دکوراسیون رستوران ها

هر کدام ازین محصولات دارای کد های متفاوت، ویژگی های خاص و رنگ بندی های متفاوتی می باشند که می توان با توجه به تم انتخابی و سبک چیدمان آن ها را انتخاب کرد. از موارد دیگر برای اینکه دکوراسیون فست فود خود را زیباتر کنیم SPL می باشد. برخی از فست فودهای زنجیره ای با استفاده از روانشناسی رفتاری مشتری دکوراسیون شده است. کاشی های طرح دار و منقش می توانند بسیار جلب توجه کنند و یا چیدن کلکسیون هایی خاص از یک موضوع بر روی دیواری از فست فود . در کنار کیفیت خدمات و غذایی که ارائه می شود، طراحی نمای بیرونی فست فود می تواند توجه سایرین را جلب کند. برای طراحی فست فود های زنجیره ای که در سراسر کشور فعالیت دارند، انتخاب تم مشخص و دکوراسیون خاص که معرف نام تجاری این رستورن های زنجیره ای باشد، نکته حائز اهمیتی است. طراحی دکوراسیون داخلی فست فود و رستوران ها نیز از جمله فعالیت های حرفه ای است که باید توسط طراحان متخصص دکوراسیون داخلی انجام شود .

علاوه بر این که کیفیت غذا، سرویس دهی مناسب و برخورد مناسب کارکنان یک رستوران از جمله فست فود ها برای جذب مشتری بیشتر تاثیر گذار خواهد بود. بعد از صحبت با 3 آژانس مسافرتی هتل سورملی که 5 ستاره بود را با پرواز قشم ایر انتخاب کردیم. به خصوص که اکثر فست فود ها در مراکز تجاری هستند و فضای کمی برای طراحی دارند. به خصوص اگر از ایدههای خاصی برای نورپردازی فضا استفاده شده باشد. می رود. ایتالیا به دلیل سبک خاصی که در هر چیز دارد یکی از کشورهای متفاوت در اروپا می باشد، اما این خاص بودن را میتوان در سبک دکوراسیون داخلی رستوران ایتالیایی ها دید؟

دکوراسیون داخلی رستوران فست فود

اگر فضای باغ رستوران بزرگ است، میتوانید هر سه نوع چیدمان را در فضای خارجی پیادهسازی کنید. هماهنگی شکل و نمای خارجی با تم داخلی، رنگ ها، نورپردازی و سبک چیدمان از مواردی است که باید به آن توجه شود. رستوران ایوان برج میلاد با منوی کاملاً ایرانی و صبحانهی ایرانی و فرنگی و اجزای موسیقی زنده یکی از رستورانهای خوب تهران با فضای باز است؛ که قبلتر با نام رستوران سنتی برج میلاد پذیرای مشتریان این مجموعه بود. اگر کافه رستوران لذت بردن از طعم غذاهای روسی را ارائه دهد، یک راه حل جالب برای دکور تصاویر با پنکیک، عسل، پای های معطر و سایر غذاهای لذیذ خواهد بود. با کمتر شدن اوقات فراغت و صرف زمان زیاد برای کار در بیرون از منزل و کمبود زمان برای پخت و آماده کردن غذا، خانواده ها به غذاهای آماده و فست فود ها گرایش بیشتری پیدا کرده اند و ازین رو فست فود ها در گوشه و کنار شهر به چشم می خورد.

استفاده از گیاهان برای دکوراسیون رستوران سنتی جزو ایده های جذاب محسوب میشود. متریال هایی چون کورین الجی، هانکس، SPL و مارمونایت گزینه های بسیار مناسبی برای اینکه دکوراسیون فست فود خود را زیباتر کنیم هستند. سنگ مارمونایت ، ساخته شده از مواد اصلی کورین و کوارتز است ، به همین دلیل هم خواص سنگ کورین و هم خواص سنگ کوارتز را دارا می باشد ، از طرفی به دلیل طرحها و برجستگی سطحی، ظاهری مشابه سنگهای طبیعی دارد و بسیار کابردی است برای اینکه دکوراسیون فست فود خود را زیباتر کنیم.

