طراحی داخلی طلا فروشی

به طور مثال نیاز نیست که تمامی قفسه ها و یا قسمت های موجود در طلافروشی به صورت مستطیلی شکل باشند. در طراحی داخلی طلا فروشی مهم نیست شما برای طراحی یک دکور طلا فروشی کوچک به دنبال ایده می گردید یا برای طراحی دکور برای طلا فروشی های بزرگ. طراحی داخلی مغازه طلا فروشی با اهداف متفاوتی نیز انجام می شود؛ شاید شما بخواهید علاوه بر به نمایش گذاشتن مناسب طلا های خود، از سرقت احتمالی آن ها نیز بکاهید. زمانی که طراحی براساس اصول و شرایط استاندارد صورت گیرد؛ تعداد ورود مشتریان به مغازه بیشتر می شود و مسلما این امر منجر به افزایش فروش و سود بیشتر می گردد.

طراحی دکوراسیون مغازه طلا و جواهرات

البته در خصوص رنگ آمیزی در این فروشگاهها که شامل دیوارها، سقف و ویترین میباشد، هر کدام از آنها نیازمند استفاده از اصولی خاص است تا محیط را بینظیر و همچنین استاندارد نمایشدهد. در ادامه نکاتی بیان می کنیم که در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه باید در نظر گرفت و وجود آن ها در هر محیط استاندارد و شیکی الزامی است. این موضوع نشان میدهد که چقدر دکور ویترین مغازه و سپس طراحی داخلی مغازه روی جذب مشتری تاثیر میگذارد. طراحی دکوراسیون داخلی برای مغازه طلافروشی برای شما بعنوان فروشنده مزایای زیادی دارد و با دانستن هر یک از این مزایا شما بیشتر مشتاق به اجرای طراحی دکور مدرن و حرفه ای خواهید شد.

طراحی دکور ویترین طلا و جواهر

زیرا لوسترها میتوانند قسمتی از روشنایی کلی طلافروشی را تامین کنند و جلوه ویژه ای را به طلافروشی شما بدهند. از متداولترین شیشه ای که در اغلب موارد ساخت و سازهای کلی مورد استفاده قرار می گیرد (شیشه آنیل) است. مورد اینکه برای حفظ امنیت و ایمنی بودن مغازه طلا و جواهری جدای از شیشه و ویترین باید از مصالح مناسب مانند درب های ضد سرقت، کرکره های اتوماتیک و … گفتیم که شما چرا نیاز به طراحی داخلی طلا فروشی خواهید داشت، مزایای طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی را گفتیم و سعی کردیم چند ایده زیبا را برای شما جمع آوری کنیم و نکات مربوط به هریک را بگوییم.

دکوراسیون داخلی طلافروشی

تزیین ویترین مغازه مانند هندوانه در بسته میماند شما به خاطر ظاهر، رنگ و بوی خارجی هندوانه تصمیم به خرید آن میکنید، بدون آنکه بدانید داخلش چه خبر است! چه روشناییهایی برای نورپردازی در طلافروشی مناسب است؟ با استفاده از یک نورپردازی مناسب می توانید یک محصول خاص را در ویترین مغازه خود به عنوان نقطه کانونی تبدیل کنید و آنرا در مرکز دید همگان قرار دهید تا توسط همین جنس خاص مشتریان به داخل مغازه کشیده شوند و مدل های دیگر را نیز بررسی کنند. طلا فروشی، یکی از حرفه هایی است که امنیت مغازه و محل کسب و کار در آن اهمیت بسیار زیادی دارد. این حرفه و فروشگاه از مواردی است که امنیت در آن امری ضروری و مهم است. برنامه ریزی برای فضاهای اداری و پیشخوان فروش و در صورتی که طلا فروشی در مقیاسی بزرگ تر طراحی می شود، محلی است که معاملات در آن جا به پایان رسیده و قرارداد ها امضا می شود و عموماً بایستی نزدیک ورودی مغازه واقع شده باشد.

