اتحادیه آسانسور و پله برقی و خدمات وابسته

اتحادیه آسانسور و پله برقی و خدمات وابسته آریان آسانسور به عنوان اولین شرکت آسانسوری موفق به راه اندازی خدمات 24 ساعته شده است که موجبات دسترسی سریع، آسان و کم هزینه را در طول شبانه روز به مرکز پشتیبانی و خدمات پس از فروش را محیا می کند. از جمله برند های رایج موتور گیرلس در بازار ایران می توان به برندهای زیلابگ، ویتور و بلولایت اشاره نمود. امروزه برای اکثر پروژه‌ها در دنیا از آسانسورهای کششی استفاده می‌شود.

سرویس پله برقی

این شرکت از بدو تأسیس سندیکای صنایع آسانسور و پله برقی عضو این سندیکا گردیده و در حال حاضر نیز دارای پروانه طراحی و مونتاژ از وزارت صنایع می باشد. ویژگی های متفاوت کابین آسانسور استیل را بشناسید کابین آسانسور استیل با ویژگی های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد. ظرافت و زیبایی در طراحی کابین آسانسور می تواند یکی از ویژگی های مثبت برای مشتریان و کاربران ساختمان باشد. از آسانسورها در ساختمانهای چند طبقه مانند دفاتر ، آپارتمانها ، بانکها ، بیمارستانها و غیره استفاده می شود اما پله برقی اصفهان در مراکز خرید ، مترو ، ایستگاه راه آهن و غیره استفاده می شود. اطمینان از تنظیم صحیح مولفه های کنترلی موتور جهت کارکرد صحیح و روان پله برقی مطابق با سرعت طراحی ، همچنین اطمینان از فعال بودن ترمز اضطراری، آخرین مرحله نصب را شامل می شود. گامهای پله بایستی در فاصله صحیحی نسبت به یکدیگر تنظیم شده باشند تا مانع بروز هرگونه فشار یا مالش بر روی یکدیگر شوند.

از دو بخش جانبی تشکیل شده که بوسیله مهار های میانی از قسمت پائین تا بالا بهم محکم شده اند. دو انتهای خرپا به پلتفرم های پائین و بالا متصل شده و این پلتفرمها با بستهای فولادی و یا استفاده از بتن ریزی به طبقات متصل می شوند. پله برقی به طور مدام در حال حرکت است حتی اگر هیچ شخصی از آن ها استفاده نکند در حقیقت هیچ مدت انتظاری برای آن ها وجود ندارد. تا همین چند دهه قبل کمتر کسی در مورد پله برقی ها چیزی شنیده بود اما امروزه استفاده از آن ها تا حدی فراگیر شده که همه با آن آشنایی دارند و می‌دانند چگونه باید از یک پله برقی استفاده کنند. تمامی آسانسورها در داشتن خصوصیاتی مانند داشتن کابین، حرکت عمودی و توقف در سطوح مختلف با هم مشابه اند. اما از لحاظ نحوه اعمال نیروی محرکه به کابین متفاوت هستند که معمولاً به سه دسته آسانسور‌‌‌‌های کششی، هیدرولیک و وینچی تقسیم می‌شوند(البته نوع فوق پیشرفته دیگری که مغناطیسی است وجود دارد).

در حال حاضر یکی از مشکلات ساختمان‌‌‌‌های بزرگ کافی نبودن فضای در نظر گرفته شده برای آسانسور است. در موتورهای گیرلس امکان راه‌اندازی سیستم صرفاً به صورت حلقه بسته یا کلوز لوپ وجود دارد، به همین دلیل این نوع موتور حتما باید توسط تابلو فرمان دارای درایو کنترل شود؛ مصرف برق به طور کلی در موتورهای گیرلس از موتورهای گیربکسی بسیار کمتر می‌باشد. برای خرید انواع موتور گیربکس آسانسور اروپایی و یا انواع موتور آسانسور گیرلس چینی و هزاران دستگاه و قطعات مربوط به آسانسور های کششی و آسانسور های هیدرولیک میتوانید به این محل که تبدیل به بورس آسانسور در ایران شده رجوع کنید.

پله برقی ها چگونه کار می کنند؟ از نقطه نظر مکانیکی، پله برقی یک سیستم حمل و نقل عمودی ساده و در عین حال جذاب است. تکنسین های پله برقی انتخاب شده توسط عرشیان، برای ارائه خدمات تعمیر و نگهداری پله برقی برای ارائه عملکرد بهینه آموزش دیده ‌ اند. ما همچنین مفتخریم که فرصت هایی را برای مشتریان ایجاد می‌کنیم تا در مورد عملکرد داخلی تجهیزات خود بیاموزند. “پله برقی چگونه کار می کند؟” عرشیان اینجاست تا بینشی جدید را ارائه دهد. انواع آسانسور برای ساختمان‌های تجاری پیش بینی‌ها نشان می‌دهد که ارزش بازار جهانی آسانسور و پله برقی تا سال 2029 به… یکی از موارد مهم در استاندارد پله برقی محاسبه ارتفاع آن است که به معنای میزان جا به جایی عمودی پله بوده و با توجه به فاصله بین دو طبقه که پله برقی آنجا قرار می گیرد، محاسبه می شود.

