راهنمای خرید بهترین لپ تاپ دانشجویی کالاومگ

این نکته را هم به یاد داشته باشید که چون بسیاری از لپ تاپ‌های ارزان قیمت حافظه گرافیکی مستقل ندارند از حافظه اصلی (رم) برای پردازش گرافیکی استفاده می‌کنند. به همین دلیل همواره بخشی از رم لپ تاپ توسط پردازنده گرافیکی اشغال می‌شود و رم در دسترس ویندوز در حقیقت 4، 8، 12 یا 16 گیگابایت نیست. در سالهای اخیر حتی گوشی‌های ارزان قیمت هم صفحه نمایش‌های با کیفیت بالا دارند و بر روی لپ تاپی که قرار است در صفحه بزرگ آن سالها متن بخوانید و محتوا ببینید، منطقی نیست مانیتور ضعیف داشته باشید.

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ دانشجویی کالاومگ تنها نقطه ضعف این است که بسیار گران قیمت آن است ، اما اگر این واقعاً بتواند نیاز شما را برآورده کند ، می تواند فراتر از تصور شما باشد. اگرچه ارزان ترین گزینه نیست ، اما من به شما می گویم ، شما باید برای کیفیت از حق بیمه بپردازید. مورسو ، از پردازنده 9 هسته ای 9 هسته ای Intel Core i7-9750H تا 4.5 گیگاهرتز بهره می برد. طیف وسیعی از پردازنده ها باید از سرعت و کاربردی که در آنجا اجرا می شود ، به شما ایده دهند. اگرچه این آخرین محصول سامسونگ نیست ، اما می تواند کار شما را انجام دهد. همچنین می تواند مراقب ویرایش فیلم ، پروژه های فتوشاپ و حتی شبیه سازی و کد نویسی باشد.

Lenovo ThinkPad P15 Gen 2

بخش باتری که معمولا ضعف عموم لپ تاپ‌ها است در مک بوک ایر 2020 به یک نقطه قوت تبدیل شده و حالا این محصول به لطف تراشه‌ی M1 می‌تواند با یک بار شارژ بیشتر از 2 روز دوام بیاورد که عملکرد بی‌نظیری است. در ادامه بهترین لپ تاپ‌های دانشجویی بازار را معرفی می‌کنیم که شامل 4 عنوان می‌شود. دو مورد یک و دو برای دانشجویانی مناسب هستند که برای آنها قدرت لپ تاپ در اولویت است و لپ تاپ شماره 3 برای افرادی که به دنبال ظاهر ساده هستند. لپ تاپ شماره 4 هم بهترین انتخاب برای دانشجویانی است که به دنبال یک لپ تاپ سبک و فوق العاده زیبا هستند و به همین دلیل بهترین انتخاب برای دانشجویان دختر است. خانواده سلرون اینتل؛ این پردازنده‌ها ارزانترین و ضعیف‌ترین پردازنده‌های بازار هستند و در لپ تاپ‌های ارزان قیمت (زیر 10 میلیون) به کار می‌روند. پردازنده سلرون برای یک لپ تاپ دانشجویی ضعیف حساب می‌شود و به همین دلیل توصیه می‌کنیم با افزایش بودجه لپ تاپ مجهز به پردازنده بهتر بخرید.

بهترین لپ تاپ همه کاره :  مک بوک ایر Apple Mac book Air M2

اگر می‌خواهید لپ تاپی بخرید که بیشتر به درد مردم معمولی بخورد، می‌توانید لنوو یوگا 9i را خریداری کنید. این لپ تاپ دقیقا جایگزینی برای لپ تاپ Dell XPS 13 دو در یک یا HP Spectre X محسوب می‌شود. لپ تاپ ThinkPad X1 Nano هم انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود. اگر به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ برای بازی کردن هستید هم می‌توانید لپ‌تاپ لیجن 5 پرو را خریداری کنید که سخت افزار بسیار خوبی دارد و از قیمت مناسبی برخوردار است. این لپ تاپ از پردازنده مرکزی AMD Ryzen HS با فرکانس 2.8 تا 4.4 گیگاهرتز بهره می‌برد به 4 گیگابایت کارت اختصاصی گرافیک Nvidia Geforce RTX 3050 مجهز شده است. این مجموعه را 16 گیگابایت حافظه رم و 512 ترابایت SSD تکمیل می‌کند تا آن را جزو لپ تاپ مناسب developer به حساب بیاوریم.

صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی آن تقریباً مشابه صفحه نمایش سرفیس است و مانند Pro ۷، صفحه کلید قابل جدا شدن فوق العاده ای دارد. اما چرا این دستگاه بهتر از سرفیس پرو ۷ و پرو ۷ پلاس است؟ زیرا ThinkPad X12 Detachable دوام باتری بیشتری دارد که بیش از ۱۱ ساعت شارژ را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین این دستگاه وزن کمتری نسبت به سارفیس پرو ۷ دارد که از آلیاژ منیزیم ساخته شده است.

تمام مدل‌هایی که توی این مقاله معرفی شدن، از هر نظر از بقیه مدل‌ها بهتر هستن و ارزش بیشتری برای خرید کردن دارن. برای اینکه بتونم این لیست رو آماده کنم، مدل‌های زیادی رو از نظر پردازنده، نمایشگر، باتری و طراحی باهم مقایسه کردم تا تونستم بهترین اونا رو انتخاب و به شما معرفی کنم. لپ تاپ Acer Chromebook 314 از نظر ما بهترین لپ تاپ دانشجویی ارزان 2022 برای دانش آموزان است و دلیل خوبی هم من این را خواندم دارد. با قیمت پایین، همچنان ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای از جمله صفحه نمایش 14 اینچی روشن و پر جنب و جوش و عمر باتری 12 ساعت را ارائه می‌کند، بنابراین می‌توانید تمام روز را بدون نگرانی و اضطراب کار کنید.

بهترین لپ تاپ برای کلاس های آنلاین باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

استفاده از MacOS نیز آسان‌تر و ایمن‌تر از ویندوز است، به‌ویژه برای افرادی که می‌خواهند رایانه‌هایشان بیرون ببرند تا بتوانند کارها را انجام دهند. با این حال، در طول سال‌ها، مایکروسافت تمام تلاش خود را برای پیروی از این روش انجام داده است و با ویندوز 11 در اینجا ، تلاش می‌کند هر گونه مشکلی را از بین ببرد . همچنین، در حالی که مک ها ممکن است به ایمن تر بودن شهرت داشته باشند، با محبوبیت آیفون و آیپد که به فروش مک کمک می کند، آنها به اهداف بزرگتری برای بدافزار تبدیل شده اند. یک رم 8 گیگابایتی با سرعت پردازش DDR4-3200Mhz در این دستگاه تعبیه شده است.

  • اگر می‌خواهید لپ تاپی بخرید که بیشتر به درد مردم معمولی بخورد، می‌توانید لنوو یوگا 9i را خریداری کنید.
  • لازم به اشاره است که ایمالز فروشگاه اینترنتی نمی باشد و هیچگونه دخالتی در کارکرد فروشگاه ها نداشته و تنها یک مرجع برای جستجو، مقایسه و معرفی کالا و فروشگاه های اینترنتی می باشد.
  • کاربران سایت باید هنگام ارسال دیدگاه از کلمات مناسب استفاده کنند.
  • البته درصد خرابی لپ تاپ‌های ایسوس کمی بالا است ولی پشتیبانی خوب این ضعف را جبران می‌کند.

در این ویدیو به تک به تک نکاتی که شما باید در خرید لپ تاپ دانشجویی به آن توجه کنید اشاره کردیم. متأسفانه هیچ گزینه ای برای گنجاندن قدرتمندترین کارت‌های گرافیک موجود در بازار وجود ندارد، که جای تعجب نیست، زیرا این لپ تاپ مقرون به صرفه است و محصولاتی که دارای RTX 3080 Ti هستند، هزینه زیادی را به همراه خواهند داشت. با این حال، چیزی که واقعاً آن را به عنوان یک لپ تاپ دانش آموزی برجسته متمایز می‌کند، صفحه کلید عالی آن است. این واقعاً یکی از بهترین کیبوردهایی است که روی لپ‌تاپ دیده‌ایم، و به این معنی است که می‌توانید در تمام طول روز به راحتی روی آن تایپ کنید. Pixelbook Go نیز یکی از محصولات قدیمی این لیست است، بنابراین ما امیدواریم که گوگل یک مدل به روز شده را در سال 2022 عرضه کند. اگر Chromebook می‌خواهید و بودجه کمی دارید، این از جدیدترین لپتاپ های مناسب دانشجویی فوق‌العاده برای دانش‌آموزان در هر سنی است.