شد. در این مقاله ترفند های طراحی نمای داخلی ویلای ساده برای بزرگتر به نظر رسیدن آن به شما آموزش خواهیم داد. قرار دادن پنجره های بزرگ باید از اولویت های طراحی ویلاهای کوچک باشد. آینههای میتوانند در قسمتهایی که فضا کوچکتر است قرار بگیرند تا فضا بزرگتر دیده شود. سبدهای حصیری میتوانند همنشینی خاصی با مبلمان داشتهباشند و حسی نوستالژیک نیز القا کنند. وقتی واژه طراحی ویلا به ذهن افراد خطور می کند، بی شک تصویری از خانه ای رویایی، بدور از شلوغی و با کیفیت و امکانات ویژه و طراحی منحصر به فرد شکل می گیرد.

خوشبختانه در اننتخاب کفپوش محدودیتی ندارید و چوب، هر نوع سنگ و کاشی که با قالیچه و فرش همراه می باشند می تواند از گزینه های مورد نظر شما باشد. سنگ نما باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا بتواند در برابر عوامل جوی، (آفتاب، باران، یخبندان و آب ) و آلاینده ها دوام بیاورد. در معماری داخلی ویلا تمامی قسمت های این مجموعه سعی شده است تا از تمام المان های استفاده شده در طراحی نمای ساختمان استفاده شود. از دیگر مشخصه های معماری مدرن، پنجره های بزرگ است. برای دیزاین داخلی ویلا بهتر است قبل از هر چیز ابتدا دکوراسیون مورد نظر خود را انتخاب نمایید و بعد از تهیه وسایل مورد نیاز به دیزاین دکوراسیون قسمت های مختلف بپردازید.

در سبکهای مدرن توجه چندانی به تقارن نمیشود اما تلاش میکنند نتیجه نهایی بسیار منسجم و منظم باشد. طراحی ویلایی لوکس که نه تنها یادآور معماری یونان و روم باستان استاما همچنین دارای ویژگی های مهم معماری خوب است – دوام، کاربرد و زیبایی.فضای داخلی آن دارای همان اصل هماهنگی، تقارن و تناسب است که نشانه ای از ظرافت جاودانه، کیفیت استثنایی و بهترین طراحی خانه لوکس است. یکی از نکات حائز اهمیت برای ساخت ویلای ایدهآل در شمال، محوطهسازی خوب است؛ لذا باید اطلاعات جامع و کاملی از فضای محوطه داشته باشیم.

و چه بهتر از اینکه در این ویلای لوکس و جذاب چای یا قهوه صرف نمایید. خانه های ویلایی چه کوچک و چه بزرگ، چه لاکچری و چه لوکس، چه یک طبقه و چه دوبلکس، در صورتی جذابیت دارند که دکوراسیون خاص و دلنشینی داشته باشند. در حداقل پایان طیف الزامات، یک ویلای لوکس باید یک استخر شنا، در کارکنان خانه، یک منطقه غذاخوری کاملاً بزرگ، یک فضای غذاخوری کاملاً مجهز، یک آشپزخانه کاملاً مجهز و یک آشپزخانه مدرن باشد. ویلا تریبلکس به ویلایی گفته میشود که در سه طبقه طراحی شده و طبقات توسط یک پله میانه یا کناره ساختمان با هم ارتباط میگیرند. طراحی داخلی ویلا بافـت مشخصـه ای از یک شیء اسـت که با لمس کـردن یا دیدن به چشـم میآید. آب و هوای شمال کشور به قدری زیبا است که همه آرزوی داشتن یک ویلا در این خطه را داریم.

به کارگیری گل و گیاهان خوشبو نیز ایده جالبی است؛ چراکه محیط ویلای شما همیشه دلانگیز و خوشعطر خواهد بود. با توجه به مطالب بیان شده برای دکوراسیون داخلی ویلا در شمال، باید هارمونی متناسبی بین ایده های مختلف وجود داشته باشد. امروزه نیز به دلیل اینکه سبکی منظم است و بینظمی و شلوغکاری در آن وجود ندارد طرفداران خاص خود را دارد. دیگر محاسن سقف شینگل، سبک بودن، نصب آسان و سریع، دارای گواهی نامه فنی از استانداردهای اروپا، سازگاری با انواع آب و هوا و تغییرات دما، بدون مواد آلاینده و آزبست، داشتن رنگ ثابت به دلیل استفاده از رنگ دانههای سیلیس و مواد رنگی معدنی است. در ویلاهایی که مدرن شناخته میشوند از متریال متفاوتی به نسبت نوع کلاسیک استفاده میشود، در سبکهای مدرن سه متریال چوب، سنگ و شیشه بسیار محبوبند، اگر ویلاهایی را مشاهده کردید که با تمرکز بر چنین مصالحی احداث شده بودند میتوانید نتیجه بگیرید که با سبکی مدرن روبرو هستید.