می باشد. در هر حال استفاده به جا از این رنگ ها در بخش هایی که بر ویترین فروشگاه تاثیر نمی گذارد در زیبایی و ایجاد فضایی لوکس موثر است. معماری داخلی طلا فروشی باید به حدی زیبا باشد که شما بتوانید طلا ها را در آن جا بچینید و انتظار ورود مشتریان بیشتر را داشته باشید. درجه و شدت نورپردازی در مغازه شما بستگی به حالتی دارد که برای دکوراسیون مغازه خود می پسندید. اما در خصوص سقفهای دکوراتیو باید بیان نماییم که بر مبنای متراژ در اختیار داشته و همچنین نوع مغازه توسط طراحان داخلی اجرا و طراحی دکور مغازه طلا فروشی می گردند. این که فروشگاهی برای چه اموری طراحی می شود، انتخاب کننده طیف رنگی کاربردی در طراحی داخلی مغازه است که این دکوراسیون رابطه مستقیمی با متراژ در اختیار داشته در مغازه طلافروشی دارد.

طراحی های مدرن متعددی در دکوراسیون این سری از فروشگاه ها وجود دارد که مناسب ترین آن ها با متراژ در اختیار داشته می تواند تغییرات بسیاری را در مغازه طلافروشی شما ایجاد نماید. برهمین اساس توصیه می شود دکوراسیون و فضای این فروشگاه ها با تلفیقی از این رنگ ها در کنار هم توسط طراحان داخلی طراحی گردد که بیانگر کسب و کار شما در این عرصه خواهد بود. این مساله زمانی که شما یک تازه کار باشد بیشتر مشخص می شود. در این صورت مشتریانی که قد کوتاهی دارند با قرار گرفتن در مقابل کانتر مشکلی نخواهند داشت و با حوصله از شما خرید خواهند کرد. این سنگها نیز همانند سرامیکها درجه بندی دارند و به درجههای یک و دو تقسیم بندی می شوند که تنها مغایرت موجود در آنها را می توان به یکدست بودن سنگها اشاره کرد.

دکوراسیون مغازه طلا و جواهر

همان طور که اشاره کردیم، از موارد مهمی که در طراحی داخلی طلا فروشی باید به آن توجه کنیم، امنیت فروشگاه است. این کار باعث می شود تا بتوانید علاوه بر افزایش امنیت مغازه، چیدمان ویترین طلا فروشی خود را نیز بهتر کنید. درجه و شدت تابش هر نور، محل قرار گرفتن آن ها، به همراه موارد ذکر شده در بالا (ترکیب رنگ ها، تعیین دکور و چیدمان) اموری بسیار تخصصی می باشند و نیاز به مهارت، تخصص و تجربه کافی دارند.

یک ویترین را به مدل ها و نمونه های ویژه تان اختصاص بدهید و آن را متفاوت از بقیه دکور بزنید. مغایرت های قابل ملاحظه در طراحی داخلی طلا فروشی با دیگر مغازهها از دیگر فاکتورهای دستیابی به موفقیت بیشتر در عرصه جذب مشتریان و همچنین راندمان بالاتر فروش نیز می شود. هم امنیت مغازه خود را افزایش می دهید و از سویی دیگر آرایش و چیدمان مغازه را بهبود می دهید. نمونه طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی طراحی دکوراسیون داخلی طلا فروشی دارای برخی ویژگی های خاص است که در طراحی باید اعمال شود . همچنین برای آشنایی با ایده های شیک دکوراسیون سالن کاشت ناخن ، طراحی هوم آفیس می توانید بر روی لینک کلیک کنید. طراحی دکوراسیون مغازه باید به گونه ای باشد که علاوه بر شیک بودن و جذب کردن مشتری نیازهای فروشنده را فراهم کند. از این رو باید در طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر با دقت زیادی عمل کرد و ظرافت زیادی به خرج داد.

