اسکیپ روم ترسناک ویرا پارک بهترین اسکیپ روم مهیج درتهران ویرا پارک-آل اسکیپ

خیر، متاسفانه داخل مجموعه جایی برای انتظار کشیدن همراه یا بچه ها یا حیوانات خانگی وجود ندارد. نگران نباشید در هر زمان از بازی و به هر دلیل نتونستین ادامه بدین و یا از مسیر بازی خارج شدین گیم مستر به شما کمک خواهد کرد تا بازی رو تموم کنید. اگر واقعا راه‌حل دیگه‌‍ای ندارید، از قبل به صورت تلفنی به ما اطلاع بدید تا بتونیم هماهنگی های لازم رو انجام بدیم. بعد از شیوع ویروس ناشناخته ای در شهر لندن نیروهای خود جوش برای پاکسازی مناطق حساس شروع به فعالیت کردند. یکی از این عملیات ها از بین بردن ایستگاه مترو گرین پارک بود که برای از بین بردنش باید منفجر میشد… شما از دست دختر جن زده هتل به امید رهایی فرار کردین و به جنگل که رسیدین همدیگه رو گم کردین، حالا یه جای امن همدیگه رو پیدا کنید.

چطور با اسکیپ روم ترسناک تعامل داشته باشیم؟

این اتاق فرار هیجان‌انگیز با پرسنل هوشمند، علاقه‌مند و عاشق هیجان اداره می‌شود که در سه شعبه مختلف کار خود را گسترش داده است. سناریوهای جذاب، هیجانی، فانتزی و ترسناک از محبوب‌ترین انواع بازی در اسکیپ کیوب است. شما می‌توانید به راحتی با مراجعه به شعبه‌های مختلف در شمال تهران و غرب تهران، از اتاق فرارهای مختلف این مجموعه استفاده کنید و هیجانی وصف نشدنی را تجربه کنید.

اسکیپ روم های تهران

هدف اصلی تیم ما، طراحی و اجرای بازی‌های اتاق فرار و همچنین بازی‌های معمایی در فضای واقعی است. اتاق فرار ذهن برتر واقع در باغ کتاب تهران، یکی از جذاب‌ترین فضاهایی است که می‌توانید به همراه دوستان‌تان وقت بگذرانید. چالشی‌ترین سناریوها با حل معماهای مختلف و متنوع، از ویژگی‌هایی است که در این فضا تجربه می‌کنید.

‎پس از رسیدن به کلبه و بعد از باز کردن درب با یک پیرمرد و پیرزن مهربان مواجه میشوید و خیالتان راحت میشود …. اتاق فرار روانی در سال 1893 در حوالی شهر شیکاگو آمریکا و در هتلی مرموز اتفاقاتی در حال اسکیپ روم وحشتناک رخ دادن است. گفته می شود بسیاری از ساکنین این هتل به سرنوشتی شوم و اسفبار دچار می شوند.

  • اسکیپ روم ساعاتی پر هیجان، پر استرس، شاد و چالش برانگیز برای شما و دوستان‌تان ایجاد می‌کند.
  • یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین بازی‌های دسته جمعی و گروهی که این روزها به شدت محبوب شده، اتاق فرار است.
  • اتاق فرار «اره» و «مردگان» پیشنهاد می کنیم که می تونید از سایت اسکیپ زوم رزرو کنید.
  • روند بازی هم داستانی سیاسی را دنبال می‌کند که شما و تیمتان بخشی از آن هستید.
  • در این مقاله قرار است نکاتی را بررسی کنیم که به شما کمک می‌کنند در کنار حس ترس و هیجان، حرفه‌ای‌تر بازی کنید و از وقوع اتفاقات غیرمترقبه جلوگیری کنید.
در واقع شما بخشی از هزینه را به صورت پیش پرداخت آنلاین و باقی هزینه را در محل بازی پرداخت می‌کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از رزرو میزان سختی بازی هارو باهم مقایسه کنید و یا با گیم مستر بازی مشورت کنید. آیا قصدتان این است که لذت و هیجان بازی را برای خود و هم تیمی های تان خراب کنید؟. می‌‌توانید با مراجعه به این قسمت‌ها، در مورد خدمات آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اسکیپ روم ترسناک ویرا پارک بهترین اسکیپ روم مهیج درتهران ویرا پارک-آل اسکیپ