لذت وصف نشدنی حضور در یک ویلا شیک و راحت، در باغی سرسبز، تجربه بی نظیری است. از اینرو ادغام این دو مورد برای ایجاد یک فضای داخلی مناسب نتیجهای مطلوب در پی خواهد داشت. حیاط دلباز و دلنشین باعث می شود در هوای مطلوب از فضای داخل خانه دست بکشیم و به حیاط پناه ببریم و چند ساعتی را در فضای صمیمی حیاط سپری کنیم. وجود روستاها و ییلاق ها شما را در کمتر از چند دقیقه به ساحلی آرام و امن منتهی می کند که فوق العاده است؛ و چه چیزی زیباتر و آرامش بخش تر از زندگی در نزدیکی ساحل و جنگل است. مصالح و سنگ فرش هایی با رنگ روشن تر، حیاط را بزرگ تر نشان می دهند.

یعنی اگر در خانهای کوچک مقیاس زندگی میکنید، با استفاده از معجزه آینه میتوانید به فضا عمق و گستردگی ببخشید و آن را بزرگتر از اندازه معمول نشان دهید. ویلای دوبلکس به ویلایی دو طبقه می گویند که یک واحد به حساب بیاید یعنی ارتباط بین طبقات از درون فضای داخلی ویلا تامین شده باشد چرا که ما ویلاهای دو یا چند طبقه بسیاری داریم که با پلکانی که از محوطه ویلا تعبیه شده ورودی آنها مجزاست و هر طبقه واحد مخصوص به خود محسوب میشود و یا ویلای فلت که به آن ویلای یک طبقه نیز گفته میشود اما در طراحی ویلای دوبلکس این ارتباط از طریق پلکان یا آسانسور از داخل پلان ویلا به طبقه بالا ایجاد شده و ساختمان ویلا را به دو بخش خصوص و عمومی تقسیم بندی می کند البته بعضا به این سبک از ویلا که دارای سه طبقه باشد ویلای تریبلکس هم گفته می شود که مورد بحث ما در این مطلب نیست در ادامه جزئیات و مشخصات هر یک از این بخش ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

دیزاین داخلی این خانه که سبک خاص معماری آن و اتاقهای چرخانش در جهان معماری مطرح شد، نیز به سبک مینیمال یعنی نهایت مدرن بودن و سادگی انجام شده است. از دیگر نمونه های طراحی ویلا حرفه ای و کاملا تخصصی، معماری و طراحی ویلا در اقلیم های معتدل و مرطوب است. مشاوره ; گروه ما جهت طراحی و ساخت آماده مشاوره به شما عزیزان در خصوص نوع ویلا ، سبک طراحی ، امکان سنجی ها و سایر مسائل فنی و هنری میباشد.

دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس

امروزه نمای داخلی و دکوراسیون داخلی ویلاها در شمال از اهمیت زیادی برخوردار شده است و اغلب کسانی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند، به دنبال ویلایی با نمای داخلی شیک هستند. معمولا در طراحی سبک مدرن از رنگ های بژ ، خاکستری ،روشن ، کرم ، سفید و از همین خانواده رنگ ها استفاده می شود .این ویلاها از نمای بیرون بسیار چشم گیر و شیک هستند ،و فضای لوکسی را برای ساکنین تداعی میکنند . بنابراین این امر در دکوراسیون داخلی و نما کاملا باید به چشم بیاید. همه موارد و جزئیات موجود از مصالح مورد استفاده در کف و سقف فضای نشیمن، سرویس بهداشتی و دیوارها گرفته و رنگها و نورپردازی قسمتهای مختلف ساختمان نقش مهمی در تعیین سبک به کار گرفته شده در طراحی دکوراسیون داخلی ویلا دارند. با این حال، کار یک ویلا فقط به نمای بیرونی ختم نمی شود. خانه ویلایی فوق دارای یک حمام با مساحت قابل قبول است و از سبک کلاسیک در طراحی داخلی استفاده کرده است .

لوسترهای آویز یا دیواری با همین رویکرد در تناسب با ابعاد فضا، نیازهای روشنایی و دیگر مبلمان انتخاب می شوند. با برنامهریزی صحیح و استفاده اصولی از وسایلی که قرار است در فضا چیده شود میتوانید موفقیت چشمگیری را تجربه کنید. این قرارداد می تواند تحت قرار داد مدیریت پیمان و یا خارج از آن و به صورت شرایطی باشد. آرامش مطلقی که در سفر برایتان بوجود می آید، شاید در کمتر جایی به آن بربخورید. نباید به نمای ویلا و هماهنگی و تناسب پنجرهها بیتوجه بود.

