دریچه زیر فن کویل فروش آنلاین،تلفنی و حضوری دریچه زیر فن کویل در تهویه مارکت

دریچه زیر فن کویل فروش آنلاین،تلفنی و حضوری دریچه زیر فن کویل در تهویه مارکت

از لحاظ هزینه و قیمت دریچه چهار عامل مدل، جنس، کیفیت رنگ و نوع درب دریچه در قیمت دریچه ها اثر می گذارد. بطور مثال قیمت دریچه های چوبی از آلومینیوم و پروفیل بالاتر است و رنج قیمت بنابر طرح و کاربرد دریچه ها متغیر است. برای مثال دریچه های سقفی قیمت بیشتری دارند و درب لولایی با قفل زیمنس هم از دریچه با درب وزنه ای قیمت بالاتری دارد. از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت دریچه بازدید فن کویل ضخامت ورق های استفاده شده و میزان خروجی و جریان هوا میباشد.

دریچه های زیر فن کوئل دریچه هایی هستند که زیر دستگاه های فن کویل استفاده می گردد تا برای بازدید دستگاه یا سرویس دوره ای این امکان را به سرویسکار بدهد تا آسان‌تر بتواند دستگاه را سرویس یا تعمیر نماید. نصب دریچه فن کویل به دو صورت پیچ مخفی یا پیچ از داخل و به شکل پیچ از رو صورت می گیرد. نصب به صورت پیچ مخفی، موجب افزایش جذابیت و زیبایی و شکیل شدن دریچه می شود. همان طور که می دانیم امروزه استفاده از دستگاه فن کویل بسیار فراگیر شده است . برای دسترسی به فن کویل ها دریچه هایی برای زیر فن کویل ساخته میشوند تا بتوان عملیات تعمیر و نگهداری از این سیستمها را راحت تر انجام داد. ضخامت کلی صفحه این دریچه زیر فن کویل ساده یک میلی متر است اما اگر ابعاد دریچه زیر فن کویل بزرگتر از حد معمول باشد می توان از صفحه ضخیم تری استفاده کرد.

دریچه فن کویل ساده

این دریچه ها به دو صورت وزنه ای و با قفل و لولا در بازار موجود می باشد. موسسه فنی مهندسی مشایخی، مجری ساخت و نصب دریچه های تنظیم هوا می باشد. احساس نیاز مبرم به تولید این محصولات، خودکفایی و عدم وابستگی به تولیدات کشورهای دیگر دلیل تأسیس این موسسه فنی به صورت غیر رسمی در سال۱۳۹۷ می باشد. موسسه فنی مهندسی مشایخی با تلاش تیمی مجرب تأسیس گردید.در حال حاضر این موسسه با دستیابی به تجربه های فراوان، تنها تولید کننده دریچه های استیل و مدرن ،با تضمین کیفیت در ایران می باشد.

در سایزینگ دریچه دسترسی فن کویل نکته دیگری که باید رعایت شود فاصله‌ی افقِ قابِ دریچه دسترسی فن کویل تا بدنه فنکویل است،زیرا اگر قرار باشد دریچه دسترسی فن کویل به صورت وزنه‌ای ساخته شود حتما باید فاصله‌ی عُرفیِ زیرِدستگاه فن کویل تا درب دریچه دسترسی فن کویل رعایت شده باشد. قیمت دریچه بازدید فن کویل با توجه به پارامترهایی نظیر نوع، طرح، مدل، ابعاد، ضخامت بدنه، جنس بدنه، آلیاژ ساخت، لولایی یا وزنه ای بودن، قیمت روزانه متریال مورد استفاده در ساخت دریچه و برند آن تعیین می شود. به طور کلی قیمت دریچه زیر فن کویل چوبی از دریچه آهنی و آلومینیومی بالاتر و گران تر است. همچنین درب لولایی قیمت بالاتر و گرانتری از درب وزنه ای دارد.هنگام خرید این محصول به تمام موارد گفته شده توجه کنید تا بتوانید انتخاب و خریدی مناسب و درست داشته باشید.

دریچه دسترسی فن کویل را می‌توان هم به صورت پیچ از رو و هم به صورت پیچ از داخل (به صورت مخفی) در محل مورد نظر نصب کرد. دستگاه هایی که نیاز به برگشت هوا از بدنه درِ دریچه دسترسی فن کویل را دارند برای هارمونیِ بیشتر با دریچه هوای خطی، از دریچه دسترسی فن کویل خطی بکار می‌رود. درِ دریچه دسترسی فن کویل خطی از ورق آلومینیوم است که در ساختار خود دریچه خطی هوا را به صورت مرکب جا داده. دریچه خطی هوا موجب ایجاد معبری برای ترددِ هوای برگشت از محیط به فضای داخلیِ محفظه‌ی فن کویل می‌شود.

  • پس از انجام و اتمام عملیات رنگ، برای اطمینان از سلامت در زمان انتقال دریچه دسترسی فن کویل به محل پروژه جهت نصب، حتما باید نسبت به کاور کردنِ کلِ ساختار دریچه دسترسی فن کویل با مشمای ضخیم و ضدضربه اقدام شود.
  • دریچه های فن کویل چوبی به دلیل ظاهر شیک و مشتری پسندی که دارند؛ در اغلب موارد در مناطق شیک و لوکس مورد استفاده قرار می گیرند.
  • معیار چهارمی که بر قیمت دریچه های بازدید زیر فن کویل تاثیر می گذارد مدل آن هاست.
  • اگر هوای برگشت دستگاه فن کویل از طریق کانال هوا تامین شود ساختار درب زیر فن کویل به صورت ساده و بدون هیچ منفذی خواهد بود.
  • در صورت بروز هرگونه پرسش جدید در رابطه با چگونگی دریافت قیمت روز و خرید بهترین دریچه فن کویل از طریق بخش نظرات همین بخش یا تماس با شماره … استفاده کنید.