دکوراسیون طلا فروشی شیک

در دکوراسیون طلا و جواهر دو جنبه ی نمای بیرونی و طراحی داخلی مورد بحث قرار می گیرد. در بازسازی طلا فروشی افزایش تأمین امنیت بیرونی فروشگاه و داخلی آن هر دو به یک اندازه مهم هستند. ویترین طراحی شده در هر مغازه در حقیقت پل ارتباطی میان فضای بیرونی و همچنین فضای داخلی مغازه به خصوص در مغازه های طلافروشی که از امنیت بسیار زیادی باید برخوردار باشد. زیبایی بصری مغازه بسیار مهم است؛ رنگ های به کار رفته در زمینه باید به گونه ای باشند که چشم ببینده را آزار ندهند. توجه خانم ها بیشتر معطوف به زیبایی و زرق و برق است و یک طراح حرفه ای باید از این امور روانشناسی اطلاع کافی داشته باشد. از دیگر مواردی که در طراحی داخلی طلا فروشی باید به مکان قرارگیری آن توجه کرد، محل نصب گاو صندوق و همچنین دزدگیر آن است. براساس این که امکان بهره مندی از روکش MDF بسیار گسترده است، می توان از آن ها در رنگ ها و طرح های متنوع استفاده کرد یا به عبارت دیگر تنوع رنگ و همچنین طرحهای موجود در این متریال بسیار گسترده است.

به این ترتیب ویترینهای استفاده شده از این متریال مناسبترین محدوده قیمتی را نسبت به سایر ویترینهای دیگر دارد. در طراحی داخلی مغازه های طلا و جواهر باید همه اصول امنیتی را به درستی رعایت نمود تا بتوان به شک درست از کالاهای لوکس و قیمتی داخل فروشگاه در برابر تهدیدهای احتمالی حفاظت کرد. MDF انتخابی مقرون به صرفه و اقتصادی است که تولید آن به نسبت دارای محدوده قیمتی کمتری بوده است و در نتیجه قیمت تمام شده آن در مقابل ورقههای چوبی نیز بسیار کمتر است. 1. طراحی ویترین طلافروشی و استفاده از متریالهای مختلف مانند استفاده از شیشههای ضد سرقت از مواردی است که بر روی قیمت تمام شده طراحی داخلی طلافروشی تاثیرگذار است. در طلافروشیهایی که دارای ویترینهای دیواری هستند، طراحان داخلی به جز ریسه از روشناییهای دیگری مانند هالوژنها نیز استفاده مینمایند. طراحی مغازه و طلافروشی جز دسته فروشگاه هایی است که عمده مشتریان و مراجعین آن از خانم ها تشکیل شده است.

طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه طلا فروشی

در حال حاضر طراحان داخلی هر چه در این عرصه مهارت و آموزشهای لازم را کسب کرده باشند و در این راستا به تجربیات، سرعت و دقت خود در این حوزه اضافه کرده باشند، در اجرا کردن طراحی داخلی مغازه موفق تر بوده و راندمان مطلوب تری را برای مالکان فراهم میکنند. فرقی نمیکند مغازه شما دارای چه عملکردی است تاثیر ویترین بوتیک زنانه همانقدر است که در یک مغازه طلافروشی میتوان داشت. طراحان داخلی با استفاده از روشناییهای تزیینی سعی میکنند بر روی دید مشتریان که اغلب بانوان هستند، تاثیر زیادی را ایجاد نمایند و از این طریق فروش شما را به مراتب افزایش دهند. بنابراین بعد از نصب در این مکان توسط افراد مجرب این حوزه باید سیستم امنیتی را به کامپیوتر و همینطور تلفن همراه مالک متصل کنیم تا از این طریق تصاویر را برای ضبط و درج رونوشت پشتیبان به این دستگاهها ارسال کند.