طراحان داخلی در سال های اخیر توجه بسیاری به طراحی دکور فست فودی داشته اند و این به دلیل رواج غذاهای فست فودی در بین مردم و شکل گیری تعداد زیادی رستوران فست فودی دکوراسیون داخلی رستوران در کشور است. امروزه فست فودها به مکانی جذاب و دوست داشتنی برای برگزاری دورهمی ها، تولدها و یا میهمانی های کوچک مردم تبدیل شده اند و همین موضوع باعث شده تان طراحی دکور فست فودی اهمیت زیادی پیدا کند و در مورد اجرای آن حساسیت های بسیاری وجود دارد. برای طراحی دکوراسیون فست فود می توانید سلیقه خود را نیز وارد کار کنید ولی دقت داشته باشید که این امر باید به گونه ای صورت گیرد که توازن و هماهنگی دکور فست فودی را بر هم نزند ولی بهتر است که انتخاب جای سالن غذاخوری، پیشخوان، آشپزخانه و سرویس های بهداشتی را به متخصص بسپارید چرا که جای این مکان ها از اهمیت بسیار برخوردار است.

طراحی داخلی رستوران در تهران

تعارض نیروی انسانی در محل کار شما چیست؟ در سراسر دنیا این رستوران ها، با نام های تجاری معروف مشغول به کار هستند و دکوراسیون مختص به خود را دارا هستند. ، که هرکدام طراحی دکوراسیون مختص خود را دارند. چیدمان مناسب برای فست فود هایی که فضای آزاد دارند و کاربرد مبلمان متناسب با این فضاها نکته حائز اهمیتی است. در طراحی دکور فست فودی باید از رنگ هایی استفاده شود که باعث ایجاد اشتها در افراد شود و همچنین منجر به شاد شدن فضا گردد، معمولا رنگ های گرمی مانند زرد، نارنجی و قرمز در طراحی فست فودها بیشتر کاربرد دارند، ولی این رنگ ها طیف های مختلفی دارند که باید در استفاده از آن ها دقت کرد، از رنگ های براق نباید در طراحی دکور فست فودی استفاده کرد و رنگ های مات برای این منظور مناسب تر هستند، در صورتی که مکانی لوکس مد نظرتان است باید از طیف های رنگ قرمز استفاده نمایید.

بهترین دکوراسیون داخلی رستوران

فست فود و را از مشاوران طراحی دکوراسیون و دکوراتور 1000 دکور بخواهید. طراحی دکوراسیون فست فود با طراحی دکوراسیون رستوران و کافی شاپ فرق های زیادی دارد. برای داشتن یک دکور فست فودی ایده آل باید به مواردی از قبیل نورپردازی هماهنگ، هارمونی رنگ ها و انتخاب مبلمان مناسب توجه داشت و تنها در صورت مشاوره با یک تیم حرفه ای می توان یک دکور فست فودی با کمترین هزینه داشت که در عین حال فضایی جذاب و آرامش بخش و شاد را برای مشتریان به ارمغان بیاورد، توجه داشته باشید طراحی داخلی فست فود امری بسیار حساس است که باید طبق استانداردهای جهانی صورت گیرد. طیف های تیره و یا ترکیب رنگ سبز با دیگر رنگ های تیره و همچنین رنگ های خنثی می تواند بهترین رنگ برای فست فود باشد و تا جایی که می توانید باید از به کارگیری رنگ های آبی و بنفش در دکور فست فودی اجتناب کنید چرا که این رنگ های زیبا باعث کاهش اشتهای مشتریان می شوند.

یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران که میتوانید آن را به عنوان جذابترین مکان برای شکمگردی و گذراندن یک روز یا شب به یاد ماندنی انتخاب کنید، کاخ رستوران لیدوما است. همانطور که میدانیم ظاهر یک رستوران, به شیوههای گوناگونی بر جذب مشتریان تاثیر میگذارد. این مطلب در حقیقت راهنمای طراحی دکوراسیون رستوران است و به معرفی ایده های طراحی دکوراسیون رستوران می پردازد ، چرا که طراحی داخلی یک رستوران برای مراجعه کنندگان می تواند بسیار جذاب باشد و همچنین این موضوع بر روی جذب مشتری تاثیر مستقیم دارد ، به همین دلیل امروزه بیشتر اماکن عمومی دارای طراحی و ظاهر خوب و جذاب هستند تا بتوانند هر چه بیشتر به جلب نظر مشتری بپردازند. طراحی منحصر به فرد و جذاب دکوراسیون فست فود نیز، در جذب و پایداری مشتریان تاثیر گذار است. این روزها شاهد آن هستیم که علاوه بر سبک خاص نورپردازی، انتخاب رنگ، چیدمان و سایر مواردی که در دکوراسیون فست فود تاثیر گذار می باشد تغییر کرده است.

منبع عکس: سایت فیدیلیو، عکاس نامشخصرستوران پارک وی در خیابان فرشته تهران از رستورانهای چینی پایتخت است که غذاهای متنوع آسیای شرقی را با سبک و سیاقی متناسب با ذائقه ایرانی به مشتریان عرضه میکند. فست فود به غذاهایی که سریع آماد و صرف می شوند، گفته می شود و رستوران های فست فودی هم غذاهای فست فودی را ارائه می دهند از این رو طراحی دکور فست فودی با طراحی دکوراسیون رستوران کاملا فرق دارد و در این نوع طراحی باید از ترکیب رنگ های شاد استفاده کرد، برای طراحی ایده آل دکور فست فودی می توان از پارتیشن ها و دیوارپوش های فانتزی برای ایجاد تنوع استفاده کرد و این عناصر در جذب مشتری بسیار تاثیرگذار هستند.

بسیاری از رستوران داران که هر ساله سعی در به روز کردن دکوراسیون رستوران های خود دارند، مانند دنبال کنندگان مد و فشن، در انتظار متد های جدید آن سال میمانند. دیوارپوش های سه بعدی نیز یکی از طرح ها و مدل های کاغذ دیواری میباشد که به نسبت جدید هستند و تازه وارد بازار فروشگاه های دکوراسیون داخلی شده اند، همانطور که از نام این محصول مشخص است، از طرح های سه بعدی بر روی خود برخوردار است و همین موضوع تنها تفاوت این مدل با سایر کاغذ ها میباشد، از لحاظ کیفیت کاغذ دیواری سه بعدی تفاوتی با سایر دیوارپوش ها نداشته و تنها طرح روی آن از اشکال سه بعدی انتخاب شده اند. در مقایسه با رستوران ، مشتریان فست فود زمان کمی را در آن مکان می گذرانند ، بنابراین سعی کنید از رنگ های شاد و تند و ترکیب های رنگی و جذاب برای دیوارپوش و کف پوش بهره ببرید .

دکوراسیون داخلی رستوران ها

در واقع ایده های بی شماری در زمینه طراحی دکور رستوران ایتالیایی در سبک های مدرن تر وجود دارد که همیشه مشتری ها را مجذوب خود می کند. اما فراموش نکنید تا زمانی که دکور مناسب و جذابی نداشته باشید رستوران شما دیده نخواهد شد تا مشتریان برای اولین بار به آنجا بیایند و باتجربهی خوبی که عایدشان میشود جذب غذاها و خدمات شما شوند و بارها و بارها به رستوران شما بیایند. فراموش نکنید مکانهایی که دارای تابش نور مستقیم هستند را برای گذاشتن میز و صندلیها انتخاب نکنید یا از پنجرههایی همراه با سایه بان استفاده کرده تا نور مستقیم خورشید باعث آزار مشتریان نشود.

