بهترین لپ تاپ تا ۲۵ میلیون برای خرید لپ تاپ زیر 25 میلیون با ما همراه باشید

این صفحه نمایش توانایی تماشای فیلم و کار روی طراحی‌های گرافیکی را فراهم می‌کند. لپ‌تاپ Lenovo Ideapad 3 یکی از بهترین سیستم‌هایی است که می‌توانید روی آن حساب ویژه باز کنید. در ابتدا باید به صفحه نمایشگر 15.6 اینچی مات این لپ‌تاپ اشاره کنیم که کیفت کاملا مطلوبی از لحاظ وضوح تصویر دارد. جالب است بدانید این لپ‌تاپ 15.6 اینچی وزن بسیار سبک‌تری نسبت به سایر لپ‌تاپ‌های هم‌رده خودش دارد. شاید اجرای برخی نرم‌افزارهای سنگین مهندسی نیاز به پردازشگر Core i7 داشته باشد، اما از طریق این CPU هم، می‌توان کارهای مختلفی انجام داد. ناگفته نماند که این سیستم دارای یک رم 8 گیگابایتی از نوع DDR4 است که در کنار CPU می‌تواند روند پردازش را بسیار آسان‌تر کند.

بهترین کیبورد برای پابجی موبایل 2022 [آبان 1401]

اگر شما چند سال قبل چنین سوالی را مطرح میکردید، با پاسخ مثبت مواجه می شدید، اما در حال حاضر پاسخ منفی است، یعنی شما نمی توانید لپ پاتی در این رنج قیمت را پیدا کنید تا برای بازی های سنگین قابل استفاده باشد. تقریبا اکثر برند های معتبری چون اچ پی، لنوو، ایسر، ایسوس، سونی و… لپتاپ های در این رنج قیمت را تولید وعرضه کرده اند، و شما هم میتوانید آنها را انتخاب کنید. این برند ها در حال خاضر بهترین های موجود هستن و قطعا انتخاب هر کدام میتواند جذاب و ایده ال باشد. ایزی بست یک مرجع راهنمای خرید برای آشنا کردن خریداران با بهترین کالا های بازار است .ما با بررسی دقیق انبوهی از محصولات و پی بردن به نقاط قوت و ضعف آن ها ، در نهایت بهترین از هر دسته را به شما پیشنهاد می دهیم.

علاوه بر آن، لپ تاپ‌های لنوو قیمت پایین‌تری نسبت به ایسوس هم وب سایت ها رده خود دارند. مشکل اصلی لنوو این است که گارانتی آن از طرف شرکت لنوو مادر پشتیبانی نمی‌شود. این لپ تاپ از یک باتری 4 سلولی با ظرفیت 76 وات‌ساعت نیرو می‌گیرد و می‌تواند با توجه به نحوه استفاده بین 4 تا 7 ساعت شما را همراهی کند. از دیگر امکانات لپ تاپ گیمینگ ایسوس مدل TUF Dash F15 FX516 می‌توان به بلندگوهای استریو، ویندوز 10 نسخه هوم، درگاه USB Type-C با پشتیبانی از Thunderbolt 4.0 و بک لایت رنگی کیبوردها اشاره کرد. کلا پردازنده های این ٢-٣ سال پیش عال هستن، مخصوصا ای ام دی ۴۸۰۰ و ۵۸۰۰ و جدیدا ۵۸۰۰ و از اینتل هم نسل ده و یازده و دوازده یعنه ۱۰۷۵۰ و ۱۱۸۰۰ و ۱۲۸۰۰ خیلی مناسب هستن. با افزایش قیمت دلار در بازار ایران، روز به روز قیمت لپ تاپ و قطعات کامپیوتر نیز افزایش پیدا کرد.