منتظر فاجعه در مورد آسانسورهای تهران هستیم

پیش از آنکه همه چیز درباره برق اضطراری آسانسور را مورد بررسی قرار دهیم باید به نکته‌ای اشاره کنیم. اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که از ارتفاع، هواپیما، پله برقی و… می‌ترسید یا تردد از راه‌پله را به سوار شدن آسانسور ترجیح می‌دهید، لازم است بدانید که احتمالا شما… انواع پله برقی می تواند به راحتی جایگزین راه پله های معمولی شود و علاوه بر آن هرگز نیاز نیست برای استفاده از آن، در انتظار بمانید. مگر در مواقعی که ترافیک سنگینی از افراد را در مقابل آن داشته باشید.

البته وزن پله‌های پنهان با وزن پله‌های آشکار موازنه و برابر است به همین دلیل هم موتور پله برقی تنها وزن افراد روی پله برقی را که در حال بالا یا پایین رفتن می باشد تحمل می کند. نخستین پله برقی توسط جس وبلیورنو در سال 1881 میلادی در ایالات متحده آمریکا ساخته‌شد و از آن برای انتقال دیرک‌‌‌‌‌های چوبی و میله‌‌‌‌‌های فلزی به درون کشتی‌ها استفاده می‌شد. نام پله برقی برای نخستین بار در سال 1900 میلادی برای پلکان متحرکی به کار رفت که در نمایشگاهی در شهر پاریس به نمایش گذاشته شده بود. پله برقی یک چرخه تکرارشونده از پله‌‌‌‌‌های در گردش است، که در آن پله‌‌‌‌‌های بازگشتی در زیر پله‌‌‌‌‌های بالایی پنهان شده‌اند. وزن پله‌‌‌‌‌های پنهان با وزن پله‌‌‌‌‌های آشکار موازنه و برابری می‌کند، بنابراین موتور پله برقی بایستی تنها وزن افراد روی پله برقی را (که در حال بالا یا پایین رفتن هستند) تحمل کند. در هنگام توقف آسانسور به علت بالا بودن اندازه حرکت(تکانه) کابین گاهی اوقات موتور به صورت ژنراتوری کار می‌کند و نیاز است که انرژی تولید شده توسط موتور در جایی تخلیه شود.

هوا به اندازه کافی وجود دارد و طراحی داخل آسانسور طوری صورت گرفته که مسافرین در ایمنی کامل باشند. اشتباه– برخی مردم فکر می کنند که درب طبقات هنگامی که آسانسور در سر طبقه وجود ندارد خود به خود باز می شود. فیش واریزی در خصوص ارائه خدمات بازرسی که بر اساس تعداد توقف آسانسور تعیین می گردد . الصاق پلاک شماره تابلو برق سه فاز هر آسانسور به صورتیکه تجهیزات موجود سریعا” قابل شناسایی باشند. از سال 1399 با هدف رفع نیاز و دسترسی آسان هموطنان عزیز و گرامی به اطلاعات شغلی مورد نظر از قبیل نام، تلفن، آدرس، محصول، تصاویر و….

در آسانسور‌‌‌‌های دوسرعته و در سیستم‌‌‌‌های قدیمی این انرژی به شبکه برق برگشت داده می‌شد اما در درایور ها به علت وجود یکسوساز، این انرژی قابل برگشت نیست و باعث ازدیاد شدید ولتاژ بر روی بانک خازنی موجود در درایور شده و امکان آسیب زدن به آن وجود دارد. به همین منظور از یک مقاومت با توان بالا جهت تخلیه این انرژی استفاده می‌شود که به آن اصطلاحاً مقاومت ترمز گفته می‌شود. موتور‌‌‌‌های القایی مورد استفاده در آسانسور به همراه گیربکس (جعبه دنده) و چرخ طیار به کلیک کنید کار می‌روند. به خاطر همین تکان شدید بود که سرعت نهایی کابین در این موتورها کم بود. این موتورها دارای دو استاتور جدا گانه هستند که برای دو سرعت تند و کند به کار می‌روند. تعداد قطب استاتور دور کند معمولاً چهار برابر دور تند است که باعث می‌شود سرعت دور کند موتور یک چهارم دور تند باشد.

  • انتخاب محل قرار گیری پله برقی به گونه ای که افراد برای سوار و یا پیاده شدن دچار مشکل نگردند و دسترسی به پله برقی در ساختمان نزدیک و مناسب باشد.
  • موتورهای آسانسور از نظر کارکرد به دو نوع گیرلس و گیربکس تقسیم می­شوند؛ موتور وبِر یکی از با کیفیت­ترین موتورهای نوع گیرلسی است.
  • زیرا پله برقی برای انتقال افراد در بین ساختمان هاست، بنابراین باید به گونه ای طراحی شود که ایمنی آنها حفظ شود.

این نوع از پله برقی ها را معمولا در فضای باز مثل پل عابر پیاده نصب می کنند. پله برقی نیمه تجاری در طول 24 ساعت شبانه روز در حال کار هستند و در زمان های پر ترافیک نیز به خوبی قابلیت سرویس دهی به مسافرین را دارند. در طراحی پله برقی به فاصله عمودی بین طبقات برای به دست آوردن شیب درست باید توجه گردد. به طور کلی تمامی پله برقی هایی که طراحی و ساخته می شوند، از یک قانون کلی پیروی می کنند، و زاویه شیب کف تا کف طبقات به صورت عمودی 30 یا 35 درجه می باشد.

درباره آسانسور و پله برقی سهند