دکوراسیون داخلی رستوران مدرن ایرانی

اینکه چگونه دکوراسیون فست فود خود را زیباتر کنیم بسته به نوع و سبک طراحی داخلی فست فود ها در جذب مشتریان تاثیر زیادی دارد. به جرات طراحی دکوراسیون فست فود به همراه منو از عوامل مهم در برتری انواع فست فود است. برای طراحی دکوراسیون کافه رستوران می­ توان از کوسن­ها برای صندلی­ها و مبلمان استفاده کرد تا مشتریان راحتی بیشتری داشته باشند. به منظور پاسخ دهی به چالش پروژه کافه ای با دکوراسیون صنعتی، نیاز به شناخت متریالی حس شد که به تنهایی بتواند ساختار کلی پروژه را شکل دهد و در اجزا و مبلمان فضا نیز نقش مهمی ایفا کند. چه معمار باشید، چه طراح، چه مجری دکوراسیون داخلی و یا حتی خانه دار؛ طیف گسترده ورق های فشرده اکریلیک الجی و هانکس پاسخ تمام کسانی است که به دنبال متریالی با قابلیت های بی پایان، زیبا و مقاوم هستند. این رنگها با شور و هیجان مضاعفی که در مشتریان به وجود میآورد آنها را به خوردن انواع غذاهای رستورانتان متمایل میکند.

این محصول به دلیل پروسه پیشرفته تولید دارای مزیت های بسیاری میباشد که باعث شده در طیف گسترده ای از اماکن قابل استفاده باشد. غالباً نورپردازیهایی که در سبک کلاسیک رستورانها مورد استفاده قرار میگیرند تنوع بسیار زیادی دارند، این یعنی در بسیاری از شرایط، فرقی نمیکند که به دنبال نورپردازی زیاد و روشنایی کامل رستوران باشید و یا بخواهید که فضایی تاریک یا نیمه تاریک تدارک ببینید. تالار رستورانها بر خلاف باغ تالار عروسی، معمولا به رختکن نیازی ندارند چون فضای عمومی­تری دارند.

طراحی رستوران معماری داخلی

باید توجه داشت که برای داشتن دکوراسیون منحصربهفرد و مدرن استفاده از رنگهای متناسب با نوع رستوران بسیار حائز اهمیت است. گفتنی است که نور خورشید علاوه بر لذت بصری، سلامت مشتریان را نیز تحت تأثیر قرار میدهد و این امر به جذب مشتریان جدید کمک خواهد کرد. با شروع سال 2020 نیز سبک های جدید طراحی دکوراسیون داخلی توسط طراحان و معماران برجسته دنیا به نمایش درمی اید تا مشتریان مشتاق را بیشتر به سمت رستوران ها جذب کنند. حتی اگر مایل به تغییر اساسی طراحی رستوران خود نیستید با یک برنامه ریزی درست و با اندک تغییراتی در دکوراسیون داخلی رستوران خود میتوانید با متد های روز دنیا پیش بروید و تجارت و کسب و کارتان را رونق ببخشید. فراموش نکنید که نگاه مشتریان به نقاط روشن رستوران است بنابراین با استفاده از انواع مختلف نورپردازی میتوانید فضاهای چشمگیری را در رستوران خود به وجود آورید که اگر این سیستم با دکور، رنگهای استفادهشده در دکور رستوران، نوع غذا و لباس کارمندان هماهنگ باشد محیطی جذاب را به وجود آورده و مشتریان را مشتاق حضور در رستوران شما خواهد کرد.

دکوراسیون داخلی رستوران

همان طور که کیفیت یک فست فود از نظر بهداشتی و ارائه خدمات و غذاهای عالی اهمیت دارد. با توجه به روند رو به رشد زندگی مدرن و ماشینی، بیشتر انسان ها رو به غذاهای که سریع آماده میشوند آورده اند و طبیعتا این غذاها درکنار مضراتی که دارند، اکثرا بسیار خوش طعم هستند و مشتریان بسیاری دارند. توجه داشته باشید که رستوران های نصرت از گران ترین رستوران های دنیا به شمار می روند همچنین برای دیدن و سرو غذا برای شما توسط شخص نصرت باید حتما از قبل رزرو کنید و هزینه غذا در این شرایط گران تر هم خواهد شد. شیک و روشن بودن دکوراسیون فست فود مهمتر از متراژ آن است و فست فودهایی وجود دارند که در ابعاد بسیار کوچک با بهره گیری از طراحی ایده آل توانسته اند بسیار موفق عمل کنند و مشتری های ثابت زیادی هم دارند.

طراحی فضای داخلی رستوران سنتی