بهترین اپلیکیشن های کتاب و کتابخوانی فارسی برای اندروید و iOS زومیت

نرم‌افزار کتاب‌خوان فیدیبو این قابلیت را به کاربران ارائه می‌دهد تا بتوانند کتاب‌های الکترونیک را دانلود، طبقه‌بندی و مطالعه کنند. کتاب‌هایی که در فیدیبو ارائه می‌شوند دارای یک نسخه نمونه چند صفحه‌ای و یک نسخه کامل هستند. نسخه نمونه معمولا رایگان عرضه می شود، اما نسخه کامل مشمول پرداخت هزینه کتاب می‌شود.

نرم‌افزار کتابخوان (برای اندروید) – Moon Reader 7.7 Build 707003 Android

شما میتوانید به کمک این برنامه کتاب های دیجیتالی بسازید و کسب دانلود برنامه فراکتاب درآمد کنید. ممنون میشم بهترین کتاب خوان معرفی کنید برای خواندن مقاله و… مناسب باشه. برای حل مشکل محدودیت کپی فایل در Obb در گوشی ای با اندروید +11 برنامه مدیریت فایل زد آرشیور را از فارسروید دانلود و نصب کنید. را کسب کند ؛ برای دانلود جدیدترین و آخرین نسخه پولی و خریداری شده برنامه ی محبوب Moon+ Reader Pro به صورت رایگان از فارسروید با ما همراه شوید! در آخر بهتر است این موضوع ذکر شود که نسخه موجود در مارکت ها نسخه رایگان برنامه است و نسخه ما نسخه پولی و کامل ان است . سایت یاس دانلود تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد و دانلود از آن کاملا قانونی می باشد.

  • فیدیبو نیز در حال حاضر در سه نسخه اندروید، iOS و کتاب خوان تحت وب در دسترس است و اجازه ورود هم‌زمان به یک حساب کاربری از سه دستگاه را می‌دهد.
  • شما چه اپ دیگری را می‌شناسید که جایش در فهرست بهترین اپلیکیشن کتاب خالی است؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران درجه به اشتراک بگذارید.
  • در این بین، بازار سیستم عامل های این دستگاه ها در اختیار سیستم عامل های محدودی مانند اندروید، IOS و windows phone قرار گرفته است.
  • Cool Reader اطلاعاتی راجع به تعداد صفحه، درصد خواندن و علائم فصل در بالای صفحه ارائه می‌دهد.
  • تمامی حقوق اين وبسايت متعلق به یاس دانلود مي باشد و کپی برداری از مطالب فقط با ذکر منبع مجاز می باشد.
  • گوینده های ما از بین بهترین گویندگان حال حاضر ایران انتخاب شده اند و همگی افرادی با تجربه و حرفه هستند.
کتاب صوتی همراه خوبی برای گذراندن اوقات فراغت و زمان های مرده است. فرقی ندارد که برای کار در خانه یا محل کار کتاب صوتی همواره کنار شماست و کمک می کند تا زندگی بهتری داشته باشید. یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌ های کتاب‌خوان که به‌صورت صوتی در دسترس قرار گرفته، اپلیکیشن نوار است. در این اپلیکیشن بیش از هزاران کتاب و پادکست به‌صورت فایل صوتی قرار داده شده تا کاربران از آن استفاده کنند. نوار یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محتوای صوتی در ایران است که با خرید اشتراک آن می‌توانید به آرشیو بزرگی از فایل‌های صوتی دسترسی پیدا کنید. اگر جزء آن دسته از افراد هستید که توانایی خواندن کتاب فیزیکی و یا الکترونیکی را ندارند توصیه می‌کنیم که حتماً این اپلیکیشن کتاب خواندن آنلاین را نصب کنید و به بخش‌های مختلف آن سر بزنید.

