دریچه سقفی خورشیدی گردابی گروه تولیدی آرناونت آرناونت تولید کننده ملزومات تهویه صنعتی

دریچه سقفی خورشیدی گردابی گروه تولیدی آرناونت آرناونت تولید کننده ملزومات تهویه صنعتی

دریچه خطی 90 درجه یکی از انواع دریچه های مدل چهارگوش میباشد که هم برای هوای رفت و هم برگشت کاربرد دارد و مناسب مکان هایی که احتمال ضربه در آنجا وجود دارد. پره های این دریچه مانند مدل 30 درجه ثابت میباشد و امکان تغییر جهت هوا وجود ندارد. این محصول را میتوان بر روی انواع سقف مانند گچی ، سیمانی و… ، همچنین داخل تایل سقف کاذب نصب کرد. دریچه مشبک یکی از انواع دریچه های سقفی چهارگوش میباشد که برای سیستم هوای برگشت کاربرد دارد و محل نصب آن بر روی سقف و یا سقف کاذب همچنین پیشانی دیوار میباشد.

  • این شکل خاص پره های آنها باعث شده است که هوا را به دو سمت مختلف هدایت کند.
  • دریچه سقفی دمپر دار و بدون دمپر جهت هوای رفت و برگشت و همچنین تخلیه استفاده می شوند.
  • با سلام، برنامه مشکلی ندارد، اگر با گوشی وارد سایت شده اید شاید برنامه گوشی شما بروز نیست یا مشکلی دارد.
  • دریچه خطی نیز مثل دریچه مشبک به دو صورت دمپردار و بدون دمپر مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در صورتی که قصد استعلام قیمت روزانه دریچه هوای سقفی یا خرید دریچه سقفی را دارید؛ تا انتهای این مطلب با سایت تهویه سان همراه باشید.
  • جهت استعلام هزینه خرید انواع دریچه سقفی می‌توانید با شماره تلفن … تماس گرفته و یا از طریق پیام‌رسان واتس آپ با نماینده فروش تهویه سان ارتباط برقرار نمایید.

این دریچه هوا بسیار متداول بوده و از آن در ساختمان‌های تجاری، اداری و مسکونی به وفور استفاده شده است. قابلیت نصب دمپر، پلنیوم باکس و فیلتر هوا بر روی دریچه سقفی وجود داشته و در صورت نیاز برای سیستم‌های هواساز، سرمایش و گرمایش هوا قابل استفاده هستند. درواقع این نوع دریچه سقفی، ترکیبی از یک صفحه ی سینی شکلِ آلومینیومی و یک عدد دریچه چهارطرفه سقفی با ابعادِ کوچکتر می باشد که این دریچه داخلیِ چهارطرفه می تواند دارای دمپر یا بدون دمپر باشد.

دریچه سقفی چهارگوش با پره های ثابت

دلیل اصلی بالا بودن قیمت دریچه های آلومینیومی ، نوع ماده ی اولیه دریچه می باشد. این موضوع نیز به قیمت آلومینیوم در بازار مرتبط است که بالاتر از قیمت ورق آهنی می باشد. همچنین از جنبه ی دیگر، قیمت مدلهای مشبک آلومینیومی بیشتر از قیمت دریچه سقفی در مدلهای دیگر خواهد بود. آیتمهای بعدی شامل نوع و مدل آن و سپس به زمان ساخت و کیفیت رنگ بستگی دریچه سقفی میباشد. دریچه سقفی چهارگوش با پره‌‌‌‌های ثابت دارای گارانتی اصالت و سلامت کالا است.

فیلتر باکس تهویه هوا

هر کدام از مدل‌‌های دریچه سقفی با توجه به شرایط ذکر شده، دارای قیمت متفاوتی خواهند بود. ۵- دریچه سقفی تایلی بدون فریمِ ترکیبی با دریچه مشبک( لانه زنبوری). چ- دریچه سقفی تایلی صفحه ای با دریچه چهار طرفه (با دمپر و بی دمپر).

دریچه سقفی ثابت و متغیر

بسیاری از معماران ساختمانی جهت کاهش هزینه‌های سیستم تهویه ساختمان اقدام به خرید دریچه آهنی یا گالوانیزه برای نصب در دهانه هوا سقفی خواهند می‌نمایند. ۶- دریچه سقفی تایلی بدون فریمِ ترکیبی با دریچه گرد تخت( بلندگویی). از دریچه سقفی مشبک هم جهتِ دمِش و هم جهتِ مکِشِ هوا استفاده میشود. دریچه سقفی مشبک که جهتِ مکش بکار میرود لزوماً نیاز به دمپر ندارد.دریچه سقفی مشبک را دریچه لانه زنبوری نیز می نامند.دریچه سقفی مشبک عموماً برای فضاهایی که نیاز به بیشترین پرتاب هوا دارد استفاده میکنند. دریچه سقفی مشبک هم می تواند بطور مستقل بر روی سقف پیچ و نصب شود و هم میتواند بر محلِ حفره تایلهای سقف کاذب جانمایی و تعبیه شود.