برای سفارش طراحی دکور مغازه طلا فروشی چکار کنیم؟ به این صورت که دکور این مغازه مسیر حرکت خریداران با بخش قرار گرفتن خریداران تفکیک گردد. دکور طلافروشی کلاسیک از محبوب ترین انتخاب ها برای دکور زدن در طلا فروشی است. دکوراسیون طلا فروشی شیک مورد پسند افراد علاقمند به سبک های کلاسیک می باشد. بهتر است از رنگ هایی استفاده شود که کلاسیک و لوکس هستند. مثلاً استفاده از سکشن های شش ضلعی و یا سایر اشکال دیگر می تواند فضای داخلی طلافروشی شما را خاص تر و منحصر به فرد نماید. مشتریان خارج از مغازه با مشاهده ویترین شیک شما را انتخاب می کنند. وجود نور عمومی در دکوراسیون ویترین و طراحی مغازه بسیار تاثیرگذار است. استفاده از ویترین جواهر فروشی و طلافروشی از جنس MDF به عنوان یکی از متریالهای مناسب به منظور اجرای ویترینهای طلا فروشی توسط مجربترین طراحان داخلی است.

طراحی داخلی مغازه طلا و جواهر

به این صورت بر مدرن بودن فضای مغازه طلا و جواهر فروشی خواهید افزود. یکی دیگر از عوامل مهم که نقش مهمی در طراحی داخلی مغازهها به همراه دارد، سقف مغازه است. بازتاب نور یکی دیگر از مسائل زیبایی شناسی است که به کارگیری از آن در طراحی داخلی طلا فروشی می تواند سبب جلب مشتریان که اکثراً بانوان هستند و به این موضوع اهمیت زیادی می دهند را به همراه داشته باشد. دکوراتور باید به این نکته توجه نماید که طلا همانند سایر اقلام دیگر نیست که در صورت تقاضای مشتری، فروشنده آن را در اختیار وی قراردهد.

در موضوع فروش هنگامی که خریداری نشسته و فروشنده فروشگاه می ایستد و همانند سن تئاتر به مشاهده اجناس شیک و مجلل می پردازد، دقت مشتریان که اغلب بانوان هستند و دلبستگی آن ها به تهیه و خرید این محصولات است را نیز به مراتب افزایش می دهد. در این مطلب به معرفی نکاتی مهم درباره نحوه چینش و تزئین دکوراسیون جواهر فروشی های لوکس و شیک می پردازیم تا تفاوت واقعی بین یک محیط لوکس با دقت طراحی شده و یک محیط معمولی را به صورت واضح مشاهده کنید. نورپردازی مناسب در دکوراسیون داخلی مغازه جواهر فروشی یکی از مهم ترین مباحث است و باید به آن توجه ویژه ای شود.

مثلا از هالوژن به تعداد زیاد استفاده کنید.

فرم ظاهری مغازه نمایی است که برای مشتریان و یا مخاطبین علاوه بر مشاهده بصری، قابل درک است. دراین قسمت یکی دیگر از نمونه کارهای گروه ساختمانی ناتک را مشاهده می کنید که در آن طراحی نظارت و اجرای مغازه جواهر فروشی لوکس انجام شده است . در طراحی طلافروشی قسمت بندی و یا سکشن بندی سبب نظم و ساماندهی بیشتر مغازه طلافروشی می شود و از همه مهمتر سبب راحتی فروش برای فروشندگان نیز می شود. مرتب کردن و نظم دهی مغازه برای تان کاری لذت بخش خواهد بود. در این پروژه طبق طراحی کارهای نورپردازی ویترین و داخل مغازه و همچنین نورهای مخفی و هالوژن ها در مسیر ورود و خروج اجرا شد. مثلا از هالوژن به تعداد زیاد استفاده کنید. به مکان قرارگیری صفحه نمایش موجودی و قیمت طلا و واحدهای کشور های مختلف و همچنین محل پیشخوان پرداخت و فضای خدمات و اداری خوب توجه کنید.