  • چرا که انتخاب کردن مدل و یا برند مناسب، می‌تواند کار بسیار سختی باشد.
  • اتصال بلوتوث داخلی هم کمک می‌کند که اتصال و انتقال یک سری فایل‌ها به‌صورت بی‌سیم برای شما فراهم باشد.
  • حالا در اینجا شما باید حتما از یک صفحه نمایشگر بزرگ برخوردار باشید تا بتوانید تمام پروژه‌ّهایتان را بدون کوچک‌ترین مشکلی در آن انجام بدهید.
  • ابتدایی ترین عملکردها مانند عملیات های حسابی و مدیریت دستگاه‌های ورودی/خروجی را انجام می دهد و همچنین دستورات را برای سایر اجزای لپ تاپ بهینه می کند.
بهترین لپ تاپ تا ۲۵ میلیون برای خرید لپ تاپ زیر 25 میلیون با ما همراه باشید

با توجه به اینکه برنامه‌هایی مانند فوتوشاپ و پریمیر نیاز به توان پردازشی نسبتاً بالایی دارد، در وهله اول به این دسته از دوستان خرید یک سیستم PC را پیشنهاد می‌کنیم. اما اگر قابلیت حمل‌پذیری لپ تاپ برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است یا به هر دلیل قصد دارید کار خود را با لپ تاپ انجام دهید راهنمای خرید لپ تاپ شهر سخت افزار خرید یک محصول با قیمتی بالاتر از 25 و حتی 30 میلیون را به شما پیشنهاد می‌دهد. همچنین در نظر داشته باشید با توجه به بودجه و نیاز شما، مشخصات لپ تاپ خوب مخصوص شما می‌تواند متغیر باشد. لپ تاپ ایسوس ROG STRIX G531GT یکی از زیباترین و قدرتمند ترین دستگاه های موجود در محدوده قیمت ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان به شمار می رود که طراحی ظاهری و سیستم نورپردازی جذاب آن در هیچ محصول مشابهی مشاهده نمی شود. لپ تاپ ایسوس با برخورداری از پردازنده Core i7-9750H، شانزده گیگابایت رم DDR4 و پردازنده گرافیکی GTX 1650 می تواند نرخ فریم بسیار خوبی را برای اجرای بازی در وضوح تصویر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل ارائه دهد.

در واقع تکنولوژی لپ‌تاپ VivoBook R465EP کاملا نوین بوده و طوری طراحی شده است تا شما هنگام اجرای اکثر نرم‌افزارهایتان دچار هیچ گونه مشکلی نشوید. وجود یک هارد SSD با ظرفیت 256 گیگابایت باعث خواهد شد تا سرعت لود لپ‌تاپ و اجرای نرم‌افزارهایتان عالی شود. شما می‌توانید تمام نرم‌افزارهای ضروری‌تان را روی درایو C و داخل این هارد SSD نصبت کنید.

لپ تاپ 14 اینچی هواوی مدل Matebook D14 – A بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون تومان

در ساختار بدنه بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون با عنوان IdeaPad Gaming 3 از پلاستیک مرغوب استفاده شده است تا محصول بتواند در برابر مشکلاتی از قبیل ضربه و خط و خش به خوبی مقاومت کند و دوام بالایی را ارائه دهد. از طرف دیگر دارای میزان روشنایی به اندازه 300 نیت است و در فضا‌های داخلی تصاویری با وضوح کامل نشان می‌دهد؛ اما ممکن است در نور شدید یا مکان‌های بیرونی مقداری چشمان شما را اذیت کند. در حال حاضر اکثر برندهایی که در بازار ایران ارائه می‌شوند، لپ تاپ‌های مطمئن و مرغوبی عرضه می‌کنند. اما به صورت کلی، هم‌اکنون برندهای ایسوس و ایسر در بازار ایران محبوب‌ترین و بهترین مارک های لپ تاپ هستند که بسیاری از محصولات آن‌ها در راهنمای خرید لپ تاپ شهر سخت افزار حضور دارند و شما می‌توانید بسته به نیاز خود از میان آن‌ها انتخاب کنید.