سقف کناف چیست؟ آیا اجرای سقف کناف برای خانه شما مناسب است؟ در هوم سرویز بخوانید

سقف کناف به دلیل تنوع در طرح و رنگ و اجرای نورپردازی های شیک و مدرن، بین مهندسان ساختمان بسیار محبوب و پرکاربرد می باشد. در اجرای کناف، برای پوشش سقف اصلی، از پنل گچی استفاده می کنند که روی پروفیل ها و یا شبکه سازه های سپری نورد می شوند. کناف صفحات روکش دار گچی هستند که از آنها برای کناف کاری سقف و دیوار استفاده می گردد. این محصول بر اساس برند تجاری آن به این نام شناخته شده است.

برای مشاهده جدیدترین لیست قیمت کی پلاس (کناف) کلیک نمائید. اگر برای روشنایی پذیرایی خود روی نور مخفی کناف حساب باز کرده اید، بهتر است به سراغ مدل های کناف متقارن و مرکزی بروید. این مدل ها مثل مدل های مربع و مستطیلی، نور بیشتری را برای پذیرایی فراهم می کنند. مدل کناف خطی یا نامنظم معمولاً به دلیل پراکندگی، نوری پخش و کمتر را در اختیار می گذارند. امروزه جدای از طرح های کناف رایج گذشته، طرح های خلاقانه و جدیدی برای سقف پذیرایی طراحی و اجرا قیمت کناف سقف می شود.

  • اجرای انواع سقف کاذب کناف، دیوار کناف، نقاشی ساختمان، برقکاری و نورپردازی ساختمان و کابینت ام دی اف جزو خدمات اصلی گروه مسترکناف میباشد.
  • مگر در صورت درخواست مشتری بر ایجاد یک فضای اختصاصی خارج از کاتالوگ که این طراحی توسط تیم سمیران انجام شده.
  • از همه مهم تر اینکه صفحات کناف محدودیت ندارند و می توان هر طرحی را با آن ها اجرا کرد.
معمولا استفاده از سقف کاذب کناف، علاوه بر افزایش زیبایی کار، بسیار مقرون به صرفه تر از نصب سقف های کاذب نیز می باشد. مثلا برای طرح های سفارشی سقف، از صفحه های روکش دار گچی استفاده می شود تا زیبایی آن دوچندان شود. به دلیل یکی بودن این دو محصول، به کناف هایی که برای سقف به کار می روند سقف کاذب کناف گفته می شود. همیشه اجرای سقف کناف مقدار زیادی گرد و خاک تولید میکنه که به راحتی در منزلتون پخش میشه. در نتیجه بعد از اتمام کناف کاری، کل محیط رو باید تمیزکنین.

سقف کناف چیست؟ آیا اجرای سقف کناف برای خانه شما مناسب است؟ در هوم سرویز بخوانید ورود این سازه به عرصه دکوراسیون داخلی را می‌توان به نوعی انقلاب تعریف کرد. کناف را می توان در تمام سقف و یا تنها در بخشی از سقف اجرا نمود. به طور مثال امروزه اجرای کناف دور لوستر و یا اجرای کناف آرک آشپزخانه رواج بسیاری یافته است. این امر سبب می شود که سقف کناف کاری از حالت ساده و یکدست خارج شده و زیبایی آن دوچندان گردد. برای فضاهای بزرگتر همچون سالن پذیرایی، می توان کناف را در کل سقف اجرا نموده و با نورپردازی صحیح و مناسب زیبایی خیره کننده ای به آن بخشید.

کناف کاری سقف

دراین قسمت 20 طرح زیبا برای کناف سقف و دیوار قرار داده ایم. اگر طرح به صورت یکپارچه اجرا شود طرح های كناف وافل ، كناف دکوراتیو طرح دار و طرح كناف سقف ساده مواردی است که امکان اجرا خواهد داشت. اگر تنها بخشی از سقف كناف کار شود، دو دسته طرح سقف کناف وجود دارد.

کاربردهای کناف کاری سقف