صرافی Coinex چقدر کارمزد می گیرد؟ -ایران ارز دیجیتال

برای انجام دادن احراز هویت در صرافی کوینکس باید حتما یک ایمیل معتبر داشته باشید و در غیر این صورت نیاز است تا یک ایمیل معتبر برای خود ایجاد کنید و امکان دسترسی به آن را نیز داشته صرافی کوینکس باشید. توجه داشته باشید که آدرس ایمیل شما به حساب CoinEx شما متصل است ، بنابراین لطفاً از امنیت این حساب ایمیل ثبت شده اطمینان حاصل کنید. به همین دلیل بهتر است سرمایه زیادی در حساب صرافی خود ذخیره نکنید و با استفاده از فرایند برداشت از Coinex دارایی های خود را به یک کیف پول شخصی امن انتقال دهید. در این پلتفرم ۶۰ درصد ارز دیجیتال خرید و فروش می شود و از طریق صفحه wallet وارد سایت می شوید و روی گزینه Deposit را کلیک کنید و یک آدرس می دهد که ارز را به آنجا ارسال کنید و هر ارزی آدرس جداگانه دارد مثلا مقدار واریز به اتریوم ٪۱ اتریوم است اگر کمتر از این میزان باشد قابل برداشت و یا برگشت نمی باشد و بعد از چند دقیقه تراکنش تایید و ارز واردحسابتان می شود.

نکته: به منظور حفظ نکات امنیتی، این لینک تایید مجدد فقط 30 دقیقه معتبر است و اگر در طول این مدت تایید تراکنش را ثبت نکنید برداشت شما کنسل می شود. سپس آدرس نمایش داده شده را کپی کرده و تترهای خود را به این آدرس واریز نمایید. و آدرس ولت را کپی کنید . 2- در این قسمت پسورد دلخواهی رو انتخاب کنید و وارد کنید. همانطور که میدانید صرافیهای ارز دیجیتال زیادی در این حوزه فعالیت میکنند که هر کدام شرایط و ویژگیهای خاص خود را دارند.

یعنی اگر بلافاصله سفارش شما با سفارش دیگری منطبق شود، صرافی سفارش شما را کنسل می کند. قبل از اینکه صرافی را انتخاب کنید ، سعی کنید نگاهی به نمای معاملاتی صرافی بیندازید تا ببینید احساس خوبی به شما می دهد یا خیر. در این مقاله سعی شد تا آموزش کاملی در رابطه با ثبت نام و کار با نرم افزار صرافی کوینکس در اختیار شما عزیزان قرار داده بشود، تیم ما امیدوار است این آموزش برای کسانی که قصد کار با صرافی کوینکس را دارند مفید واقع بشود. این پلتفرم ها اغلب مشابه کارگزاران بورس فعالیت می کنند و امکان معاملات ارزهای رمزنگاری شده ای را مانند بیت کوین، اتریوم و دوج کوین در اختیار شما قرار می دهند. معایب زیادی متوجه این پلتفرم معاملاتی نمی باشد. با وجود توسعه های صورت گرفته در بازار ارز دیجیتال استقبال برای خرید و فروش ارز های مجازی در کشور های مختلف افزایش پیدا کرده است و امروزه بازار این معاملات بسیار داغ شده اند و در حال گسترش روز افزون می باشند.

برای اینکه بتوان در صرافی کوینکس به خرید و فروش ارز دیجیتال پرداخت و معاملات را در بازار ارز دیجیتالی انجام داد باید در ابتدا در صرافی کوینکس یک حساب ایجاد کرد و سپس احراز هویت کوینکس را انجام داد تا از سوی این صرافی اجازه معامله کردن رمز ارزهای مختلف به سرمایه گذاران داده شود که در نتیجه اینگونه احراز هویت در صرافی کوینکس اهمیت پیدا می کند. ویژگی های مهمی که صرافی کوینکس را در میان کاربران محبوب کرده است سرعت بالا، هزینه و کارمزد های پایین، رابط کاربری ساده و آسان و امنیت بالا می باشد.

به عبارت دیگر انجام ترید در این پلتفرم فقط محدود به ارزهای (Currency) خاص نمی شود بلکه معاملات را می توان با استفاده از ارزهای دیجیتالی انجام داد. به جرات می توان گفت که هنگ کنگ به نوعی مرکز تجارت و معاملات ارزهای رمزپایه است. هنگامی که تایید(های) مورد نیاز passed شد، دارایی ارز دیجیتالی شما با موفقیت برای برداشت از اکانت آماده می شود. همچنین در قسمت deposit record و withdraw record تاریخچه واریز و برداشت ها قابل مشاهده است. بعد از انجام سفارش اگر خواستید ارز را از سایت خارج کنید باید در بخش wallet گزینه withdraw را کلیک کنید و آدرس کیف پول خود و مقدار برداشت آن را وارد کنید. در صورتی که قیمت ارز به یک رقمی برسد سفارش با قیمت و حجم که شما مشخص می کنید را ارسال می کنید این سفارش چون قرار دادن حد ضرر را مشخص می کند کاربر زیادی دارد.

را دارند مفید واقع بشود.