دریچه بازدید داکت اسپلیت خرید آنلاین و قیمت دریچه داکت اسپلیت فارکسر ها

از جمله مزایای رنگ کاری بر روی سطوح بیرونی و داخلیِ دریچه داکت اسپلیت امکانِ محافطت آن در برابر ضربه و هرگونه آسیبِ فیزیکیِ احتمالی می باشد. پس از انجام عملیات رنگ و خارج نمونِ دریچه داکت اسپلیت مشبک آلومینیومی لولایی از کوره ی رنگ،برای جلوگیری از هرگونه خط و خشِ احتمالی در زمان انتقال دریچه بر روی سطوح دریچه داکت اسپلیت،باید از پوششِ ضربه گیرِ مشمایی استفاده نمود. البته همانگونه که در انتخاب کدرنگ محدودیتی وجود ندارد،در ساخت دریچه داکت اسپلیت هم در ابعاد گوناگون هیچ محدودیت و منعی وجود ندارد و کارفرماهر ابعادی برای ساخت دریچه داکت اسپلیت اعلامِ سفارش نماید بدون محدودیت در ابعاد و تعداد ،سفارشِ مربوطه قابلِ اقدام و ساخت می باشد. پس از ساخت و رنگِ دریچه داکت اسپلیت ،برای جلوگیری از صدماتِ احتمالی و یا خش افتادن بر روی سطوح دریچه داکت اسپلیت،باید بلافاصله پس از بیرون آوردنِ دریچه داکت اسپلیت از کوره ی رنگ باید آنرا در پوشش های مشمایی و ضدضربه کاور نمود تا دریچه داکت اسپلیت در مراحل نقل و انتقال دچار اسیب نگردد و بصورت کاملا سالم در محل موردنظر نصب و تعبیه گردد.

برای طراحیِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی ساده لولایی حتما باید به ابعاد داخلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت دقت کرد.یعنی مبنای ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنیدساده لولایی صرفاً سایزِ داخلیِ فریمِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌باشد. ضخامت این ورق آلومینیوم برای انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک وزنه‌ای در ابعادِ متوسط و پایین در حد یک میلیمتر و برای ابعاد بزرگ تر این ضخامت ورق نیز بیشتر می‌شود. پس از تشکیل ساختار چهارگوش فریم، نسبت به ایجاد جا یا حفره‌ یا خزینه پیچ بر روی نمای بیرونی یا داخلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت اقدام می‌گردد.

موارد استفاده دریچه داکت اسپلیت پلاستیکی

این نوع از دریچه‌ها در دو حالت لولایی و شیاردار با درب شیاردار گریلی به شکل حرف Z تولید شده است. ابعاد پره Z به نیازمندی هوای برگشتی داکت اسپلیت بستگی داشته و امکان ایجاد این شیار در دو سمت و اندازه‌های متفاوت وجود دارد. دریچه زیر داکت اسپلیت ساده وزنه‌ای در زمره درپوش‌های بازدید ساده و تخت بوده و بدون هیچگونه شیار، برآمدگی و محلی برای رفت‌وبرگشت هوا طراحی شده است. درب این دریچه در زمان بازدید یا تعمیر داکت اسپلیت به‌طور کلی از قاب اصلی جدا خواهد شد.

  • از جمله مزایای کانال اسپیرال گالوانیزه ساخت آن در طولهای دلخواه و استفادهی کمتر از اتصالات فلنچی برای ارتباط دو طرف کانال گرد میباشد که در محاسبه کلی قیمت تمام شده، اختلاف واضحی نسبت به کانال گرد با درز طولی ایجاد میکند.
  • سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی با رنگ کوره ای در انواع رنگهای متنوع از قبیل سفید،کرم و…
  • ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکی، از یک فریم و یک دربِ بازشونده ساخته گردیده است.لازم به ذکر است درب دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکی هم به صورت لولایی و هم به صورت وزنه‌ای قابل ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت و تعبیه است.
  • سطحِ بدنه‌ی دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی ،به وسیله رنگ کوره‌ای در رنگ های متنوع متناسب با رنگ فضای محیط قابل رنگ آمیزی است.

جنس ورق استیل به کار رفته در دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل از ورق استیل با عیار ۳۰۴ یا ۳۱۶ است. تمام قسمت های تشکیل دهنده دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل از جمله لولا باید لزوماً از جنس استیل باشد. دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل این امکان را به کارفرمایان می‌دهد که در هر سایز و اندازه ای ساخته شود و هیچ محدودیتی در ساخت ابعاد مختلف ندارد. درب دریچه بازدی فن کویل استیل نیز مانند انواع دیگر دریچه بازدید داکت اسپلیت در دو مدل لولایی و وزنه‌ای تولید می‌شود‌. طریقه نصب دریچه بازدید داکت اسپلیت استیل به وسیله پیچ از روی فریم و پیچ مخفی می‌باشد. این دریچه بازدید داکت اسپلیت به صورت وزنه‌ای (بذار-بردار) باز و بسته می‌شود و فریم به صورت کامل از بدنه درب مجزا است.

ماهیت جنس دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکی از مواد پلیمری بنام ABS است.لازم به ذکر است چگالیِ بالای مواد اولیه‌ی پلاستیکی در ساختارِ بدنه دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکی،باعث افزایش کیفیت و مرغوبیتِ دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکیِ تولیدیِ این شرکت گردیده. از دریچه بازدید داکت اسپلیت پلاستیکی بیشتر در شهرهای شمالی یا جنوبی که دارای رطوبت بالایی هستند و امکانِ استفاده از دریچه آلومینیومی یا چوبی نیست،استفاده می‌شود.یکی از دلایلی که از دریچه چوبی نیز برای بازدید فنکویل در این شهرها استفاده نمیگردد،احتمال نشت آب از لوله های تأسیسات فن کویل است که باعث طبله کردنِ بدنه‌ی دریچه بازدید داکت اسپلیت چوبی می‌شود. ابعاد درب بر اساس ابعادِ داخلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت شیاردارِ لولایی تعیین می‌شود. البته با توجه به لولادار بودنِ فریم باید ضخامت لولا از ابعاد داخلیِ فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت کسر شود تا در زمانِ بسته شدنِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت و قرارگرفتنِ آن در داخلِ فریم مشکلی پیش نیاید.. پس از کسرِ کسوراتِ ابعادی از ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت شیاردار لولایی و تعیینِ چهارچوبه‌ی اصلیِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت، دو اقدام بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت صورت پذیرد. اول اینکه بنا به میزان هوای لازم برای طولِ شیارهای داخلیِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت تعیین و شیارها (۹سانتی یا ۱۸ سانتی) روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت حک می‌شود.

دریچه بازدید داکت اسپلیت

دریچه بازدید داکت اسپلیت خرید آنلاین و قیمت دریچه داکت اسپلیت فارکسر ها