Wattpad نیز یکی از بهترین اپلیکیشن های کتاب برای علاقه‌مندان است. شما در مرحله اول می‌توانید کتاب را از طریق مرورگر داخلی برنامه جستجو کنید یا کد کتاب را جهت نمایش وارد کنید. Wattpad به شما امکان می‌دهد از منوی تنظیمات پس زمینه و رنگ متن را به دلخواه خود تغییر دهید. همچنین قادر خواهید بود اندازه قلم را طوری تنظیم کنید که هنگام خواندن راحت باشید.

بهترین اپلیکیشن های کتاب و کتابخوانی فارسی برای اندروید و iOS زومیت

پس از انجام محاسبات دقیق، هوش مصنوعی بهترین گزینه‌ها را برایتان پیشنهاد می‌دهد تا بتوانید کتاب صوتی یا متنی متناسب با سلیقه‌تان را انتخاب و از مطالعه یا گوش فرا دادن به آن لذت ببرید. لازم به ذکر است که فیدیبو اولین دستگاه کتاب خوان فارسی را در سال ۱۳۹۷ عرضه کرد تا اگر کاربران نمی‌خواهند از گوشی هوشمند خود برای مطالعه کتاب استفاده کنند این دستگاه را جایگزین کنند. دستگاه کتاب خوان فیدیبو کتاب‌ها را در شکل و شمایلی متفاوت، اما خوانا در اختیار شما قرار می‌دهد تا تجربه جذابی از خواندن کتاب الکترونیکی بدست آورید. کتابخوان اکترونیکی Mantano Reader Lite eBook دارای رابط کاربری زیبایی از نظر ظاهر و احساس است. یک سری از منوها در سمت چپ ظاهر می‌شوند و کتاب‌های الکترونیکی شما در سمت راست برنامه به نمایش درمی‌آیند. یافتن کتاب در این برنامه با رابط کاربری ساده آن کار چندان سختی نیست.

در بخش سریال‌های صوتی می‌توانید سریال‌های جذابی مانند ارباب حلقه‌ها، از میان مردگان، رادیو کابوس، هزار و یک شب و سریال‌های صوتی جذاب دیگری را پیدا کنید. همچنین بخش پادکست این مجموعه نیز از پادکست‌های معروف و پرمحتوایی تشکیل شده است. ‏۳- امکان سفارشی‌سازی متن با تغییر فونت، اندازه متن، تغییر حاشیه صفحه، رنگی کردن اعراب و … لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهده‌ی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاح‌دید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد. در صورتی كه تشخیص داده شود فعالیت های یك كاربر بر خلاف قوانین یا مصالح وب‌سایت بوده و هدف های تخریبی خاصی را دنبال میكند، حساب کاربر مسدود خواهد شد.

Cool Reader اطلاعاتی راجع به تعداد صفحه، درصد خواندن و علائم فصل در بالای صفحه ارائه می‌دهد. این برنامه طیف گسترده‌ای از فرمت‌ها مانند ePub، فرمت fb2، فرمت html، فرمت rtf، فرمت txt و موارد دیگر را پشتیبانی می‌کند. زبان تدریس شده در سلام اندروید جاوا هست که بهترین زبان برای شروع آموزش برنامه نویسی اندروید میباشد. اگر کتاب‌خوان باشید، به‌احتمال زیاد فیدیبو را می‌شناسید که یکی از بهترین اپلیکیشن‌های کتاب‌خوان است. فیدیبو از سال ۱۳۹۲ رسما کار خود را شروع کرد و با دریافت حق انتشار دیجیتالی کتاب‌، کتاب‌های مختلف و محبوبی دراختیار کاربرانش قرار داد. فیدیبو از زمانی محبوبیت بیشتری پیدا کرد که در سال ۱۳۹۵ گروه دیجی‌کالا آن را خرید و بعد از تبلیغات و مارکتینگ قدرتمند، امروزه به پایه‌ی قدرت اپلیکیشن‌های کتاب‌خوانی تبدیل شده است.

دانلود کتاب ماهنامه موبایل ایبوک پارسی شهریور 91 جاوا،آندروید و آیفون