طراحی داخلی ویلا شمال

به همین خاطر در طراحی ویلا چلک تراس ها و فضا های استراحت و دور همی در بخش شمالی قرار گرفت تا ضمن داشتن دید مناسب به دریا محلی جهت ایجاد کوران هوا نیز باشد. به همین جهت قبل از آغاز طراحی ویلا مدرن باید همه ی نیاز های ساکنین را به صورت کلی و جزیی مشخص نمود. مثلاً در فضایی مثل نشیمن ویلا که نیاز به نور فراوان دارد و جود پنجرهها و بازشوهای بزرگ توجیهپذیر است. طراحی داخلی ویلاهای کلاسیک که با استفاده از سنگهای زیبا، دیوارهایی با ارتفاع بلند، ستونهای بلند، پنجرههای متقارن، مبلمان با شکوه و استیل، اشیاء تزیینی از جمله، آینههای قدی، کاغذ دیواری، مجسمهها همچنین استفاده از رنگهای روشن مثل سفید، کرم در ویلای کلاسیک نشان داده میشود.

طراحی داخلی ویلا

تجمل و اشرافیت بهواسطه عناصر و المانهای تزئینی در ترکیب با فضاسازیها نمود مییابد. خوب است که تناسب آنها با سایبان، سقف، سازه افقی یا عموی، تناسب با مصالح، رنگ و عناصر تزئینی و … در طراحی نمای داخلی ویلای ساده تعادل به معنی توازن بین اجزا و عناصر مختلف در فضا می باشد. ویلاهای ساده و کوچک به دلیل اینکه فضای کمی دارند تا روی آن ها مانور داد، باید به نکات کوچک و مهمی اهمیت داد تا فضای آن را جذاب و زیبا کرد. چیدمان اصلی فرمها و فضاها بسیار ساده است: یک مکعب کم ارتفاع و تقریباً مربعی شکل در پلان، که دارای پنجرههای طولانی در چهار سمت خود بوده و توسط دو پیلوت از روی زمین بالا آمدهاست. به دلیل بارش برف و باران تراس ها سقف دار، متعدد اما به عرض کم طراحی میشوند. دیوار ها به دلیل ارتفاع زیادی که دارند خیلی به چشم می طراحی داخلی ویلا آیند.

طراحی داخلی ویلا کلاسیک حصیر را میتوان روی دیوارها، در بافت سبدها، دکوراتیوها، در سقف و حتی کف ویلاهای شمال استفاده کرد. در پلان ، محوطه سازی ویلا و نمای ویلا طرحهای مختلفی را میتوان به کاربرد. اما برای ویلاهای کلاسیک این امر به سهولت قابل انجام است و میتوان ویلاهای کلاسیک را به نورهای جذاب مزین کرد و از نورهای افقی و عمودی استفاده کرد. استفاده ار گیاهان به شکل افقی و قائم در کنار یکدیگر و به صورت ترکیبی، نمایی زیبا و جذاب به ویلای شما میبخشد. از این رو استفاده از چوب دکوراسیون ویلا در شمال را جذاب و خیره کننده می کند. این کمک می کند که دیوار جان گرفته و نقاشی و تابلوی نصب شده در دیوار توجه مخاطب را به خود جلب نماید. از این رو برای بهتر دیده شدن تابلوی نصب شده در دیوار باید رنگ آن را روشن و حدالامکان گرم انتخاب کنید.

دکوراسیون داخلی ویلا

همچنین باید بین فضای داخلی و پلان بیرونی هماهنگی ایجاد شود و میزان دسترسیها به امکانات مطابق با نیاز افراد باشد. به واسطه حجم ایوانی که در کنار بنا امتداد یافته است و پیشامدگی های بام که ایوان را مسقف کرده است، ارتباط قوی بین داخل و خارج برقرار شده است. اما مهم است که قوی و با دوام باشید. پس با ما همراه باشید تا ویلای ساده و کوچک خود را به فضایی دلباز و دلنشین تبدیل کنید. دیوار های بلند باعث می شوند حیاط کوچکتر به نظر برسد پس تا حد امکان از برای حیاط ویلای ساده دیوار های کوتاه تر در نظر بگیرید. هرچه نور طبیعی بیشتر باشد فضای داخلی خانه بزرگ تر بنظر می رسد. همه چیز در طراحی این آشپزخانه ، مدرن و لوکس به نظر می رسد .

در طراحی ویلاهایی که به شیوه بیشتر از رنگهای خنثی همچون مشکلی، سفید، شیری، برنزی و طلایی استفاده میشود و از ظرافت و رسمیت خاصی برخوردار میشود. طراحی دکور داخلی ویلا در شمال با ساختمانهای مسکونی متفاوت است و فضای داخلی بهتر است به نحوی طراحی شوند که مناظر بیرون و چشماندازهای طبیعی به راحتی قابل رویت باشند از این طریق میتوان ارتباط بصری بهتری با محیط بیرون برقرار کرد. این امر باعث می شود ویژگی ها و زیبایی های بصری در ویلاهای ساده بیشتر جلوه کنند. اما در نمای داخلی ویلای ساده از المان های ساده استفاده می شود . اما چرا میگوییم توجه به اقلیم از مهمترین اصول طراحی ویلا در شمال میباشد؟

طراحی داخلی خانه ویلایی یک طبقه