دریچه دسترسی فن کویل پلاستیکی به صورت پیچی در محل حفره خود نصب و تثبیت می‌شود. از جمله مزایای دریچه دسترسی فن کویل پلاستیکی وزن سبک ِ آن است که‌این موضوع باعث امکان حمل و نصبِ آن را فراهم می‌آورد.همچنین وزن سبکِ دریچه دسترسی فن کویل باعث کم خطر بودنِ ان بعداز زمان نصب به لحاظِ افتادنِ دریچه از محلِ نصبِ خود است. ویژگیِ بارزِ دیگرِ دریچه دسترسی فن کویل پلاستیکی قیمت مناسب و مقرون به صرفه‌ی آن است. مورد دیگری که به عنوان مزیت از آن برای دریچه دسترسی فن کویل می‌توان نام برد،عدم نیاز به رنگ یا نقاشی در سطح آن است.

هر دو حالت از دریچه‌های فن کویل توانایی افزایش سرعت تامین هوای بازگشتی را داشته و تنها بر اساس سلیقه شخصی افراد یکی از دو مدل آن مورد انتخاب شما خواهد بود. جهت تنظیم هوای ورودی از کانال هوا از دریچه تنظیم هوا استفاده می‌شود. یکی از معایب دریچه های با قفل و لولا این است که در زمان سرویس درب داخل سالن یا اتاق کاملا باز است و اگر کیفیت مناسبی لولا نداشته باشد یا خوب پرچ نشده باشند باعث می شود تا بعد از مدتی درب از رگلاژ در آمده وخوب بسته نشود. ولی دریچه کشویی یا وزنی این امکان را به سرویسکار می دهد تا درب را باز کرده و کنار بگذارد و بعد سرویس مجدداً درب را در جای خود جاسازی کند.

مزایا و ویژگی دریچه فن کویل پلاستیکی

آیا شما نیز به دنبال راهنمای خرید و استفاده از بهترین و مقاوم ترین انواع دریچه فن کویل هستید؟ آیا می دانید که پرفروش ترین و مهمترین انواع مربوط به دریچه های فن کویل کدامند؟ می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این تجهیزات، مقاله ما را تا انتها مورد بررسی و مطالعه قرار دهید. ابعاد داخل به داخل نیز یکی از عوامل موثر برای تعیین قیمت دریچه زیر فن کویل خطی می باشد. رنگ دریچه ها به طور معمول سفید 9016 است البته بنا به نظر مشتری امکان تغییر رنگ توسط شرکت پخش نیرو سپهر مهار به وجود آمده است. این دریچه زمانی در زیر فن کویل استفاده می شود که هوای مورد نیاز برای برگشت دستگاه فن کویل از طریق درب دریچه زیر فن کویل تامین شود. دریچه فن کویل مشبک یکی از قدیمی ترین دریچه های بازدید موجود در بازار میباشد که از ظاهر زیبایی برخوردار است و از افت فشار جلوگیری میکند.این محصول دارای پیچ های مخفی هستند که سبب شده طریقه نصب این دریچه ها بسیار آسان شود. در این مرحله نوبت به ساخت درب شیار دار دریچه زیر فن کویل از ورق آلومینیوم با ضخامت یک میل می کنیم .

جنس ورق درب دریچه زیر فن کویل سقفی لولایی آلومینیومی از ورق آلومینیوم با ضخامت یک میلیمتر و بالاتر می دریچه زیر فن کویل باشد. اگر ابعاد دریچه زیر فن کویل بسیار بزرگ باشد از ورق با ضخامت ۲۵/۱میلیمتر استفاده میشود. فریم دریچه زیر فن کویل از از چهار قطعه پروفیلی که در سایز های جفتی با هم برابر هستند استفاده می شود . در واقع این چهار قطعه با کرنر های فلزی به صورت پرسی به هم متصل و باعث شکل گیری چهار چوبه ی فریم دریچه زیر فن کویل می شوند . برای ساخت درب دریچه زیر فن کویل از ورق آلومینیوم که متناسب با چهارچوب فریم دریچه زیر فن کویل سایز شده باشد استفاده می شود . درب دریچه زیر فن کویل باید در داخل نشیمن گاه فریم دریچه زیر فن کویل قابلیت نشستن داشته باشد .

حال اگر از پروفیل ۳۲ میل استفاده شود به دریچه زیر فن کویل ، دریچه ی فریم معمولی گفته می شود و اگر از پروفیل ۵۰ میل برای ساخت فریم دریچه زیر فن کویل استفاده شود ،به دریچه زیر فن کویل دریچه ی فریم پهن اطلاق می گردد . ابعاد فریم دریچه زیر فن کویل باید یک سانت کوچکتر از ابعاد کلاف پایه باشد تا در آن فرو رود و هنگام نصب ، نصاب دچار مشکل نشود . هر گاه دستگاه فن کویل در سقفِ فضاهایی مثل اتاق تمیز(کلینروم ها) یا جاهایی که در آنجا گازهای شیمیایی و اسیدی که خاصیت خورندگی دارند متساعد می شود(مثل مراکز تحقیقاتی ، پژوهشی و آزمایشگاههای صنعتی) و یا محل های مرطوب مثل اتاق های اداری و تابعه ی استخرها و…

دریچه دسترسی فنکوئل